Skocz do zawartości

Ink

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ink

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWT
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

613 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ink

1

Reputacja

  1. Ink

    Listwy Dekory LED

    To już kwestia tego jakie masz odstępy między dekorami, a boczkami w drzwiach. Światło jakoś musi się przedostać, a linki zawsze można upchnąć trochę głębiej.
  2. Ink

    Dobrzy chiptunerzy

    Ku przestrodze trzymać się z daleka od VTG, ale to tak daleko jak tylko się da. Polecić mogę Pachura Moto Center, R-Performance, Tune-UP, Sportmile.
  3. Ink

    Listwy Dekory LED

    http://allegro.pl/el-wire-swiatlowod-tvn-ambient-12v-2m-2neony-1-1-i7389648218.html#thumb/5 To są jak coś te linki co miałem u siebie z tymi przetwornicami:
  4. Ink

    Listwy Dekory LED

    Znalazłem tylko 1 zdjęcie. Świeciły równie intensywnie co całe podświetlenie z konsoli, nie raziło w oczy. Odcień czerwieni jest jedynie trochę inny od tego z podświetlenia przycisków. Myślę, że mogłeś trafić na jakiegoś chińczyka z lipnymi przetwornicami albo wpiąłeś je pod złą instalacje/za słabą/obciążoną. Pamiętam tylko, że u mnie ciągnęliśmy zasilanie z przodu do każdych drzwi, bo do instalacji z drzwi (przykładowo z przycisków) nie dało się wpiąć. Elektrykiem nie jestem, ale jakoś tak mi tłumaczyli i mogłem teraz coś pomieszać. Fakt jest taki, że u mnie nie emitowały żadnego dźwięku.
  5. Ink

    Listwy Dekory LED

    Nie widzę w tej aukcji informacji o generacji. Powinna być minimum 2, aby się nie przepalały po miesiącu i lepiej świeciły. U mnie generacja 1 świeciła przez tydzień (po 3 dniach padły ledy w 1 drzwiach), a po wymianie na 2 generacje przez rok aż do czasu, kiedy sam je usunąłem podczas wymiany dekorów na carbon. Kupione od https://cityglow.pl/ na aukcji allegro. Opis: https://cityglow.pl/pl/c/EL-Wire-Generacja-1-Podstawowa/32 https://cityglow.pl/pl/c/EL-Wire-Generacja-2-Zaawansowana/33 https://cityglow.pl/pl/c/EL-Wire-Generacja-3-Wysoka-jasnosc/34 https://cityglow.pl/pl/c/EL-Wire-Generacja-4-Profesjonalna-Wysoka-jasnosc-UV/35 https://cityglow.pl/pl/c/EL-Wire-Generacja-5-Special-wodoodpornosc-wzmocnienia/41 Co do montażu to tak jak napisałeś, u mnie były nad dekorami.
  6. Ink

    300 km z 2.0 tfsi

    Wtryskiwacze wróciły od Bosha w tym tygodniu i prawdę mówiąc chyba nie mam siły się z nimi męczyć o zwrot kosztów. Zdrowie psychiczne w tym przypadku chyba jednak ważniejsze. Szkoda tylko, że wtryskiwaczy benzynowych nie da się naprawiać tak jak do ropniaka... Jeśli chodzi o hpfp to tak, okazało się, że po zmianie turbo na mocniejsze trzeba było dać mocniejsze wtryskiwacze, bo wypadał zapłon i wystrojenie wszystkiego było niemożliwe. Dlatego wpadły wtryskiwacze od Bosha i jako komplet postanowiłem dać nową pompę, bo dowiedziałem się, że stara nie pociągnie tego zestawu w odpowiedni sposób. Wybór był między pompą loba, a Auto-Tech. Po paru rozmowach z różnymi osobami postawiłem na loba, głównie ze względu na to, że jest to pompa bezobsługowa i nic nie trzeba w niej zmieniać. P&P prosto z pudełka do samochodu. W sid pracują bardzo fajni ludzie i można się z nimi dogadać co do ceny. Moment po strojeniu z racji tego, że turbo praktycznie przez "kaganiec" prawie nic nie dmucha to tylko 380nm. Podobno musi samochód pojeździć na tym delikatnym chipie z 2-3 miesiące by nowy tłok i turbo się ułożyło, dlatego właśnie zakucie będzie w sierpniu. Sprzęgło jeszcze seria, ponieważ nadal zbieram informacje na temat tego jaki zestaw wybrać ze względu na fakt, że to jest dailycar. Kolejne modyfikacje będą przeprowadzane najprawdopodobniej w Pachura Moto Center, bo tym razem chcę oddać samochód w znane mi ręce. Btw. została wymieniona jeszcze pompa oleju na mocniejszą. Miała wpaść z 1.8T bez wałków, ale finalnie wpadła wzmocniona na wałkach, aby nie rezygnować z kultury pracy motoru. A co do spotów to właśnie wybieram się w tym lub przyszłym tygodniu. Wszystko zależy od tego czy czarnulka wróci do mnie do wtorku, ponieważ jest tam teraz trochę dłubane.
  7. U siebie mam 235/40 R18. Jak dla mnie opona świetna i w sumie nie widzę potrzeby szukania innej. W październiku 2017 gdy przechodziły orkany nad Polską i trzeba przyznać, że mocno lało, a my akurat byliśmy w trasie, opona kleiła perfekcyjnie. Po zjechaniu na stacje widać było jak dosłownie z opon parowała woda, co świadczy o tym, że mieszanka była dobrze rozgrzana. Z czystym sumieniem mogę polecić.
  8. Ink

