Guest zdeniu Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 wziąłem i podłączyłem sobie vaga i wywaliło mi owe błędy mimo skasowania 18062 wlazł ponownie po włączeniu zapłonu no i nie za bardzo qmam o co chodzi :redface: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Instrument Cluster A w licznikach nie sprawdzałeś ? Czy nie ma błędu.. ? Wyraźnie jest napisane, że coś zostało zachowane (błąd). Może trzeba zakodować ponownie tylko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zdeniu Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 pre_pl liczniki ktory to będzie adres, 25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 pre_pl liczniki ktory to będzie adres, 25 17 Panowie, silnik opanowany, to poszperajcie trochę, sprawdzcie licznik, zróbcie mu Output Test Pewnie będzie zapisany błąd o czujniku temp silnika albo brak komunikacji z ECU itp. I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo). Do roboty :exclaim: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zdeniu Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 to może dam wszystko Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56 Coding: 00043 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 ???????????????? AUZ7Z0X1149649 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 Component: Radio D01 Coding: 00201 Shop #: WSC 00000 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 zdeniu : Output Test Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 wziąłem i podłączyłem sobie vaga i wywaliło mi owe błędymimo skasowania 18062 wlazł ponownie po włączeniu zapłonu no i nie za bardzo qmam o co chodzi :redface: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent u mnie czasami wyskakuje identycznty blad ... moze to byc przyczyna nie udanej próby zmiany przebiegu auta w liczniku lub tak jak napisał szogun0 ... generalnie olałem narazie temat ...... szkoda sobie tym zawracac głowy .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo). po II lifcie nie laczy sie z immo (tzn laczy sie ale nie wywala bledow) pojawia sie to: No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Bo po 98 roku Immo jest w liczniku i tam odpowiednie błędy wtedy wywala. U zdenia nie ma błędów w liczniku bo albo zostały te sporadyczne już usunięte przez sterownik albo może jest jakiś problem z komunikacją licznika z ECU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 zdeniu, a wejdz w w 17 -> [08 - Meas. Blocks] i zrób screeny kanałów od 21 do 25 (jakoś tak...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zdeniu Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 A w licznikach nie sprawdzałeś ? Czy nie ma błędu.. ? Wyraźnie jest napisane, że coś zostało zachowane (błąd).Może trzeba zakodować ponownie tylko. nie było żadnych błędów Panowie, silnik opanowany, to poszperajcie trochę, sprawdzcie licznik, zróbcie mu Output Test Pewnie będzie zapisany błąd o czujniku temp silnika albo brak komunikacji z ECU itp. I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo). zrobiłem owy Output Test i wskazóweczki polatały, kontroli zapaliły, wyświetlacze podświetliły i nic więcej sie nie dowiedziałem zdeniu, a wejdz w w 17 -> [08 - Meas. Blocks] i zrób screeny kanałów od 21 do 25 (jakoś tak...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 po kolei : 22: start autoryzowany, ecu odpowiada, poprawny klucz z transpondera, zakodowane 4 klucze (masz ?) 23: zmienny kod zautoryzowany, transponder niedopasowany do licznika (?), normal status 24: tu są minuty po ilu timeouty się wyłączaja (np. po ilu minutach mozesz ponownie adoptowac) - nie wazne 25: licznik poprawnie skomunikował się z ecu szogun, dobrze wygląda ten kanał 23 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zdeniu Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 zakodowane 4 klucze (masz ?) z autem dostałem 4 klucze (dwa scyzoryki, serwisowy i jeszcze taki maly plastikowy i każdym odpalalem autko) Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Wszystko OK z Immo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted June 15, 2007 Share Posted June 15, 2007 i jak tam zdeniu z błedem 18062 .. ? odkopałem temat bo jak pisalem wczesniej sporadycznie mam ten sam bład (jedyny) i nie moge dojsc co go wywołuje ... przeszukalem wszystkie fora na necie i oprócz tego co zostało napisane wyzej moga go powodowac kolejne dwie rzeczy : -walniety/uszkodzony czujnik temperatury zewnetrznej -w tych modelach (naszych) jest czujnik zasiarczenia oleju i podobno wymiana oleju pomaga ... ale nie na długo .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtas-audi 1 Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 Widze ze i mnie to dopadlo, a wiec wszystkie AVG to mają , poradzil sobie ktos z tym bledem ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZYCHA 1 Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 18062 AFN 1,9 TDi 99` tez to ma. Jakoś dziwnie podejżewam licznik...a konkretnie jego brak prawidłowej pasy PIKSELE nie wszystkie święcą czasami w środkwej części. Jakieś pomysły? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAWEL69 2 Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Witam kolegów może to: 18062- "prosi" osprawdzenie bledow zapisanych w liczniku, jedna z przyczyn MOZE byc uszkodzony czujnik oleju( moze wystapic rowniez podczas braku komunikacji zegarow z ECU lub problemach z masa w okolicach akumulatora). Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
topor 1 Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 mam to samo..jedyny bład:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rave5 0 Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 witam. też mam taki błąd. Czy ktoś doszedł w 100% co jest przyczyną Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 u mnie po wymianie licznika [wymienialem na taki z pelnym FIS] bład zniknal ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZYCHA 1 Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Tak jaku u Spankiego.... AFN Automat......Zmieniłem licznik i błedu nie ma tak że czujnik oleju bym zostawil w spokoju..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now