Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 Avant BRD mod na 250+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, Lygrys napisał:

Tak tylko podałem, druga sprawa to te same silniki co rs4 czy rs6 ylko ze nie uturbione więc dlaczego je skreślaż ?

Dwa wolnossące TAKIE same silniki tylko różnica ~100koni... to w czym one są takie same ? Wspólne to są jedynie problemy z utratą mocy, nic więcej.

4 godziny temu, Lygrys napisał:

Następna sprawa duży silnik o dużej mocy łatwiej podciągnąć na bezpiecznym tuningu niż mały litraż ,ale nie o tym był post więc....

nie wolnossący a nawet nowe mają poważne ograniczenia np w postaci kolektorów.

2 godziny temu, Lygrys napisał:

nie myślałem

widać ?

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
5 minut temu, marcin4x4 napisał:

Dwa wolnossące TAKIE same silniki tylko różnica ~100koni... to w czym one są takie same ? Wspólne to są jedynie problemy z utratą mocy, nic więcej.

nie wolnossący a nawet nowe mają poważne ograniczenia np w postaci kolektorów.

widać ?

Temat idzie w złym kierunku proszę o zamknięcie.

Opublikowano

Kogo polecasz w krakowie do takich grubszych robót ? 

Nie sprzedajesz czasem pompek simensa swoich ?? :)

Opublikowano

Witam chciałbym zadać jeszcze jedno pytanie odnośnie modyfikacji czy warto usuwać chłodniczkę spalin i wyłączać EGR? Mi coś kapie na DPF właśnie z chłodniczki recyrkulacji spalin i zastanawiam się nad jej usunięciem plus właśnie wyłączeniem EGR.

Opublikowano (edytowane)

Panowie jakie turbo polecacie do BRD by pasowało p&p (z kolektorem lub bez) , a podniosło troszkę moc ?

Chyba będę musiał wymienić swoje turbo (dwa razy regenerowane) dzisiaj zauważyłem ,że od 2.000 do 3.000rpm słychać dziwny dźwięk jagby nieszczelność lub taki dźwięk "jagby ktoś przesypywał piasek z metalowego kubka". Nieszczelności nie znalazłem więc podejrzewam , że wirnik trze o korpus turbosprężarki ,3 raz nie będę jej regenerował ,a że ciągle myślę o podniesieniu mocy to się tak zastanawiam nad mocniejszym turbo. Dodam ,że autko mimo swojej mocy czasami ja traci. 

Prosiłbym o odpowiedź.

Edytowane przez Lygrys
informacja dodatkowa
Opublikowano
37 minut temu, Lygrys napisał:

Panowie jakie turbo polecacie do BRD by pasowało p&p (z kolektorem lub bez) , a podniosło troszkę moc ?

Tak bezpośrednio P&P bez przeróbek to nic nie podejdzie. Podobną wydajność ma (ale lepiej wstaje) CAHA, a dalej w las to już gtb17, gtb20, gtb22 i inne takie, które wymagają przyspawania do kolektora

Opublikowano
34 minuty temu, misiek95 napisał:

Tak bezpośrednio P&P bez przeróbek to nic nie podejdzie. Podobną wydajność ma (ale lepiej wstaje) CAHA, a dalej w las to już gtb17, gtb20, gtb22 i inne takie, które wymagają przyspawania do kolektora

dzięki za odpowiedź muszę jak najszybciej pomyśleć o wymianie żeby reszty nie rozwaliło zwłaszcza ,że przed chwilą 300ml oleju musiałem dolać ,a może też być ten dziwny dźwięk od nieszczelnej chłodniczki EGR bo coś mi z tamtąd na DPF kapie.?

Opublikowano
1 minutę temu, Lygrys napisał:

dzięki za odpowiedź muszę jak najszybciej pomyśleć o wymianie żeby reszty nie rozwaliło zwłaszcza ,że przed chwilą 300ml oleju musiałem dolać ,a może też być ten dziwny dźwięk od nieszczelnej chłodniczki EGR bo coś mi z tamtąd na DPF kapie.?

Raczej nieszczelność układu chłodzenia nie będzie wydawała dźwięków. Co innego jak by z niej spalinami dmuchało. Rozkręć obejrzyj :)

Opublikowano

Nie mam teraz jak rozkręcić bo zaraz jadę spowrotem do roboty ,ale umówię się z mechanikiem niech spojrzy ja nie mam w tym tygodniu czasu niestety.

Opublikowano

Myślę że hybryda z BRD Ci starczy.

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, marcin4x4 napisał:

Myślę że hybryda z BRD Ci starczy.

Właśnie znalazłem firmę która zrobi mi hybryde z mojej lub nowej turbiny na 280 koni żeby miała trochę zapasu.