    300 km z 2.0 tfsi

    Obecny setup jeśli chodzi o moc z grubsza to: Garrett GTX2860R wersja T25 0,64 A/R (Bez custom wydechu nie pasuje. Kolektor też był modyfikowany, aby się wszystko zmieściło pod odpowiednim kątem zgodnie ze sztuką. Wszystkie przewody na zamówienie na wymiar dosłownie na milimetry tak więc uważać, bo to nie P&P i była z tym masa "zabawy") + HPFP LOBA EA113 do 2.0 TFSI + wtryskiwacze od S3 + pełny podwójny wydech 3" z sportowymi katalizatorami z firmy EL-TEC (polecam firmę w 100%) z 4 końcówkami akrapovic evolution carbon 90mm + FMIC na zamówienie idealnie na wymiar też z EL-TEC z wydajnością do 500KM + sztywny dolot z wydzieloną strefą zimnego powietrza i filtrem stożkowym K&N + chip. Setup obecnie mocno na wyrost w stosunku do obecnej mocy, bo kompletowane wszystko jest pod zakuty motor i moc 410KM+. Strojone w VTG Warszawa, ale polecić nikomu tej firmy niestety nie mogę, a wręcz przeciwnie każdemu będę odradzał. Osobiście nigdy już do nich samochodu nie oddam. Samochód stał u nich miesiąc czasu (miały być 3 dni), a w trakcie ich prac poszła głowica i tłok w 1 cylindrze oraz parę innych rzeczy w zdrowym silniku - przyczyna zbyt wysoka temperatura przez co 4 nowe (nigdy nie używane kupione prosto z sida, a więc o lewiźnie z allegro nie ma mowy) wtryskiwacze poszły do kosza. Wtryskiwacze były wysłane na gwarancje i BOSH jasno stwierdził, że uległy przegrzaniu podczas źle przeprowadzonego strojenia (źle dobrana mieszanka paliwa - zbyt dużo powietrza podało mocne turbo garretta co zwiększyło wartość energetyczną mieszanki), przez co nie trzymają parametrów producenta (wszystkie 4 sztuki, zdjęcie dam poniżej z testów przeprowadzonych wcześniej na zlecenie VTG). VTG wstępnie miało wziąć winę na siebie oraz wszystkie koszta naprawy, a finalnie stwierdzili, że wina jest wadliwych, starych lub źle zamontowanych wtryskiwaczy, które źle dawkowały paliwo, dlatego został stopiony pierwszy tłok bo mieszanka była zła przez wadliwe wtryskiwacze, a nie błąd podczas strojenia. Rączki umyte. VTG chciało więc bym pokrył koszt naprawy tj. ponad 2500 zł + 2000 za chip + 200 za prace między innymi z blow-off + koszt wtryskiwaczy (drugi nowy zestaw 4 sztuk czyli kolejne 1800zł). Nie miałem wtedy jeszcze informacji o tym co było faktycznie przyczyną usterki wtryskiwaczy, a więc koszt wtryskiwaczy wziąłem na siebie - teraz żałuję. Kosztów naprawy silnika na szczęście udało się uniknąć po długiej wymianie zdań trwającej parę dni. Po odbiorze samochodu okazało się, że silnik przy redukcji traci moc, obroty spadają do 300-350rpm. Błąd: zbyt małe ciśnienie paliwa na biegu jałowym. Przyczyna: zbyt słaby blow-off (VTG samo wskazało jaki należy kupić i oczywiście był nowy), który wyrzucał w atmosferę zbyt mała ilość powietrza, przez co proporcje mieszanki przez ułamek sekundy były zachwiane, czego efektem był spadek obrotów po wciśnięciu sprzęgła i czasem gaśnięcie silnika. Problem rozwiązany (wymiana blow-off) przez inny warsztat, bo VTG już nie ufam, a normalnie powinienem pojechać tam z reklamacją źle wykonanej usługi strojenia. Jestem w 100% przekonany, że chłopacy z VTG chcieli dobrze wykonać swoją pracę, ale delikatnie mówiąc im nie poszło. Jak się okazało ich błąd ze złym doborem mieszanki, a dokładnie zbyt dużą ilością powietrza naraził mnie na dodatkowe koszta w postaci konieczności zakupu nowego zestawu wtryskiwaczy, masę nerwów i brak samochodu przez miesiąc czasu, a następnie i tak konieczność poprawek przez inny warsztat i kolejne koszta. Tak więc profilaktycznie radzę panowie trzymać się z daleka i wybrać inna firmę. Co do kucizny to robiłem tylko wstępne rozeznanie i będę się za to zabierał pewnie najwcześniej w sierpniu. Plan jest taki by go zakuć na 480-500KM, aby utrzymało 410KM+ które na tym setupie jak się okazało jest do osiągnięcia. Obecnie założony "kaganiec" na 333KM ze względu na brak zakutego motoru.
  9. Ink

