LogiCC Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam, ostatnio borykam się z takim problemem: Raz na parę razy przyśpiesza dobrze, że czuć to doładowanie, ale niestety w większości przypadków brakuje mocy. Parę dni temu podmieniłem przepływomierz na dokładnie taki sam o tych samych numerach, bo zauważyłem zaniżone wartości, ale nic się nie zmieniło. Dodam jeszcze, że podczas wykonywania logów miałem pedał w podłodze, a na logach pokazuje engine load poniżej 100% w pewnym momencie i nie rozumiem dlaczego. Proszę o pomoc w analizie logów. Błędy silnika (usuwane przed logami) : 17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded 115 - 118 003 - 020 002 - 033
DivaynEays Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 turbo non stop przeladowuje, przeplywu praktycznie nie ma, cofa zaplony no i wyglada na brak komunikacji z sonda. Najpierw szukaj dziury w dolocie bo gdzies Ci powietrze spierdziela, ewentualnie przeplywka padnieta i pokazuje cyrki. Kolejna sprawa to n75, wezyki od n75 i reszty podcisnien i DV do sprawdzenia i sprawdz czy wiazka od sondy cala. 1
LogiCC Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Trochę to trwało, ale w końcu udało mnie się zabrać za to i podczas sprawdzania szczelności znalazłem urwany kabelek (zdjęcia niżej) z którego uciekało całe powietrze jakie wpuściłem do dolotu (oczywiście zatkałem przepustnice i ten mały otwór, który jest przy gumowej rurze od obudowy filtra powietrza). Jakieś sugestie jak się za to zabrać albo gdzie kupić taki przewód, bo nie chciałbym nic bardziej zepsuć ? ? Edit: Prowizorycznie skleiłem taśmą ten wąż i wykonałem ponownie logi. 115-118 002 (przepraszam, że nie zrobiłem 033, ale zapomniałem z pośpiechu) Po wykonaniu dużej ilości przyśpieszeń nie pokazuje się już błąd 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded, a wcześniej od razu się pojawiał. W przyśpieszeniu czuć znaczną różnicę, ale pytanie czy może być jeszcze lepiej ? I tak muszę kupić ten przewód, więc proszę o jakąś podpowiedź jaki kupić ? Edytowane 16 Lipca 2018 przez LogiCC
DivaynEays Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 No teraz to wyglada prawie tak jak powinno w pewnym momencie lekko przeladowuje, ale zaraz sie normuje. Jak bedziesz mial chwile to powtorz wszystkie logi na raz A co do wezyka to masz na nim numery, ewentualnie kup silikonowy ?
LogiCC Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Opublikowano 21 Lipca 2018 Przewód został wymieniowy. Z błędów silnika to pozostał: 17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High Nowe logi: 115 - 118 002 - 033 003 - 020 Jak teraz logi wyglądają ? Ta sonda, której dotyczy błąd jest zaraz za turbiną, którą widać po podniesieniu maski (na zdjęciu zaznaczyłem) ? Czy w moim silniku ANB są dwie czy jedna sonda ?
przem8 Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 Turbo trochę późno wstaje, masz jedną sondę wąskopasmową. DV sprawdzałeś ?
Łukasz13 Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 W anb są dwie sondy, jednak błąd tyczy się tej co dałeś na focie, logi takie sobie, przepływka zaniża, spora korekta zapłonu jak na serie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się