gradziej Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam. Bardzo uprzejmie proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych i opisu mojego przypadku. Mój problem to dziwne syczenie wydobywające się spod maski w trakcie dynamiczniejszego przyspieszania w zakresie obrotów od około 1800 do ok 2600 i jednocześnie ciemny dym widoczny we wstecznym lusterku w zakresie tych samych obrotów. Czasami w momencie załączania turbiny pojawia się delikatne szarpnięcie. Logi dynamiczne grupy 003+008+011: https://log.malonetuning.com/chart/233578#H8KLCABjw5gWWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiYpWsO1MMKEBcOKwoROUsKhwoHCqcKpwp5ewqBJw6PDgsOle8Ofw7sxRj3DksOzw47CkTDDpMK0LkXDgWDCocKZc8OKw7zCoSpBBcKKwpTCncKQw5pJfFEWwpTChBvCusKNW2PDr0zDrAnCvRNXSMKaeQbDiSvDvSPCt8KDOMOvw7F9w4zCqMOMYcKSflPCkz%2FDgAzCoGHChAtcw6EEwrrCvinDnVNuwpVUwpbCmcO7wqoewq3DvQLCtRx8PsOQAAAA Logi statyczne: grupa 000: https://log.malonetuning.com/chart/233581#H8KLCABUw5sWWwIDTcOLQQrCgCAQwoXDocK7w4x6BMKtbiMuwqwGGzANwp3CoDp9WcKbwpbDr8O%2FeMOWw4LClMOXwpETwqlQw7LCvlVAw63CsMOFwpgLX8O0TMKEQMKJwooXwoImfsKew5XCqcO8w4HDtcK1w4JhwpEXKsOJD8KsRsKDHcO2DsOBfMK%2FXXLDnSJLUzM4dwPCoiPDh8KVewAAAA%3D%3D grupa 001: https://log.malonetuning.com/chart/233582#H8KLCADCkMObFlsCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA grupa 004: https://log.malonetuning.com/chart/233583#H8KLCADCuMObFlsCA03Ci0EKw4MwDATDv8KiwrMFMcO0N8OGB8K3EcKuIMKxwoIswpfCtMKvb8OsQMOIcWd2QsKAwpfCrE8uwoRZwqVtFcOcFF3Ch8KLKMO%2Fw6jCmA4yFcOSZATCpykfUkMTw5wxw63DnMKLwrNJw7PCjMOfC8KBcn7Dm0gqw5lNwoTDowx%2BwojDlEzDqsK2wrB1w64fMcO%2BATUKw77DusKPAAAA grupa 013: https://log.malonetuning.com/chart/233584#H8KLCAAHw5wWWwIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS%2FDii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA grupa 023: https://log.malonetuning.com/chart/233585#H8KLCAAlw5wWWwIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS%2FDii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA
Tracer39 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym.
gradziej Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Czy niższe wartości ciśnienia osiągniętego od pożądanego w grupie 011 mogą o tym świadczyć? Edytowane 5 Czerwca 2018 przez gradziej
kamil-vag Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Masz duży odczyt MAF - przepływu, a MAP - ciśnienie - nie może osiągnąć pod koniec zadanej wartości, do tego jak piszesz, że jest batory z komina, to tym bardziej świadczy o nieszczelności... Chociaż ta geometria też już zaczyna mieć tendencje do podcinania... także jak znajdziesz nieszczelność to później pojeździj agresywniej, żeby ją trochę rozruszać - rozgrzany motor, 3 bieg i deptać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się