Krzychududi Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 Ok, już zamówione. Wymienię w weekend zobaczymy czy coś to da
Krzychududi Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 A czy wadliwe świece mogą mieć jakiś związek właśnie z tym za niskim odczytem przepływomierza?
przem8 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Nie. Jak będziesz robić te logi to zrób dodatkowo grupy 3+20 dynamicznie oczywiście.
Krzychududi Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 ok, otateczne logi jakie udało mi sie ogarnać Dynamiczne:http://vaglogi.pl/log-002_032_033_0K1ICx.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_003_020_fFCPqR.html I na biegu jałowym:http://vaglogi.pl/log-002_003_032_HB5f8Hu.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_033_sj5M9a.html
Krzychududi Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 Coś da się z tego zdiagnozować?
przem8 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 (edytowane) Spalania stukowego nie ma więc świece jak i kat w porządku. Sprawdź jaką masz przepływkę założoną (jaka firma i numery), nie podoba mi się przepływ jak dla tego silnika. Ciśnienie paliwa można sprawdzić. Edytowane 23 Maja 2018 przez przem8
Krzychududi Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 (edytowane) A jakie docelowo powinno być tak żeby byli dobrze? Jak to odczytać? Chodzi mi o odczyt przepływomierzA, bo z tego co wiem to na jalowym powinno być od 2 do 4.5 tu mam, 1.8 okolo, ale na dynamicznym to nawet do 105 m/s także w dynamicznym to raczej zdrówo wygląda Edytowane 23 Maja 2018 przez Krzychududi
przem8 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 (edytowane) Nawet trochę za zdrowo w pierwszym logu, czasy wtrysków trochę przydługie (stąd podejrzenie pompy paliwa) i zwróć też uwagę, że ten przepływ nie jest stabiliny, stoi w miejscu, rośnie i spada, a powinien rosnąć w miarę liniowo wraz ze wzrostem obrotów. Błędy kasowałeś przed logami Edytowane 23 Maja 2018 przez przem8
Krzychududi Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 Tak, przed właśnie nawet jak nie było to skasowalem błędy( bo gdzieś w poradniku widziałem) a po robiłem jeszcze auto skan i też właśnie żaden błąd mi nie wyskoczył.
przem8 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Korekty na jałowych strasznie na ubogo lecą więc sprawdź tą przepływkę i pompę paliwa (ciśnienie).
Krzychududi Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Opublikowano 24 Maja 2018 8 godzin temu, przem8 napisał: Korekty na jałowych strasznie na ubogo lecą więc sprawdź tą przepływkę i pompę paliwa (ciśnienie). A jeśli mam jakaś nieszczelność np spod pokrywy leci olej, to odczyt z ciśnienia będzie przekłamany?
jacek70 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 8 godzin temu, Krzychududi napisał: A jeśli mam jakaś nieszczelność np spod pokrywy leci olej, to odczyt z ciśnienia będzie przekłamany? Pod pokrywą niema ciśnienia. Równie dobrze możesz korek oleju odkręcić .?
Krzychududi Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2018 W dniu 23.05.2018 o 22:53, przem8 napisał: Wymieniłem przepływomierz na Nowy, zrobiłem 200 km około, i po błędzie póki co ani śladu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się