Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z OIL Sensor.


Skrzatuski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegos czasu borykam sie z zapalajaca sie i gasnaca zolta kontrolka OIL SENSOR. Przewody sprawdzane, wtyczna sprawdzana psikana contactem na nic.

Ostatnio zauwazylem luzny przewod przy trojniku odpowietrzeniu skrzyni korbowej, ten z zaworem odpowietrzajacym.  Po wcisnieciu go spowrotem do trojnika i spieciu opaska zauwazylem ze ten blad wyskakuje czesciej i na dluzej. Moje pytanie brzmi czy pekniety jakis przewod od odmy, badz niedroznosc w tym miejscu moze miec jakies znaczeniu z podanym wyzej bledem OIL SENSOR?? Dodam ze ten trojnik jest caly zapocony. Na zdjeciu chodzi o te 2 elementy w czerwonych kolkach. Dodam ze borykam sie z problemem ubytku oleju, jedno to na pewno nieszczelna uszczelka pod pokrywa zaworow i podejrzewam ze z ktoregos wezyka od odmy tez mam gdzies wyciek "Jeszcze nie zweryfikowalem"

1.jpg

Edytowane przez Skrzatuski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co wyświetla za maly stan?

Jak stan ok to do wymiany czyjnik in misce..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan na bagnecie zawsze powyzej min, okolo polowy. VAG nie pokazuje bledu bo go nie zapamietuje. Dodam ze OIL SENSOR potrafi sie zapalic po przycisnieciu auta na wyzszych obrotach. I tak jak pisalem wczesniej po wpieciu tego zaworka odpowietrzajacego prawidlowo oil sensor swieci sie czesciej i dluzej. Tego czujnika nie wymienialem jeszcze bo to podobno wiaze sie z wymiana oleju, ktory wymienialem 6tys km temu

Edytowane przez Skrzatuski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zlać olej do czystego pojemnika i go ponownie zalać, żaden problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Możesz zlać olej do czystego pojemnika i go ponownie zalać, żaden problem ?

Niech lepiej poczeka 4 tys i zrobi to dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz sprawny zaworek nr 6 na rysunku, przy uszkodzonym na wolnych obrotach zasysa korek wlewu oleju przy próbie odkręcenie. To może generować ciśnienie które wydmuc**je uszczelkę pokrywy zaworów, ważne również czy masz drożną odmę na całej długości, również do sprawdzenia. Często pęka kolano nr 2 i wtedy opary oleju zabrudzają przewody, do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...