AdamQQ 1 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) Witam. Jest wiele tematów w sieci na temat przekładek ale ciężko mi to usystematyzować, więc liczę na pomoc. Czeka mnie widmo wymiany silnika w A4 b5. Obecny to 2,8 APR automat quattro. I teraz pytania - jak to najprościej ogarnąć bez rzeźby? Na jakimś forum czytałem żeby szukać typowo z A4 bo inne mocowania. Inni piszą że obojętnie, może być passat lub a6 bo to jedno i to samo. Jedni żeby szukać z automatu, inni - obojętnie. APRów jest ogólnie mało, więcej widzę ACK. I teraz kolejny problem - bliźniacze czy jednak nie? Pasuje "plug & play" czy nie? Może ktoś przerabiał temat i laikowi podpowie czego szukać...? Z góry dziękuję za wyrozumiałośc ? Edytowane 26 Maja 2018 przez AdamQQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Dorzuć dwie turbiny i będzie 2.8 Bi turbo, jeżeli się tak da to pakuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamQQ 1 Opublikowano 26 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Spodziewałem się dobrych rad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Skoro jeździsz 2.8 to raczej oznacza że lubisz jak auto jedzie to co Ci nie pasuje ? ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamQQ 1 Opublikowano 26 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Silnik padł. Stąd pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Godzinę temu, AdamQQ napisał: Silnik padł. Stąd pytanie. Moim zdaniem i za pewne większości tu na forum jak SWAP to na 1.8turbo najlepiej BEX. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamQQ 1 Opublikowano 26 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Wolałbym pozostać przy V6. Dźwięk silnika rekompensuje wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areckzur 1 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 A co padło dokładnie że nie chcesz bądz nie opłaca się go robić? Jakieś objawy były itp? Czy tak nagle :>? Jak masz wkładać taki drugi silnik z nalotem ponad 300/400k tak czy siak będziesz go musiał robić a napewno dobrze uszczelnić o ile nie będzie trafiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamQQ 1 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) Prawdopodobnie był zalany jakimś gównem. Przy zakupie zdawało się ok, 160 km i silnik zaczął stukać, opiłki w oleju, panewki i nie wiadomo co jeszcze. Na razie prace stoją bo olej wysłałem do badania. Kwestia czy przypadek czy jakiś doktor itp A pytałem o remont - nikt się nie chce braćza takie motory bo ręce trzeba brudzić... takie mamy warsztaty niestety. Edytowane 1 Czerwca 2018 przez AdamQQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areckzur 1 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 No ciężko szczerze o mechaników którzy chcą coś zrobić przy takich silnikach, sam nie moge znaleść nikogo w pobliżu moich rejonów, jak nie ma błędów na kompie to znaczy ze autonie działa tak mówią a najlepiej oddać na olej tarcze i klocki... To straszny niefart, jak masz opiłki to myślę że z robotą musisz liczyć gdzieś okolice 3k zł napewno :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Znajdź kogoś,kto ci to ogarnie,co tam się dokładnie stało.Ja bym remontował,to co jest.Używkę kupisz,to czort wie ,jak trafisz.Przy takowym wiekowym motorze tym bardziej.Weź tu traf coś pewnego i z sensownym nalotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamQQ 1 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) Z remontem jest problem bo nikt się nie chce podjąć (twierdzą że się nie kalkuluje) . Czekam na wyniki ekspertyzy i raczej przekładka z niemca. Mam motor na oku, czekam na rozwój sytuacji, moze były właściciel będzie się musiał dołożyć jak coś wyjdzie w oleju ? Edytowane 4 Czerwca 2018 przez AdamQQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Jak zakończył się temat? Co wyszło z olejem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamQQ 1 Opublikowano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) olej... prawdopodobnie dłuuuuugo nie wymieniany. brak smarowania - wyszło zamiast 5w50 5w...13... Przełożony silnik ze szwajcara. Edytowane 30 Października 2018 przez AdamQQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Udało Ci się dorwać dobry motor? Sprawdzałeś go przed zakupem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamQQ 1 Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 (edytowane) nie było już możliwości sprawdzenia. książka jest na 216 tyś ale kto wie jak na to patrzeć. Auto się tacza jak na razie, ale zraziłem się na starcie i już mi się "odpodobał" i raczej długiej przyszłości u mnie nie będzie miał, może do wiosny. Patrzę na niego i widzę człowieka który mnie oszukuje. Edytowane 1 Listopada 2018 przez AdamQQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się