Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczenie, tarcie przy skrecie.....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jak w tytule, pojawił się parę dni temu, przy jeździe na wprost jest ok. Ale jak skrecam, dodam że nie jest to tylko przy kręcenia kierownicą - tylko wykonam powiedzmy obrót kierownica, auto skręca i zaczyna się tarcie, buczenie - cholera wie jak to nazwać. Dźwięk występuje skrecajac w dwie strony, strasznie to irytuje, dodam że nie wiem czy słychać to z zewnątrz ale w środku daje ostro. Ktoś coś doradzi, może ktoś to przerabial??? Pozdrawiam.

Opublikowano

Nie masz czasem za dużych rantów na tarczach i klocek trze przy skrętach?

Opublikowano

Sprawdź łożyska kół ich od zewnątrz aż tak nie słychać ale w środku huczą a może się tak dziać na zakrętach bo przecież jak skręcasz to najciężej ma łożysko. Podjedz do stacji diagnostycznej tam za 2dyszki powinni to sprawdzić. Gdyby klocki tarły to tarłyby również przy jezdzie na wprost

Opublikowano

Co chodzi o ranty na tarczach to ich nie ma bo tarcze są praktycznie nowe, ale podpowiedź kolegi odnośnie łożyska, możliwe... 

Sprawdzę i napisze co ciekawego wymyśli diagnostyka, pozdrawiam 

Opublikowano

U mnie było podobnie tylko na tylnym łożysku

Opublikowano

Dodam jeszcze iż tarcie występuje po rozgrzaniu się auta i przy wolnej jeździe na wprost też słychać zgrzyt. 

Opublikowano

A jak kręcisz kierownicą w miejscu to jest ten zgrzyt? 

Opublikowano

Nie, nie ma tego. 

Opublikowano

Końcówka drążka kierowniczego może mieć podobne objawy. Bo zakładam, że pompa wspomagania jest sprawna? 

Opublikowano

Może jeszcze być że tłoczek w zacisku nie odbija i faktycznie klocek może trzeć. Albo tarcza zwichrowana ale to by kierownica drgała przy hamowaniu

Opublikowano

Dzięki za rady kolezko, w sobotę rozbiore i przeczyszcze oraz przesmaruje, zobaczymy co to da. 

Opublikowano

Witam, jako że z braku czasu nie miałem kiedy zajrzeć i rozebrać zaciski i wyjąć tloczki. Wczoraj było wolne popołudnie i temat ogarnięty - wyjęte tloczki i gumki i ku mojemu zdziwieniu wyglądało wszystko jakby było parę dni temu złożone, noweczka wszystko. Tak więc wszystko wyjęte poczyszczone, nasmarowane smarem dedykowanym do tloczkow i cisza, nic nie piszczy nie zgrzyta. Temat do zamknięcia. 

Opublikowano

I jednak moja radość nie trwała zbyt długo, k...  Po dwóch dniach od przeglądu hamulców znów to samo, tarcie przy skrecie. Ewidentnie hamulce trzymają. 

Czy może pompa trzymać, zapowietrzona??  Ma ktoś jakieś pomysły?? 

Opublikowano

Może być ale może być że zacisk nie odbija tłoczka i trze a jak nasmarowałeś to teraz pewnie bardziej jeszcze trze

Opublikowano

Może bardziej to nie, jest dużo mniej jak przed zabiegiem ale jeszcze trochę ociera, piszczy. 

Opublikowano

Gdyby hamulce były zapowietrzone to by nie hamował jak powinien a może za dużo płynu jest w zbiorniczku? 

Opublikowano

Mam zalane na full, pełno. 

Opublikowano

Troszke spuść bo powinno być między minimum a mamimum prawidłowo

Opublikowano

Problem tarcia pozostał dalej, zmieniłem już te krótkie gumowe wężyki przy zaciskach i dalej to samo, nie wiem co jeszcze może być, chyba tylko pompa pozostaje do wymiany??? 

Opublikowano
2 minuty temu, Jano8504 napisał:

Problem tarcia pozostał dalej, zmieniłem już te krótkie gumowe wężyki przy zaciskach i dalej to samo, nie wiem co jeszcze może być, chyba tylko pompa pozostaje do wymiany??? 

A w jakim stanie są zaciski? Może któryś wymaga już regeneracji... Pompa to w ostateczności ale to inne były by objawy a nie tylko tarcie. A morze te jarzma na zaciskach powodują problem tarcia klocka o tarcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...