mp125 0 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam. Chce zrobić płukankę w silniku 1.8T aeb w tej chwili mam 312 tyś przebiegu. Poprzedni właściciel zalał ją olejem 10w40 i teraz moje pytanie czy po płukance wrócić do 5w40 ? Czy może lepiej zalać 10w60 motulem który też jest niby syntetyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 2 minuty temu, mp125 napisał: Czy może lepiej zalać 10w60 Po co chcesz lać olej do wyczynowych silników, katowanych w motorsporcie? 1.8t nie jest konstrukcyjnie przystosowany do takiej oliwy. 5w40 jeśli już i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mp125 0 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Problem w tym że nie wiem ile silnik zrobił kilometrów na tym oleju. Edytowane 5 Czerwca 2018 przez mp125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL 5 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zobacz sobie to: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mp125 0 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Płukanki się nie boje. Chodzi mi jaki olej wybrać czy wrócić do tego co zaleca fabryka. Czy zostawić 10w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL 5 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 5W40 !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się