motoKTM Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Witam. Mam problem z zawieszaniem w mojej Audi A4 B5 1,9TDI AJM 116KM 2000r sedan napęd na przód. Wiem że tych tematów jest sporo i dzięki nim kupiłem zestaw sprężyn Eibach ProKit i amortyzatory Bilstein B6. Niestety jestem niezadowolony bo dla mnie jest zbyt twardo. Koła 205/55/16 i wysokość do nadkoli 66cm więc nie jest bardzo obniżony i to jedyny plus bo auto wygląda dla mnie ok. Nie ścigam się tym autem więc bardziej zależy mi na komforcie i ewentualnym wyglądzie auta niż na nie wiadomo jakich osiągach. Fakt w zakręty mogę wchodzić teraz z dużo większą prędkością lecz co z tego jak muszę jeździć dużo wolniej niż serią przez stan naszych dróg. Najgorszym wrażeniem jest brak jakiegokolwiek tłumienia nawet najmniejszych nierówności (np. zwykłych łat na drodze). Teraz co zrobić; -Wymienić amortyzatory na miększe i zostawić sprężyny? Jak tak to na jakie i co z wysokością auta wtedy? -Wysłać zawias do zerkopol i zmienić ich charakterystykę? Ktoś tak robił i czy dużo to daje? Dajcie swoje propozycje.
Hołowczyc20 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Kolego jeśli założyłeś niższe twardsze sprężyny i amorki gazowe (te są chyba nawet o skróconym skoku) to teraz nie dziwota,że jest twardo.Jedyna opcja zmiękczenia zawieszenia jest wymiana amortyzatorów np na sachs olejowe lub ori 1BA.Jeśli dalej będzie za twardo to jeszcze ori sprężyny 1BA,ale trzeba się liczyć z tym,że wtedy auto pójdzie do góry i zrobi się miękko i komfortowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się