Jump to content
IGNORED

[B5 AVG] Błąd 18062


Guest zdeniu
 Share

Recommended Posts

Guest zdeniu

wziąłem i podłączyłem sobie vaga i wywaliło mi owe błędy

mimo skasowania 18062 wlazł ponownie po włączeniu zapłonu

no i nie za bardzo qmam o co chodzi :redface:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Link to comment
Share on other sites

Instrument Cluster

A w licznikach nie sprawdzałeś ? Czy nie ma błędu.. ? Wyraźnie jest napisane, że coś zostało zachowane (błąd).

Może trzeba zakodować ponownie tylko.

Link to comment
Share on other sites

pre_pl liczniki ktory to będzie adres, 25 :question:

17 :bicz:

Panowie, silnik opanowany, to poszperajcie trochę, sprawdzcie licznik, zróbcie mu Output Test :wink:

Pewnie będzie zapisany błąd o czujniku temp silnika albo brak komunikacji z ECU itp. :wink:

I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo).

Do roboty :exclaim:

Link to comment
Share on other sites

Guest zdeniu

to może dam wszystko

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 N

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56

Coding: 00043

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 900

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

???????????????? AUZ7Z0X1149649

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 186

Component: Radio D01

Coding: 00201

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

wziąłem i podłączyłem sobie vaga i wywaliło mi owe błędy

mimo skasowania 18062 wlazł ponownie po włączeniu zapłonu

no i nie za bardzo qmam o co chodzi :redface:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

u mnie czasami wyskakuje identycznty blad ... moze to byc przyczyna nie udanej próby zmiany przebiegu auta w liczniku lub tak jak napisał szogun0 ... generalnie olałem narazie temat ...... szkoda sobie tym zawracac głowy .... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn
I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo).

po II lifcie nie laczy sie z immo (tzn laczy sie ale nie wywala bledow)

pojawia sie to:

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Link to comment
Share on other sites

Bo po 98 roku Immo jest w liczniku i tam odpowiednie błędy wtedy wywala.

U zdenia nie ma błędów w liczniku bo albo zostały te sporadyczne już usunięte przez sterownik albo może jest jakiś problem z komunikacją licznika z ECU.

Link to comment
Share on other sites

zdeniu, a wejdz w w 17 -> [08 - Meas. Blocks] i zrób screeny kanałów od 21 do 25 (jakoś tak...)

Link to comment
Share on other sites

Guest zdeniu
A w licznikach nie sprawdzałeś ? Czy nie ma błędu.. ? Wyraźnie jest napisane, że coś zostało zachowane (błąd).

Może trzeba zakodować ponownie tylko.

nie było żadnych błędów

Panowie, silnik opanowany, to poszperajcie trochę, sprawdzcie licznik, zróbcie mu Output Test :wink:

Pewnie będzie zapisany błąd o czujniku temp silnika albo brak komunikacji z ECU itp. :wink:

I dowiesz się jeszcze dlacego jest w ECU 17978, będzie zapisany albo 1176 albo 1177 w liczniku (pierwszy to słaby sygnał z kluczyka, drugi to brak synchronizacji ECU z Immo).

zrobiłem owy Output Test i wskazóweczki polatały, kontroli zapaliły, wyświetlacze podświetliły i nic więcej sie nie dowiedziałem

zdeniu, a wejdz w w 17 -> [08 - Meas. Blocks] i zrób screeny kanałów od 21 do 25 (jakoś tak...)

022023024025kp3.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

po kolei :

22: start autoryzowany, ecu odpowiada, poprawny klucz z transpondera, zakodowane 4 klucze (masz ?)

23: zmienny kod zautoryzowany, transponder niedopasowany do licznika (?), normal status

24: tu są minuty po ilu timeouty się wyłączaja (np. po ilu minutach mozesz ponownie adoptowac) - nie wazne

25: licznik poprawnie skomunikował się z ecu

szogun, dobrze wygląda ten kanał 23 ?

Link to comment
Share on other sites

Guest zdeniu
zakodowane 4 klucze (masz ?)
z autem dostałem 4 klucze (dwa scyzoryki, serwisowy i jeszcze taki maly plastikowy i każdym odpalalem autko)
Link to comment
Share on other sites

Wszystko OK z Immo.

Link to comment
Share on other sites

i jak tam zdeniu z błedem 18062 .. ?

odkopałem temat bo jak pisalem wczesniej sporadycznie mam ten sam bład (jedyny) i nie moge dojsc co go wywołuje ... przeszukalem wszystkie fora na necie i oprócz tego co zostało napisane wyzej moga go powodowac kolejne dwie rzeczy :

-walniety/uszkodzony czujnik temperatury zewnetrznej

-w tych modelach (naszych) jest czujnik zasiarczenia oleju :shocked: i podobno wymiana oleju pomaga ... ale nie na długo ....

Link to comment
Share on other sites

Widze ze i mnie to dopadlo, a wiec wszystkie AVG to mają , poradzil sobie ktos z tym bledem ??

Link to comment
Share on other sites

18062 AFN 1,9 TDi 99` tez to ma.

Jakoś dziwnie podejżewam licznik...a konkretnie jego brak prawidłowej pasy PIKSELE nie wszystkie święcą czasami w środkwej części.

Jakieś pomysły?

Link to comment
Share on other sites

Witam kolegów

może to:

18062- "prosi" osprawdzenie bledow zapisanych w liczniku, jedna z przyczyn MOZE

byc uszkodzony czujnik oleju( moze wystapic rowniez podczas braku

komunikacji zegarow z ECU lub problemach z masa w okolicach akumulatora).

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

mam to samo..jedyny bład:/

Link to comment
Share on other sites

u mnie po wymianie licznika [wymienialem na taki z pelnym FIS] bład zniknal ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...