KubiaK Opublikowano 4 Czerwca 2018 Opublikowano 4 Czerwca 2018 daglas kazdy silnik ma odme i od lat 90 albo i wczesniej pluje oparami do dolotu zamiast do atmosfery (eko) wiec to zaden argument bo problemy z odma sa w co 2 aucie. nie jest to kwestia braku checi tylko poje* przepisow. teraz juz fabrycznie montuja catch tanki w nowszych niektorych modelach. nikt tez nie mowi, ze chinczyki nie maja dobrych pomyslow chodzi bardziej o jakosc wykonania. :) problem raczej w tym ze nasz silnik byl jednym z pierwszych jesli nie pierwszym gdi z turbo (bo bez turbo to chyba carisma seryjnie produkowana ? :) i byl swojego rodzaju krolikiem doswiadczalnym - no i nie do konca przemysleli kwestie syfienia zaworow, w nowszych tfsi podobno jest lepiej ale jak to rozwiazali ? nie wiem , jakas benzynka musi omywac te zaworki =] no ale cos za co - kultura pracy moze i nie powala jakies minusy sa ale ciezko znalesc 2 litry z ktorych masz 250 koni po samym programie .
daglas Opublikowano 4 Czerwca 2018 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zawor dv w audi tez napewno jest w samochodach np z silnikiem 1.8t od lat 90tych wiec chinczyk zdazyl sobie rozkminic ze kawalkiem metalu mozna zmienic akustyke dodajac cichego bąka przy zmianie biegu. Zeby bie wywolac gownoburzy nie porownuje broń Boże cudownego 1.8t do Naszych lipnych 2.0tfsi aczkolwiek 2.0tfsi poza tym ze ma wtryski w komore spalania wsadzone to nie jest jakims skomplikowanym wynalazkiem
Ink Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Co do blowa to polecam przejechać się do jakiegoś magika, który ma pare sztuk pod przymiarkę lub zwyczajnie zna się na tym. U mnie na początku okazało się, że zamontowany blow był za słaby i upuszczał za mało powietrza po wciśnięciu sprzęgła, przez co mieszanka była zachwiana i obroty spadały do 350 rpm, co skutkowało czasem zgaśnięciem silnika podczas redukcji z 3 na 2. Tak więc ja bym się w chińczyki tym bardziej nie pakował. Teraz został wrzucony wydajniejszy (nie mam pojęcia jaki) i nie ma żadnego problemu.
Barszczyku Opublikowano 20 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2018 1 minutę temu, Ink napisał: Co do blowa to polecam przejechać się do jakiegoś magika, który ma pare sztuk pod przymiarkę lub zwyczajnie zna się na tym. U mnie na początku okazało się, że zamontowany blow był za słaby i upuszczał za mało powietrza po wciśnięciu sprzęgła, przez co mieszanka była zachwiana i obroty spadały do 350 rpm, co skutkowało czasem zgaśnięciem silnika podczas redukcji z 3 na 2. Tak więc ja bym się w chińczyki tym bardziej nie pakował. Teraz został wrzucony wydajniejszy (nie mam pojęcia jaki) i nie ma żadnego problemu. Spoko dzięki za info , w przyszłym miesiącu się tym zajmę , dam info co zrobiłem jak i jakie efekty Pozdrawkam
daglas Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 W dniu 20.06.2018 o 18:40, Ink napisał: Co do blowa to polecam przejechać się do jakiegoś magika, który ma pare sztuk pod przymiarkę lub zwyczajnie zna się na tym. U mnie na początku okazało się, że zamontowany blow był za słaby i upuszczał za mało powietrza po wciśnięciu sprzęgła, przez co mieszanka była zachwiana i obroty spadały do 350 rpm, co skutkowało czasem zgaśnięciem silnika podczas redukcji z 3 na 2. Tak więc ja bym się w chińczyki tym bardziej nie pakował. Teraz został wrzucony wydajniejszy (nie mam pojęcia jaki) i nie ma żadnego problemu. Podkładka pod dvke to akurat nie typowy blow off a zwykly adapter a sam syk slychac w tym momencie z fabrycznego zaworu dv a nie z blow offa. To akutat najmniej inwazyjny zabieg i nicna nie powinno sie po tym dziac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się