    Blowoff

    Co do blowa to polecam przejechać się do jakiegoś magika, który ma pare sztuk pod przymiarkę lub zwyczajnie zna się na tym. U mnie na początku okazało się, że zamontowany blow był za słaby i upuszczał za mało powietrza po wciśnięciu sprzęgła, przez co mieszanka była zachwiana i obroty spadały do 350 rpm, co skutkowało czasem zgaśnięciem silnika podczas redukcji z 3 na 2. Tak więc ja bym się w chińczyki tym bardziej nie pakował. Teraz został wrzucony wydajniejszy (nie mam pojęcia jaki) i nie ma żadnego problemu.
  10. Ink

    300 km z 2.0 tfsi

    333KM - Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe i zmianie biegów ok 3500rpm zaczyna się na 14.3l na zimnym i spada do 12.4l. Trochę spokojniejsza jazda po mieście (zmiana biegów ok 2000rpm) spada do 11.3l. Eco nie wiem, bo nie praktykuje. Teraz szykuję się na zakucie motoru i zmianę programu, aby uzyskać 400+. U mnie wylądowały te wtryskiwacze też p&p i w pełni robią swoje: http://sidmotorsport.pl/en/wtryskiwacze/75866-bosch-audi-s3-tfsi.html
  11. Tylko czarne. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą xenony bez ingerencji w całą instalacje. W zeszłym miesiącu bez problemu przeszły przegląd techniczny potwierdzając to, że nie potrzeba do nich samopoziomowania ani spryskiwaczy. Tak to wygląda w mojej B7:
  12. Witam, Potrzebuję wymienić ową dokładkę w zderzaku od czystego a4 b7. Pytanie moje brzmi czy pasują do tego zderzaka dokładki od s4 / rs4 bez modyfikacji? Mam obecnie pojedynczy wydech po obu stronach i mam zamiar zmienić go na 2x2. Czy ktoś jest w stanie mi też powiedzieć ile miejsca na wydech jest w tych dokładkach? Zmieści się 2x 90/100?
  13. Witam, Tak jak w temacie poszukuję wiązkę łączącą moduł kamery cofania z audi A6 4F0 910 441 z radiem RNS-E w A4 B7. Czy ktoś się orientuje jak owy przewód powinien wyglądać lub czy jest jego jakieś oznaczenie?
  14. Dzięki za pomoc, problem rozwiązany.
  15. Witam, Czy ktoś posiada namiary na "magika", który zajmuje się zdejmowaniem ochrony komponentów? Potrzebuję zdjąć ochronę w liczniku, a jako, że pochodzi z alledrogo.pl to nie ma pewności co do jego pochodzenia, więc wolałbym zrobić to bez udziału ASO. Mam jednocześnie pytanie: Czy moduł kamery cofania z Audi A6 C6 również posiada blokadę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...