mbedi Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Moi drodzy 1.8T BFB seryjnie 163 KM od jakiegoś czasu z synem męczy nas taki problem że u niego prawie po każdym odpaleniu auta silnik ma około 600 obrotów chodzi w miarę równo ale nie ma reakcji na pedał gazu. Po zgaszeniu i kilku próbach odpalenia zaczyna chodzić normalnie. Błędów brak poza jednym związanym z doładowaniem TURBO BOOST CHARGER chyba związany z przeładowaniem nie pamiętam ale raczej nie mający wpływu na uruchamianie silnika. Program zmieniony moc podniesiona do 207 KM, a u mnie seria 163 KM i też zaczynam mieć podobny problem z szarpaniem po odpaleniu oraz błędów związanych z zapłonem brak. Oba silniki potem chodzą normalnie nie ma turbo dziury czy wypadania zapłonu. U mnie rano odpalam silnik to wchodzi na 900 RPM i po 2 sekundach gaśnie i po kilku odpałach zaczyna chodzić normalnie chyba że nacisnę lekko pedał gazu co nie jest zdrowe na zimnym to wskoczy na 1200 RPM spadnie poszarpie i chodzi. Zaś u mojego syna sytuacja jest gorsza bo mimo równej pracy ale zbyt niskich obrotach reakcji na gaz nie ma żadnej przez czasem minutę lub dwie bez względu na ilość odpaleń i naciskania pedału gazu. Mamy dwie identyczne sztuki tylko u niego program, możemy pozamieniać cewki i inne elementy ale za co się zabrać? Przepustnice się świecą wyczyszczone, olej mamy taki sam, syn nie ma katalizatora.
przem8 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 29 minut temu, mbedi napisał: U mnie rano odpalam silnik to wchodzi na 900 RPM i po 2 sekundach gaśnie i po kilku odpałach zaczyna chodzić normalnie chyba że nacisnę lekko pedał gazu co nie jest zdrowe na zimnym to wskoczy na 1200 RPM spadnie poszarpie i chodzi. Ciśnienie paliwa sprawdź, może też kwestia czujnika temp. U syna może to problem z potencjometrem gazu/uszkodzoną przepustnicą.
mbedi Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2018 To proste by zamienić przepustnice i potencjometry gazu, ciśnienie paliwa jakie powinno być na starcie? 4 BAR czy więcej? Zamienimy może jutro i zobaczymy co będzie.
mbedi Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) Panowie sprawa wygląda tak. Wymieniona przepustnica, wymienione świece na nowe NGK, wymienione cewki, wszystko z mojego auta gdzie nie było problemu i dalej to samo. Dziś wymienię pedał gazu i pozostaje mi jeszcze sprawdzić czy czujnik temperatury nie oszukuje bo zaczyna mi to wyglądać jakby złe parametry mieszanki były podawane gdyż ten problem dzieje się tylko po zgaszeniu gorącego silnika i próbie odpalenia po kilku minutach. Nigdy na zimnym i nigdy od razu po zgaszeniu tylko jak chwilę stoi. A u mnie będzie sprawdzone ciśnienie paliwa i profilaktycznie nowy filterek paliwa Edytowane 1 Maja 2018 przez mbedi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się