 

W dniu 15.03.2019 o 15:45, misiek95 napisał:

Raczej nieszczelność układu chłodzenia nie będzie wydawała dźwięków. Co innego jak by z niej spalinami dmuchało. Rozkręć obejrzyj :)

Szczerze nie rozkrecałem jeszcze ,ale faktycznie przedmuc**je spaliny przed chlodnice egr z tylu przy rurze dochodzacej do egr więc umówiłem się na następny miesiąc na usunięcie egr i wymianę tych dwóch uszczelek na chłodnicy egr. Zastanawiam się nad całkowitym usunięciem tej chłodniczki ,ale słyszałem od dwóch znajomych którzy się jej pozbył , że mieli problem z podbiciem przeglądu więc założyli je spowrotem dla picu żeby wyglądały że są.

 

Bo usunięciu EGR się odezwę następnie będę robił hybryde z turbiny i ponowne strojenie programu więc dam znać co i jak.

 

A pro po tych 300ml oleju który dolewałem okazało się ,że rura na intercoolerze była słabo skręcona i tamtędy kapał stąd ten ubytek ,ale to już zrobione.

Edytowane przez Lygrys
informacja dodatkowa
Opublikowano

tylko mniej na uwadze że hybrydy lubią rozwalać seryjne IC.

Opublikowano
4 godziny temu, Lygrys napisał:

A pro po tych 300ml oleju który dolewałem okazało się ,że rura na intercoolerze była słabo skręcona i tamtędy kapał stąd ten ubytek ,ale to już zrobione.

Nic nie jest zrobione, poprostu zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania. 

4 godziny temu, Lygrys napisał:

Właśnie znalazłem firmę która zrobi mi hybryde z mojej lub nowej turbiny na 280 koni żeby miała trochę zapasu.

Tutaj byłbym ostrożny. Turbiny BRD mają to do siebie, że późno wstają. Nie stawiaj za cel wydajności maksymalnej tylko to żeby wcześnie wstała i już będzie sie jeździło super. Jak wstawią większe śmigło to obawiam się, że jeszcze później będzie wstawać taka turbospręzarka

Opublikowano
2 godziny temu, misiek95 napisał:

Nic nie jest zrobione, poprostu zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania. 

Tutaj byłbym ostrożny. Turbiny BRD mają to do siebie, że późno wstają. Nie stawiaj za cel wydajności maksymalnej tylko to żeby wcześnie wstała i już będzie sie jeździło super. Jak wstawią większe śmigło to obawiam się, że jeszcze później będzie wstawać taka turbospręzarka

Troszkę się zdezorientowałem jak to "zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania"? Sugerujesz nieszczelny intercooler?

Mi nie chodzi o moc jaka mogę uzyskać na hybrydzie swojej turbiny tylko właśnie wczesny moment budzenia jej do życia dlatego to mam na uwadze i poinformuje o tym firmę która będzie się tym zajmować. Dużo osób chwali sobie hybrydę tej turbinki podobno całkiem inna jazda ;)

Opublikowano
40 minut temu, Lygrys napisał:

Troszkę się zdezorientowałem jak to "zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania"? Sugerujesz nieszczelny intercooler?

Sugeruje, że turbosprężarka pompuje Ci olej w dolot (intercooler). Jak Ci z niego kapało to znaczy że już jest go tam sporo. A to że dokręciłeś śrubke to oznacza że nie będzie kapał na ziemie tylko spalisz go w silniku. Nie moge jaśniej :)

Opublikowano
1 minutę temu, misiek95 napisał:

Sugeruje, że turbosprężarka pompuje Ci olej w dolot (intercooler). Jak Ci z niego kapało to znaczy że już jest go tam sporo. A to że dokręciłeś śrubke to oznacza że nie będzie kapał na ziemie tylko spalisz go w silniku. Nie moge jaśniej :)

Ale przecież zawsze jest trochę oleju w IC skoro ja mam go dużo w IC to co ? Sprężarka siada ,silnik nie szczelny ,IC do wymiany czy co bo nierozumiem?

Opublikowano
9 godzin temu, misiek95 napisał:

Jak wstawią większe śmigło to obawiam się, że jeszcze później będzie wstawać taka turbospręzarka

Ale lżejsze... tak samo wałek, do tego ostra geometria i będzie latać.. no ale co firma to wynalazki ;]

 

 

Opublikowano
6 godzin temu, Lygrys napisał:

Sprężarka siada ,silnik nie szczelny ,IC do wymiany czy co bo nierozumiem?

nawet nie próbujesz... przeczytaj co napisałeś pomyśl.

Zrób dobrą hybrydę, wymień IC np na 180 i będziesz zadowolony.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi o tych drobnych modyfikacjach dam znać .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...