Jano8504 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Problem jak w tytule, pojawił się parę dni temu, przy jeździe na wprost jest ok. Ale jak skrecam, dodam że nie jest to tylko przy kręcenia kierownicą - tylko wykonam powiedzmy obrót kierownica, auto skręca i zaczyna się tarcie, buczenie - cholera wie jak to nazwać. Dźwięk występuje skrecajac w dwie strony, strasznie to irytuje, dodam że nie wiem czy słychać to z zewnątrz ale w środku daje ostro. Ktoś coś doradzi, może ktoś to przerabial??? Pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Nie masz czasem za dużych rantów na tarczach i klocek trze przy skrętach?
oooo AEB oooo Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Sprawdź łożyska kół ich od zewnątrz aż tak nie słychać ale w środku huczą a może się tak dziać na zakrętach bo przecież jak skręcasz to najciężej ma łożysko. Podjedz do stacji diagnostycznej tam za 2dyszki powinni to sprawdzić. Gdyby klocki tarły to tarłyby również przy jezdzie na wprost
Jano8504 Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Opublikowano 9 Maja 2018 Co chodzi o ranty na tarczach to ich nie ma bo tarcze są praktycznie nowe, ale podpowiedź kolegi odnośnie łożyska, możliwe... Sprawdzę i napisze co ciekawego wymyśli diagnostyka, pozdrawiam
oooo AEB oooo Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 U mnie było podobnie tylko na tylnym łożysku
Jano8504 Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Opublikowano 10 Maja 2018 Dodam jeszcze iż tarcie występuje po rozgrzaniu się auta i przy wolnej jeździe na wprost też słychać zgrzyt.
oooo AEB oooo Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 A jak kręcisz kierownicą w miejscu to jest ten zgrzyt?
oooo AEB oooo Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Końcówka drążka kierowniczego może mieć podobne objawy. Bo zakładam, że pompa wspomagania jest sprawna?
oooo AEB oooo Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Może jeszcze być że tłoczek w zacisku nie odbija i faktycznie klocek może trzeć. Albo tarcza zwichrowana ale to by kierownica drgała przy hamowaniu
Jano8504 Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Opublikowano 10 Maja 2018 Dzięki za rady kolezko, w sobotę rozbiore i przeczyszcze oraz przesmaruje, zobaczymy co to da.
Jano8504 Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Opublikowano 20 Maja 2018 Witam, jako że z braku czasu nie miałem kiedy zajrzeć i rozebrać zaciski i wyjąć tloczki. Wczoraj było wolne popołudnie i temat ogarnięty - wyjęte tloczki i gumki i ku mojemu zdziwieniu wyglądało wszystko jakby było parę dni temu złożone, noweczka wszystko. Tak więc wszystko wyjęte poczyszczone, nasmarowane smarem dedykowanym do tloczkow i cisza, nic nie piszczy nie zgrzyta. Temat do zamknięcia.
Jano8504 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 I jednak moja radość nie trwała zbyt długo, k... Po dwóch dniach od przeglądu hamulców znów to samo, tarcie przy skrecie. Ewidentnie hamulce trzymają. Czy może pompa trzymać, zapowietrzona?? Ma ktoś jakieś pomysły??
oooo AEB oooo Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Może być ale może być że zacisk nie odbija tłoczka i trze a jak nasmarowałeś to teraz pewnie bardziej jeszcze trze
Jano8504 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 Może bardziej to nie, jest dużo mniej jak przed zabiegiem ale jeszcze trochę ociera, piszczy.
oooo AEB oooo Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Gdyby hamulce były zapowietrzone to by nie hamował jak powinien a może za dużo płynu jest w zbiorniczku?
oooo AEB oooo Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Troszke spuść bo powinno być między minimum a mamimum prawidłowo
Jano8504 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 Problem tarcia pozostał dalej, zmieniłem już te krótkie gumowe wężyki przy zaciskach i dalej to samo, nie wiem co jeszcze może być, chyba tylko pompa pozostaje do wymiany???
oooo AEB oooo Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 2 minuty temu, Jano8504 napisał: Problem tarcia pozostał dalej, zmieniłem już te krótkie gumowe wężyki przy zaciskach i dalej to samo, nie wiem co jeszcze może być, chyba tylko pompa pozostaje do wymiany??? A w jakim stanie są zaciski? Może któryś wymaga już regeneracji... Pompa to w ostateczności ale to inne były by objawy a nie tylko tarcie. A morze te jarzma na zaciskach powodują problem tarcia klocka o tarcze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się