Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Co przy tym silniku odpowiada za trzymanie obrotów?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Co jest odpowiedzialne za trzymanie równo obrotów w tym silniku 2.8 v6 174 KM ,dodam iż mam instalacje gazową zwykłą STEROWNIK MAXI LAMBDA,wszystko było ok,ale zauważyłem że jak przykładowo podjeżdzam na jakimkolwiek biegu do ronda i wrzucę sprzęgło to obroty mi spadają i auto gaśnie(nie za każdym razem) czasami obroty zafalują jakby chciał już zgasnąć i wtedy znowu podskoczy do 850 obrotów i jest ok) coraz częściej mi auto gaśnie,jakby chwilowo nie trzymał obrotów,co muszę sprawdzić??

Opublikowano

dodam iż dzieje się to tylko na LPG ,na benyznie jest wszystko ok.

Opublikowano

jak na benzynie ok to sprawdz wyregulowanie instalki ,sprawdz zubożenie mieszanki po cut-offie a jak jest ok (nie zalewa), to najprawdopodobniej masz zabrudzona badz zwaloną krokówke gazową. Wyczyść ja a jak nie pomoże to wymień. ale sprawdz najpierw ustawienia! :notworthy:

Opublikowano

Witam

Właśnie ustawienia :)

Mam kabelek i program do mojej instalki,ale nie wiem jak wpisać wartości do programu,mogę wrzucić na fotosika preint screny programu,jak mam to ustawione.

Opublikowano

podaj wersję programu

jezeli masz wersje np 2.3 wchodzisz w zakładke : Parametry systemu, tam masz wszystko . zaznaczając dany parametr z listy wpisujesz odpowiednia wartośc w okienku które się pojawia . jezeli masz problem z wpisaniem czegos w tym okienku to moze jest problem z połączeniem ze sterownikiem. fejs masz na usb czy rs-a ?

Opublikowano

Tak mam wersje programu 2.3 AGNES (kabelek USB VIAKENA) i wszystko chodzi ,tylko nie wiem jak dobrze go ustawić od A do Z.

Gdzie i jakie parametry wpisać,mam ustawione na ekonomiku i nie brał mi więcej niż 12 LPG na 100.Nigdy funkcji DYNAMIC nie miałem ustaione.Jak możesz to pomóż mi kolego w poprawnym ustawieniu autka.

Opublikowano

Kolego miałem identyczną sytuację w passacie ze zwykłą instalacją gazową gdy dałem na luz podczas jazdy silnik gasł jak się okazało wystarczyło wyjąć dolot powietrza do filtra żeby nie zasysał sprzed maski bo podczas jazdy pęd powietrza powodował że mieszanka gazu z powietrzem była za uboga i silnik gasł

Wydaje się to logiczne jak trzymasz go na obrotach to i gazu jest więcej w mieszance a jak dajesz na luz, silnik krokowy podaje tyle gazu ile trzeba do pracy na wolnych obrotach i gdy w tym czasie wdmuchniesz mu zbyt dużo powietrza to rozrzedzisz mieszankę i silnik zgaśnie!! Chodzi o to by silnik sam zasysał tyle powietrza ile potrzebuje a nie brał tyle ile wlatuje do filtra z podczas jazdy.

Po prostu przełóż wlot powietrza tak żeby sam ssał z komory silnika a nie brał powietrze sprzed maski Powinno pomóc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...