Krzychududi Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Witam, tydzień temu kupiłem sobie własnie Audi A4 B6 2.0 alt, zrobiłem wraz ze znajomym raport błędów ale nie za bardzo wiem jak je interpretować. Zwracam sie do was z prosbą o małą pomoc i interpretacje oewgo raportu. Oto i on: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Thursday, 17 May 2018, 19:47:12:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 77631 VCID: EEAFCDBBB98F 2 Faults Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1602 - 002 - Please Register/Activate - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.LBL Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0406 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: DECF9D7B492F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.LBL Controller: 8E0 907 279 Component: int. Lastmodul RDW 0510 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 VCID: EF91D0BFBE85 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.LBL Controller: 8E0 959 655 Component: Airbag 8.4E 3001 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63351 VCID: F49BDFD3D7A3 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.LBL Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0302 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 VCID: 361FA5DB015F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL Controller: 8E0 920 900 F Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D12 Coding: 00000 Shop #: WSC 00006 VCID: 2721789FD6F5 WAUZZZ8EZ1A042744 AUZ6Z0A0056652 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.LBL Controller: 8E0 959 433 N Component: Komfortgerát T87 0112 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 VCID: 3C0BB7F33F73 8 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01703 - Footwell Lighting; Right (W10) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01697 - Footwell Lighting; Rear Right (W46) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01696 - Footwell Lighting; Rear Left (W45) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01560 - Passenger Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.LBL Controller: 8E0 035 152 Component: chorus II GRO 0001 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: DDCD9A774429 No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Z góry dziekuje!
sitar Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes masz tu wszystko Po skasowaniu pojeździj trochę i sprawdź jakie błędy pozostaną bo Intermittent to błędy sporadyczne i mogły wyskoczyć jak np aku był bardzo słaby itp. Zajmij się tymi które zostaną po 2 skanowaniu. Edytowane 18 Maja 2018 przez sitar
Krzychududi Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 A czy za pomocą tego programu da radę usuwać błędy? Jeśli tak to w jaki sposób bo jestem w tym nieco zielony ? obecnie używam VCDS-Lite 1.2
sitar Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 Usuniesz za pomocą vcds - jak robiłeś auto scan i pokazał ci się raport to masz obok ikonkę wyczyść-kasuj.
Krzychududi Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Ok, co prawda inaczej się tam kasuje w tym lite ale się udało. Po zrobieniu 250 km pojawia się tylko błąd: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
przem8 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Uboga mieszanka. Masz lpg w samochodzie? Możesz wrzucić logi statyczne i dynamiczne 2+33
Krzychududi Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Tylko benzyna, tankowana na shellu i orlenie Edytowane 20 Maja 2018 przez Krzychududi
Krzychududi Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Opublikowano 20 Maja 2018 Może to głupio zabrzmi ale nie wiem jak je uzyskać ? dzialam na programie VCDS LITE 1.2 jak ogarnąć owe logi w tym programie?
przem8 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz grupy i logujesz. Jest multum instrukcji oraz filmików co i jak. W benzynie dynamiczne robisz do odcinki. Nic trudnego ?
Krzychududi Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Opublikowano 21 Maja 2018 Ok dzięki postaram się ogarnąć to po pracy. Ale chyba coś jest na rzeczy bo wymieniłem w weekend tłumik, i przy sprawdzaniu szczelności woda leciała prawie że strumykiem
Krzychududi Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 załączam linki do logów statycznychhttp://vaglogi.pl/log-001_002_003_Mvf2DH.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_005_006_PVpwc.html Bardzo proszę o interpretacje.
przem8 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 (edytowane) Kolego jakie grupy miałeś zrobić? 2+ 33 statycznie i dynamicznie. To co wkleiłeś w sumie do niczego się nie nadaje. Po logu statycznym gr. 2 można mieć podejrzenie, że coś z przpływką. Edytowane 22 Maja 2018 przez przem8
Krzychududi Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 2 godziny temu, przem8 napisał: Kolego jakie grupy miałeś zrobić? 2+ 33 statycznie i dynamicznie. To co wkleiłeś w sumie do niczego się nie nadaje. Po logu statycznym gr. 2 można mieć podejrzenie, że coś z przpływką. http://vaglogi.pl/log-002_033_001_uTKWmlf.html już sie poprawiłem. Na początku minuta na jałowym, później, po przescrollowaniu niżej jest odczyt dynamiczny.
przem8 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 2 minuty temu, Krzychududi napisał: odczyt dynamiczny. Log dynamiczny robimy na 3 biegu od 1,5 tys do odcinki, a Ty chyba przegazowałeś na postoju?
Krzychududi Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 No tak, sorry za to że trzeba do mnie mówić jak do młotka po prostu raczkuje dopiero w tych tematach także jeszcze raz przepraszam w takim razie na dynamiczny trzeba będzie trochę poczekać, bo muszę znaleźć jakaś boczna drogę. A czy z tego co zrobiłem mozna juz mniejwiecej coś odczytać? Czy też do niczego sie nie nadaje?
przem8 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Przepływka trochę zaniża na jałowych, bo jest poniżej 2g/s , a norma jest 2-4,5 ale korekty niby ok. Zrób jeszcze dynamiczny.
Tom_ Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 świece w silniku były wymieniane? Zrób dynamiczne, bo faktycznie przepływka zaniża, ale przy dynamicznej wyjdzie co boli
Krzychududi Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 Ok, zajmę się tym po pracy. Ale tylko logi z grupy 002 i 033? Czy coś jeszcze spróbować?
Krzychududi Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 (edytowane) 16 godzin temu, Tom_ napisał: świece w silniku były wymieniane? Niestety, świec jeszcze nie ruszalem, samo auto mam od 2 tygodni takze wszystko przede mną Edytowane 23 Maja 2018 przez Krzychududi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się