sebagd Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 (edytowane) Przed wyrzuceniem kata miałem błąd odnośnie sprawności katalizatora, po wrzuceniu DP z tulejką wspawaną jest nowy błąd. Poprzedniego o sprawności kata ku mojemu zaskoczeniu nie ma więc myślę, że tulejka spełnia swoje zadanie. Pytanie tylko skąd wziął się nowy błąd. Wtyczkę sprawdziłem - nie mam zastrzeżeń. Jaki numer katalogowy ma druga sonda? Cytuj Tuesday, 10 April 2018, 19:31:45:0 VCDS-Lite Version: Release 1.2 Control Module Part Number: 8E0 909 518 M Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002 Software Coding: 0011701 Work Shop Code: WSC 66565 VCID: 3A07B1EB3547 1 Fault Found: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal Edytowane 8 Maja 2018 przez sebagd
Łukasz13 Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Bład jest z powodu tulejki, emulatory sondy na tulejce nie do konca sie sprawdzają, poprostu nie masz bładu kata ale za to masz błedy sondy, plus taki że check sie nie zapala lub zapala sie rzadziej.
sebagd Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Opublikowano 9 Maja 2018 Właśnie check zapala się szybciej po skasowaniu, a błąd pojawia się od razu.
Łukasz13 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Byc moze sonda lub kable zostaly uszkodzone przy montazu emulatora.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
sebagd Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Opublikowano 24 Maja 2018 Chcę wymienić tą drugą sondę. Jaką kupować? Jakie numery, zamienniki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się