Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Fmic + hybryda 1.9 AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Wszystkich czytających moj post.

Chciałem się spytać czy jeśli mam już jakiś program u siebie, na standardowych gratach. To czy po zamontowaniu fmic i hybrydy muszę jechać od razu na zmianę softu czy mogę dopiero za miesiąc może dwa. Jakie mogą być skutki jazdy bez natychmiastowej korekty??  

Edytowane przez sosenka
Opublikowano

moze się nic nie dziać a może przeładowywać wszysko zalezy jak jest teraz wszystko ustawione.

Opublikowano

Teraz wszystko chodzi elegancko. Nic nie przeładowuje, ale jak bedzie większy fmic i turbo to powinno dodmuchac ten brak powietrza przy większym icku. Bynajmniej tak mi się wydaję. Dlatego pytam jeszcze tutaj. Wiadomo że Soft do poprawy Ale czy mogę tak jeździć jakiś czas. 

Opublikowano

Jest taka jak kolega wyzej napisal, moze byc wszystko w porzadku, a moze byc problem z przeladowywaniem. Przyklad z zycia, szwagier ma wrzucony TIP, fmic, turbo hybryda i wydech 3", wszystko bez strojenia i nie ma problemow, jezdzi normalnie, kolejny przyklad kumpel zalozyl turbo z fmiciem samym i jest juz problem z przeladowywaniem.

Opublikowano

No wlasnie wiem ze jest zawsze jakies ryzyko. A ile może kosztować wystrojenie mniej więcej tego, cena normalgo programu czy coś mniej wtedy?

Opublikowano

strojenie 500-1500 zalezy gdzie.

Opublikowano

Mieszkam w Krakowie i z tego co się orientowałem to jakieś 800zł. Tak że wolę nie ryzykować że coś się stanie bez wystrojemia. Myślałem tylko że może ktoś tak już robił,ale po przemyśleniach każdy motor będzie zachowywał się inaczej. Do tego nie wiem jaki program jest teraz,wiem że jakiś jest ale ile czego nie mam pojęcia. I chyba skuszę się na jakąś większą turbawke to myślę że wtedy mogę celować w jakieś 250ps. 

Opublikowano

z 3.0 TDI dobra opcja jest :)

Opublikowano

Chyba skuszę się na Gtb2056v wcześniej wstaje i mocy wystarczy. 

Od 3.0 to już tak pod 300ps. Mnie wystarczy tak 230/250 Max 

Opublikowano

Na 230-250 km to w tym AVF paliwa braknie. Jeśli chodzi o turbo bierz Gtb2060vklr na kulce z wodą. Wstaje jak seria praktycznie, w zimie szybciej auto zagrzejesz a potencjał na 280 km. 

Opublikowano

Mnie w zupełności wystarczy 230ps i gtb2056v spokojnie da radę. Wiadomo czym wyżej tym kosztowniej , a mnie aż tyle kucy nie potrzeba. Wiadomo że fajnie by mieć 280/300 Ale to już większe mody...

Opublikowano
2 godziny temu, sosenka napisał:

Mnie w zupełności wystarczy 230ps i gtb2056v spokojnie da radę. Wiadomo czym wyżej tym kosztowniej , a mnie aż tyle kucy nie potrzeba. Wiadomo że fajnie by mieć 280/300 Ale to już większe mody...

Wiadomo tylko czy aby seryjne pompki Ba podleja na te 230 km. 

Opublikowano

Co do pompek to nie wiem jakie siedzą. Ale niedługo będę robił rozrząd i wałek i wtedy będzie wiadomo czy są BA czy AL do tego logi dynamiczne żeby sprawdzić w jakim są stanie. Jak będą BA to 200ps będzie dobrze jak AL to dadzą radę te 230ps. A się zobaczy może się trafią jakieś ARL w między czasie. Jak to się mówi wyjdzie w praniu...

Opublikowano

Pompki będziesz miał BA lub AR , ale raczej te pierwsze, AL były w właśnie w ARL-u 

Opublikowano

No różnie pisze. Mówią że AL bywały w AVF. Ale to się okaże jak wałek będzie robiony i pompki wyciagane. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...