Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Syczenie, czarny dym, szarpnięcie, logi VAG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Bardzo uprzejmie proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych i opisu mojego przypadku.

Mój problem to dziwne syczenie wydobywające się spod maski w trakcie dynamiczniejszego przyspieszania w zakresie obrotów od około 1800 do ok 2600 i jednocześnie ciemny dym widoczny we wstecznym lusterku w zakresie tych samych obrotów. Czasami w momencie załączania turbiny pojawia się delikatne szarpnięcie.

Logi dynamiczne grupy 003+008+011: https://log.malonetuning.com/chart/233578#H8KLCABjw5gWWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiYpWsO1MMKEBcOKwoROUsKhwoHCqcKpwp5ewqBJw6PDgsOle8Ofw7sxRj3DksOzw47CkTDDpMK0LkXDgWDCocKZc8OKw7zCoSpBBcKKwpTCncKQw5pJfFEWwpTChBvCusKNW2PDr0zDrAnCvRNXSMKaeQbDiSvDvSPCt8KDOMOvw7F9w4zCqMOMYcKSflPCkz%2FDgAzCoGHChAtcw6EEwrrCvinDnVNuwpVUwpbCmcO7wqoewq3DvQLCtRx8PsOQAAAA

Logi statyczne:

grupa 000: https://log.malonetuning.com/chart/233581#H8KLCABUw5sWWwIDTcOLQQrCgCAQwoXDocK7w4x6BMKtbiMuwqwGGzANwp3CoDp9WcKbwpbDr8O%2FeMOWw4LClMOXwpETwqlQw7LCvlVAw63CsMOFwpgLX8O0TMKEQMKJwooXwoImfsKew5XCqcO8w4HDtcK1w4JhwpEXKsOJD8KsRsKDHcO2DsOBfMK%2FXXLDnSJLUzM4dwPCoiPDh8KVewAAAA%3D%3D

grupa 001: https://log.malonetuning.com/chart/233582#H8KLCADCkMObFlsCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA

grupa 004: https://log.malonetuning.com/chart/233583#H8KLCADCuMObFlsCA03Ci0EKw4MwDATDv8KiwrMFMcO0N8OGB8K3EcKuIMKxwoIswpfCtMKvb8OsQMOIcWd2QsKAwpfCrE8uwoRZwqVtFcOcFF3Ch8KLKMO%2Fw6jCmA4yFcOSZATCpykfUkMTw5wxw63DnMKLwrNJw7PCjMOfC8KBcn7Dm0gqw5lNwoTDowx%2BwojDlEzDqsK2wrB1w64fMcO%2BATUKw77DusKPAAAA

grupa 013: https://log.malonetuning.com/chart/233584#H8KLCAAHw5wWWwIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS%2FDii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA

grupa 023: https://log.malonetuning.com/chart/233585#H8KLCAAlw5wWWwIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS%2FDii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA

Opublikowano

Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym.

Opublikowano (edytowane)

Czy niższe wartości ciśnienia osiągniętego od pożądanego w grupie 011 mogą o tym świadczyć?

Edytowane przez gradziej
Opublikowano

Masz duży odczyt MAF - przepływu, a MAP - ciśnienie - nie może osiągnąć pod koniec zadanej wartości, do tego jak piszesz, że jest batory z komina, to tym bardziej świadczy o nieszczelności... 

Chociaż ta geometria też już zaczyna mieć tendencje do podcinania... także jak znajdziesz nieszczelność to później pojeździj agresywniej, żeby ją trochę rozruszać - rozgrzany motor, 3 bieg i deptać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...