arti23 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Wczoraj podczas jazdy ok.120 na 6 biegu nagle silnik stracil moc.po zatrzymaniu sprawdzilem czy moze nie spadłwaz od turbiny,bylo wszystko ciasno.po ponownym odpaleniu wszystko chodzilo jak dawniej bez problemu.Dzisiaj pojechałem podłączyć sie pod komputer.Żadnych błędów nie wykazał.po sprawdzeniu dawek wtrysków wyszło że 1 cylinder podaje jakieś -1.5 natoniast 2,3,4 daje jakieś 0.5.Śilnikiem nie trzęsie ,przyśpiesza ładnie.Co dalej robić?Jeżdzone jest głownie po miescie,na krotkich trasach.silnik często nie dogrzewa sie do konca.Może zapiekaja sie kierownice w turbinie?pomocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorwi 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Sprawdź czujnik zamocowany na przewodzie łączącym chłodnicę z turbiną (plastikowa rura za silnikiem z umocowanym od spodu czujnikiem). Podobnie jak Ty robię krótkie trasy i czasami mam te same objawy spadek mocy i max prędkość 90). Mechanik powiedział mi że czujnik przycina się i daje błędne odczyty o ciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 bez logów dynamicznych się nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti23 0 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Niestety nie posiadam Vaga-a .Czy ktoś z okolic Puław,Lublina byłby w stanie mnie poratowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Zapytaj w wątkach spotowych ze swojego regionu..., tam napewno ktos ma vag i pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Józef22 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Mam taki sam typ silnika w A4 i występowały takie same objawy po przejachaniu ok. 100 km. Problem w tym, że nie za każdym razem. Poradzono mi aby zmienić paliwo. Aktualnie tankuję Vervę, objawy jakby ustały. Według instrukcji te silniki wymagają paliwa o liczbie cetanowej nie mniejszej jak 51. Verva ma podobno 54. Można spróbować. Józef22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Zaliczyles klasycznego notlauf'a. Prwadopodobnie z powodu zapieczonych kierownic czujnik wykryl za wysokie cisnienie w dolocie i odlaczyl doladowanie. Po ponownym uruchomieniu silnika, wszystko wrocilo do normy. Jesli problem nie powrocil, to znaczy ze jest jeszcze czas na czyszczenie turbo. Propozycja jest taka, zebys udal sie z nim do jakiegos serwisu turbosprezarek i zeby sprawdzili jej stan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti23 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Mam nadzieje ze mu przeszlo po ostatnich ostrzejszy jazdach nic sie nie dzialo.ostatnio latalem na shellu,teraz latam na orlenie .mysle ze wszystko bedzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Mam nadzieje ze mu przeszlo po ostatnich ostrzejszy jazdach nic sie nie dzialo.ostatnio latalem na shellu,teraz latam na orlenie .mysle ze wszystko bedzie dobrze. z nadzieją różnie bywa... pomyśl o logach - one by pomogły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turus123 0 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 witam, Ja ostatnio miałem podobne problemy. Auto porusza się raczej w trybie miejskim i czesto silnik nie rozgrzewa sie do 90stopni. Przy ostatniej dłuższej trasie przy prędkości około 90 km/h odczułem totalny brak mocy, przejechałem tak około 20 km. Po zatrzymaniu ayta wyłączyłem silnik na około 15 min, po ponownym rozruch hula oki już pare dni. Zobaczymy czy na tym się skończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 witam, Ja ostatnio miałem podobne problemy. Auto porusza się raczej w trybie miejskim i czesto silnik nie rozgrzewa sie do 90stopni. Przy ostatniej dłuższej trasie przy prędkości około 90 km/h odczułem totalny brak mocy, przejechałem tak około 20 km. Po zatrzymaniu ayta wyłączyłem silnik na około 15 min, po ponownym rozruch hula oki już pare dni. Zobaczymy czy na tym się skończy. Wątpie , to co zrobiles to chwilowe uleczenie , reszte znajdziesz na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 widocznie turus123 jeździ bardzo spokojnie a jak mu depnie to znowu notlaufa złapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się