Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Błąd 18062


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wziąłem i podłączyłem sobie vaga i wywaliło mi owe błędy

mimo skasowania 18062 wlazł ponownie po włączeniu zapłonu

no i nie za bardzo qmam o co chodzi :redface:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Opublikowano
Instrument Cluster

A w licznikach nie sprawdzałeś ? Czy nie ma błędu.. ? Wyraźnie jest napisane, że coś zostało zachowane (błąd).

Może trzeba zakodować ponownie tylko.

Opublikowano

pre_pl liczniki ktory to będzie adres, 25 :question:

Opublikowano
pre_pl liczniki ktory to będzie adres, 25 :question:

17 :bicz:

Panowie, silnik opanowany, to poszperajcie trochę, sprawdzcie licznik, zróbcie mu Output Test :wink:

Pewnie będzie zapisany błąd o czujniku temp silnika albo brak komunikacji z ECU itp. :wink:

I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo).

Do roboty :exclaim:

Opublikowano

to może dam wszystko

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 N

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56

Coding: 00043

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 900

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

???????????????? AUZ7Z0X1149649

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 186

Component: Radio D01

Coding: 00201

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Opublikowano
wziąłem i podłączyłem sobie vaga i wywaliło mi owe błędy

mimo skasowania 18062 wlazł ponownie po włączeniu zapłonu

no i nie za bardzo qmam o co chodzi :redface:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

u mnie czasami wyskakuje identycznty blad ... moze to byc przyczyna nie udanej próby zmiany przebiegu auta w liczniku lub tak jak napisał szogun0 ... generalnie olałem narazie temat ...... szkoda sobie tym zawracac głowy .... :wink:

Opublikowano
I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo).

po II lifcie nie laczy sie z immo (tzn laczy sie ale nie wywala bledow)

pojawia sie to:

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Opublikowano

Bo po 98 roku Immo jest w liczniku i tam odpowiednie błędy wtedy wywala.

U zdenia nie ma błędów w liczniku bo albo zostały te sporadyczne już usunięte przez sterownik albo może jest jakiś problem z komunikacją licznika z ECU.

Opublikowano

zdeniu, a wejdz w w 17 -> [08 - Meas. Blocks] i zrób screeny kanałów od 21 do 25 (jakoś tak...)

Opublikowano
A w licznikach nie sprawdzałeś ? Czy nie ma błędu.. ? Wyraźnie jest napisane, że coś zostało zachowane (błąd).

Może trzeba zakodować ponownie tylko.

nie było żadnych błędów

Panowie, silnik opanowany, to poszperajcie trochę, sprawdzcie licznik, zróbcie mu Output Test :wink:

Pewnie będzie zapisany błąd o czujniku temp silnika albo brak komunikacji z ECU itp. :wink:

I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo).

zrobiłem owy Output Test i wskazóweczki polatały, kontroli zapaliły, wyświetlacze podświetliły i nic więcej sie nie dowiedziałem

zdeniu, a wejdz w w 17 -> [08 - Meas. Blocks] i zrób screeny kanałów od 21 do 25 (jakoś tak...)

022023024025kp3.th.jpg

Opublikowano

po kolei :

22: start autoryzowany, ecu odpowiada, poprawny klucz z transpondera, zakodowane 4 klucze (masz ?)

23: zmienny kod zautoryzowany, transponder niedopasowany do licznika (?), normal status

24: tu są minuty po ilu timeouty się wyłączaja (np. po ilu minutach mozesz ponownie adoptowac) - nie wazne

25: licznik poprawnie skomunikował się z ecu

szogun, dobrze wygląda ten kanał 23 ?

Opublikowano
zakodowane 4 klucze (masz ?)
z autem dostałem 4 klucze (dwa scyzoryki, serwisowy i jeszcze taki maly plastikowy i każdym odpalalem autko)
Opublikowano

Wszystko OK z Immo.

Opublikowano

i jak tam zdeniu z błedem 18062 .. ?

odkopałem temat bo jak pisalem wczesniej sporadycznie mam ten sam bład (jedyny) i nie moge dojsc co go wywołuje ... przeszukalem wszystkie fora na necie i oprócz tego co zostało napisane wyzej moga go powodowac kolejne dwie rzeczy :

-walniety/uszkodzony czujnik temperatury zewnetrznej

-w tych modelach (naszych) jest czujnik zasiarczenia oleju :shocked: i podobno wymiana oleju pomaga ... ale nie na długo ....

Opublikowano

Widze ze i mnie to dopadlo, a wiec wszystkie AVG to mają , poradzil sobie ktos z tym bledem ??

Opublikowano

18062 AFN 1,9 TDi 99` tez to ma.

Jakoś dziwnie podejżewam licznik...a konkretnie jego brak prawidłowej pasy PIKSELE nie wszystkie święcą czasami w środkwej części.

Jakieś pomysły?

Opublikowano

Witam kolegów

może to:

18062- "prosi" osprawdzenie bledow zapisanych w liczniku, jedna z przyczyn MOZE

byc uszkodzony czujnik oleju( moze wystapic rowniez podczas braku

komunikacji zegarow z ECU lub problemach z masa w okolicach akumulatora).

Pozdrawiam

Opublikowano

mam to samo..jedyny bład:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...