danon198901 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Witam, słuchajcie mam problem z klimatyzacją, otóż po włączeniu jej rurka (cienka) staje się zimna i pojawia się na niej szron, a w kabinie nie dmucha mi zimne powietrze. Najpierw myślałem, że to dysza jest walnięta, ale po jej wymianie dalej był problem. Miałem diagnostykę robioną u klimiarza i stwierdził, że mój kompresor nie ma wydajności (sterowanie z komputera jest, bo podłączał się bezpośrednio pod kompresor) - ale chciałbym posłuchać czy macie może jeszcze jakiś pomysł, bowiem nowy kompresor to cena powyżej tysiąca, nie licząc usługi wymiany wraz z nabiciem czynnika, którego cena poszła ostatnimi czasy ostro do góry. Swoją drogą jeśli miałbym wymieniać kompresor to czy możliwe są jakieś zamienniki? Oryginalnie posiadam kompresor o oznaczeniach 8E0 260 805 BJ, natomiast znajomy mówił mi, że ktoś tam używkę w bardzo dobrym stanie ma do odsprzedania bodajże w oznaczeniach 8E0 260 805 BF (a więc różnią się dwie ostatnie literki). No i teraz pytanie jest takie, czy mogę sobie wsadzić do auta taki zamiennik? Przykładowo kompresor: https://www.autodoc.pl/denso/1664593 ma w opisie numery OEM i są tam wyszczególnione oba numery (BJ i BF)...czy to oznacza, że kompresor będzie pasował jako zamiennik obu numerów?
przem8 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Jeśli chodzi o kompresor to oddaj do regeneracji lub kup używkę z pewnego źródła. Przerabiam problem przytartego kompresora i cena regeneracji to 350-600 zł ale to pikuś przy całkowitych kosztach i robocie w moim przypadku ? Edytowane 24 Maja 2018 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się