martin a4 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Wiec tak panowie dzisiaj wyłączyłem sobie automatyczne zamykanie c.zamka wiec tak vag> 46 central conv>07coding i odjąłem wartość -00032 i do it. wszytko robiłem na zapalonym silniku po udanym kodowaniu zgasiłem go .no i zostawiłem auto ,zaczolem zakładać obudowy na lusterka jak już to zrobiłem chciałem już jechać do domu i pupa naciskam pedał gazu a tu nic wskakują obroty na 1,200 i zapala sie kontrolka esp po czym zaczynają migać świece zgasiłem se mysle co jest grane wlaczam vaga engine kody i patrze acceleration sensor inpisuble signal a na abs control module engine i tak caly czas, na zgaszonym szlo je skasowac na zapalonym nie otoz sprawdzalem czy nie spierniczylem kodowania w central conv i dalem wartos na nowo ,i auto juz zaczlo chodzic jade do domu w polowie drogi to samo wiec zjeżdżam na pobocze i znowu kasuje i nic i wchodze znowu i daje spowrotem wartosc na wlaczenie zamykania c.zamka po przekroczeniu 15km na h i jak narazie chodzi panowie co jest grane.prosze o pomoc
boberek Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 hmm a co miałes rozwalić nie da sie jesli wpiszesz złą wartośc to jej poporstu nie przyjmie weź spowrotem dodaj 32 i zobacz ale wątpie ze to od tego albo moze następnym razem użyj kalkulatora Coding +00001 = GB-Alarm (not USA) +00002 = Confirmation Anti-Theft Warning System (Blink) +00004 = Selective Central Locking (SCL) +00008 = Anti-Theft Warning System +00016 = Rear Lid Release Locking at 5 km/h +00032 = Central Locking at 15 km/h (or 10 mph) +00064 = Comfort Function via Remote Control (not USA) +00128 = Right Hand Drive (RHD) +00256 = Avant +00512 = Confirmation Close via Remote (1x Blink) +01024 = Confirmation Anti-Theft Warning Sytem Horn Activation +02048 = Door-/Window Regulator Logic +04096 = Thatcham Anti-Theft Warning (not USA) +08192 = No Safe-Function +16384 = Side Windows with Insulated Glass Note: Coding is the sum of the individual options. Not all options apply for all control moduls! Adaptation Channel 021: Remote Control Matching [select] [46 - Comfort System] [Adaptation - 10] Channel 021. [Read] Choose the memory position you want the new key be matched on by entering it's number (e.g. "3" for memory positon 3). [Test] Now press any button on the remote you want to match. The meas. block field above will change from Not Recogn. to Recognized. [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Note: You can check the current memory positions using Meas. Block 007. Channel 061: Variant Reduction +1 = Mechanical Window Regulators in Rear (PR-4R5) +2 = Footwell Lights (PR-QQ1) Note: Adaptation value is the sum of the individual options. Channel 062: Comfort Functions +001 = Comfort closing via remote for window regulators (not USA) +002 = Comfort opening via remote for window regulators (not USA) +004 = Comfort closing via lock cylinder for window regulators +008 = Comfort opening via lock cylinder for window regulators +016 = Comfort closing via remote for sunroof (not USA) +032 = Comfort opening via remote for sunroof (not realized) +064 = Comfort closing via lock cylinder for sunroof +128 = Comfort opening via lock cylinder for sunroof (not realized) Note: Adaptation value is the sum of the individual options.
martin a4 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 no dodalem i narazie jezdzi ale co to jest za czujnik nie czaje
boberek Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 no dobra a jak odejmiesz to nie jezdzi ??
martin a4 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 no to sie rypie trosze dodam gazu to juz blad wywalalo obr podskoczyly do 1200 i koniec pedal wogole juz nie chodzil wystarczylo ze dam zaplon i dam gaz i juz kontrolka esp wyskoczyla[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 16:03_________________________________________________tez nie chce mi sie wierzyc ze to kodowanie ma cos wspolnego z tym ale chyba jednak cos ma[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 16:14_________________________________________________ no dobra a jak odejmiesz to nie jezdzi ?? 7km o znowu to samo
martin a4 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 no jak go kupilem to mial juz ta blokade wlaczona a mi ona jest zbedna wiec postanowilem ja wylaczyc
grzanek85 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Kolego ja bym raczej obstawiał na połączenie kostek na podszybiu(wilgoć ) łączących instalację w silnikową z wnętrzem. Bardzo częsty problem w b5 a kodowanie to może zbieg okoliczności.
martin a4 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 nie ma szans raczej z wilgocia mysle za na 70% bylo to cos wspolnego z kodowaniem
boberek Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 no ale tego sie nie da źle zrobić trzeba odjąc tą wartość i tyle chyba ze ktos to połączył z jakimś alarmem albo anty napadem czy cos podobnego bo samo zdjęcie tej wartośc nie powinno miec żadnego wpływu na to
Bieniek Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 To jest blad pedalu gazu.Mialem identyczne objawy,ale spowodowane wilgocia w ECU.Po nacisnieciu pedalu przechodzi w tryb awaryjny.
martin a4 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 dokladnie bieniu tryb awaryjny i lipa jakie miales bledy ja mialem acceleration sensor inpisible signal czy jakos tak a na abs mialem control module engine
Bieniek Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Nie podlaczalem VAGa. Sprawdziłem obudowę ECU i była delikatnie pęknięta. Takie objawy występowały po umyciu samochodu,albo bo dużym deszczu, wiec domyśliłem sie ,ze to wina wilgoci.Rozebrałem, naprawiłem i jak ręka odjął.Jest gut teraz.
martin a4 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Opublikowano 18 Lutego 2009 no i narazie jezdzi i nie ma problemu jak narazie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się