Wlogan Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam szanownych klubowiczów. Pomimo mojego wieku też chciałem mieć autko zawirusowane. Trafiłem do firmy Stefanowski w Łodzi i zrobili coś takiego: http://wlogan.wrzuta.pl/obraz/bNP4HqyZMo/ Ja się za bardzo nie znam, więc proszę kolegów o wypowiedzi wtym konkretnym temacie. Pozdrawiam Włodzimierz 51 lat
Gość Trzeniu Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 moim zdaniem trochę za dużo dowalone momentu [od razu 1800RPM ] tym bardziej że to ośka... wynik ładny[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 12:58_________________________________________________czemu on tak szybko opada?
domjenick Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 podoba mi sie moment 355 niuta i sposob w jaki sie prezentuje na wykresie-od dolu i utrzymuje sie do okolo 3500 obrotow,czyli w tym zakresie,ktory sie uzywa najczesciej jezdzac w miescie,czy na trasie nie ''cisnac'' auta ,nie powinienes miec problemow z szybszym startem,czy wyprzedzaniem w trasie,auto sie szybciutko ''zbiera'' i na sliskiej nawierzchni moze ESP czesto pomagac,przy mocniejszym docisnieciu gazu, max moment przy prawie 3000 obrotow ,nie rozumiem tylko czemu predkosc max jest 152 km/h,przy okolo 170 koni,auto powinno sie zakrecic okolo 200-210 km/h
themOn Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 podoba mi sie moment 355 niuta i sposob w jaki sie prezentuje na wykresie-od dolu i utrzymuje sie do okolo 3500 obrotow,czyli w tym zakresie,ktory sie uzywa najczesciej jezdzac w miescie,czy na trasie nie ''cisnac'' auta ,nie powinienes miec problemow z szybszym startem,czy wyprzedzaniem w trasie,auto sie szybciutko ''zbiera'' i na sliskiej nawierzchni moze ESP czesto pomagac,przy mocniejszym docisnieciu gazu, max moment przy prawie 3000 obrotow ,nie rozumiem tylko czemu predkosc max jest 152 km/h,przy okolo 170 koni,auto powinno sie zakrecic okolo 200-210 km/h misiu to jest perdkosc max na 4 btw. tak jak Trzeniak napisał - straszne "pierdolnięcie" koło 2100rpm, ciekawe co na to dwumas.
Wlogan Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 domjenick przed wirusem jechałem nim 220 na Gierkówce, to jest wersja 6 biegów 135 KM w serii. Acha jeszcze powiedzieli że N75 ma tendencje do zacinania i należałoby wymienić, powinny wtedy zniknąć jakieś lekkie wachania, które ponoć widać na wykresie. http://wlogan.wrzuta.pl/obraz/bNP4HqyZMo/
GRazny Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 ciekawe co na to dwumas. wykres piękny... ale o tym samym pomyślałem... ja bym raczej rzadko korzystał z tego dolnego momentu... no ale co ma się popsuć to się popsuje... na razie zazdroszczę bo z takiej mimo wszystko niewielkiej serii (niektórzy mieli ponad 150KM) sporo wykrzesali...
domjenick Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 misiu to jest perdkosc max na 4 ...zapomnialem o tym...
vtek Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 wykresik piekny, moment ładnie rozłożony, chłopaki zrobili profi robote tylko sie cieszyc z mocy
Wlogan Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Opublikowano 15 Lutego 2009 Trzeniu czemu on tak szybko opada? Trzeniu w tym wieku to NORMA
domjenick Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Trzeniu czemu on tak szybko opada? Trzeniu w tym wieku to NORMA ... sie usmialem-dobre...
nandoz Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Nie opada szybko tylko normalnie , niepotrzebnie mierzyli go do prawie 5000 , a w PD od 4200-4300 moc i tak leci w doł , wiec hamuje sie go do okolo 4500.pozdr.
Jarol Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 btw. tak jak Trzeniak napisał - straszne "pierdolnięcie" koło 2100rpm, ciekawe co na to dwumas. Jakie "pierdolnięcie" ?? momentu jest o 30Nm więcej niż w serii wiec wcale nie dużo sprzęgło bez problemu to przeniesie.
spanky Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 jest znosnie ... poza tym pewnie kierownice sie troszke przycinaja stad delikatna gorka w dolnych obrotach ...
Wlogan Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 jest znosnie ... poza tym pewnie kierownice sie troszke przycinaja stad delikatna gorka w dolnych obrotach ... No właśnie już mi o tych kierownicach na PW napisał człowiek, który się na tym na pewniaka zna bardzo dobrze. I pewnie wszyscy wiedzą o kogo chodzi. A jak temu zaradzić? http://wlogan.wrzuta.pl/obraz/bNP4HqyZMo/ Jeszcze jedno pytanie: Jak to zrobić, żeby obrazek był we wiadomości forum zamiast linku?[br]Dopisany: 16 Luty 2009, 16:43_________________________________________________ btw. tak jak Trzeniak napisał - straszne "pierdolnięcie" koło 2100rpm, ciekawe co na to dwumas. Jakie "pierdolnięcie" ?? momentu jest o 30Nm więcej niż w serii wiec wcale nie dużo sprzęgło bez problemu to przeniesie. W serii było 315 Nm, mam wykres
Rekomendowane odpowiedzi