Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t ubywa płynu chlodzacego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, Rob@k napisał:

U mnie tak leciało przez zapowietrzony układ.

Jak go odpowietrzyc ? 

Opublikowano

Miałem robiony rozrząd. Wróciłem do domu od mechanika i na podjeździe kałuża płynu. Wróciłem do mechanika i stwierdził że się nie odpowietrzył. Odkręcił plastikową śrubkę na rurce nad głowicą odpalił silnik i czekał aż tamtędy wyleciał płyn. Zakręcił śrubkę i do tej pory wszystko ok.

Opublikowano

Podmień zbiorniczek. Jak padnie uszczelka przy chłodniczce oleju to olej bardzo szybko wywala z silnika. Kolega przerabiał u siebie ? 

Opublikowano

A właśnie, na rurce, czarnej, która idzie wzdłuż silnika masz śrubkę do odpowietrzania, o której pewno mechanior zapomniał

Opublikowano
9 minut temu, Rob@k napisał:

Miałem robiony rozrząd. Wróciłem do domu od mechanika i na podjeździe kałuża płynu. Wróciłem do mechanika i stwierdził że się nie odpowietrzył. Odkręcił plastikową śrubkę na rurce nad głowicą odpalił silnik i czekał aż tamtędy wyleciał płyn. Zakręcił śrubkę i do tej pory wszystko ok.

Mógłbyś wysłać przykładowe zdjęcie które to rurka ? 

Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

Podmień zbiorniczek. Jak padnie uszczelka przy chłodniczce oleju to olej bardzo szybko wywala z silnika. Kolega przerabiał u siebie ? 

Czyli Twoim zdaniem raczej co mogło się stać ? Wrócę do domu to odpowietrze najpierw układ i zobaczę co będzie się dziać.

Opublikowano
6 minut temu, JawoR36 napisał:

A właśnie, na rurce, czarnej, która idzie wzdłuż silnika masz śrubkę do odpowietrzania, o której pewno mechanior zapomniał

Możesz napisać jak dokładnie to odpowietrzyc ? Na ciepłym silniku, zimnym ? 

Opublikowano

Zdejmij osłonę z silnika. Nad kolektorem dolotowym idzie czarna metalowa rurka i w nią od góry wkręcona jest plastikowa śrubka (uważaj lubi się urwać) Odkręć ją odpal sinik i czekaj aż poleci nią płyn. Pilnuj aby stan płynu był w zbiorniczku. Silnik musi być ciepły żeby termostat był otwarty.

Opublikowano
10 minut temu, Rob@k napisał:

Zdejmij osłonę z silnika. Nad kolektorem dolotowym idzie czarna metalowa rurka i w nią od góry wkręcona jest plastikowa śrubka (uważaj lubi się urwać) Odkręć ją odpal sinik i czekaj aż poleci nią płyn. Pilnuj aby stan płynu był w zbiorniczku. Silnik musi być ciepły żeby termostat był otwarty.

I tak ją urwie ?

Opublikowano
11 minut temu, Rob@k napisał:

Zdejmij osłonę z silnika. Nad kolektorem dolotowym idzie czarna metalowa rurka i w nią od góry wkręcona jest plastikowa śrubka (uważaj lubi się urwać) Odkręć ją odpal sinik i czekaj aż poleci nią płyn. Pilnuj aby stan płynu był w zbiorniczku. Silnik musi być ciepły żeby termostat był otwarty.

Do końca ta śrubę wykręcić ? Mogę to zrobić teraz na gorącym silniku ? czy mogę się poparzyc plynem ? Tak samo Ci ten płyn uciekal jak mi ? 

Opublikowano
1 minutę temu, JawoR36 napisał:

I tak ją urwie ?

Fakt 

Opublikowano
1 minutę temu, JawoR36 napisał:

I tak ją urwie ?

To jak odkręcić żeby nie urwac ? Kupic zapasowa i dopiero to robić ? Czy jak ?

Opublikowano
2 minuty temu, mugolina napisał:

Do końca ta śrubę wykręcić ? Mogę to zrobić teraz na gorącym silniku ? czy mogę się poparzyc plynem ? Tak samo Ci ten płyn uciekal jak mi ? 

Robił to mechanik i wykręcił ją do końca (czytaj urwał). Płyn wywalało bardzo mocno było tam duże ciśnienie. Część płynu wylatywało a jak odkręcił korek od zbiorniczka to resztę zasysało.

Opublikowano
1 minutę temu, Rob@k napisał:

Robił to mechanik i wykręcił ją do końca (czytaj urwał). Płyn wywalało bardzo mocno było tam duże ciśnienie. Część płynu wylatywało a jak odkręcił korek od zbiorniczka to resztę zasysało.

I też tak miałeś że plyn Ci uciekał w tym miejscu ? No nic chyba muszę czekać do poniedziałku i dac do kogoś niech to przejrzy 

Opublikowano
Teraz, mugolina napisał:

I też tak miałeś że plyn Ci uciekał w tym miejscu ? No nic chyba muszę czekać do poniedziałku i dac do kogoś niech to przejrzy 

Tak w tym samym miejscu. To jest przelew. Mechanik wkręcił mi zwykłą śrubkę 8 zdaje się i podkładką miedziana żeby uszczelnić.

Opublikowano
13 minut temu, Rob@k napisał:

Tak w tym samym miejscu. To jest przelew. Mechanik wkręcił mi zwykłą śrubkę 8 zdaje się i podkładką miedziana żeby uszczelnić.

Mam nadzieję że to pomoże i nie będzie to uszczelka. Mechanik w sumie się przyznał że ten oring poszedł pod chlodniczka a jakby chciał to by nie powiedział i nawet o tym bym nie wiedział. Czyli raczej musiał zgasić auto w porę tak jak mówił.

Opublikowano
20 minut temu, Rob@k napisał:

Tak w tym samym miejscu. To jest przelew. Mechanik wkręcił mi zwykłą śrubkę 8 zdaje się i podkładką miedziana żeby uszczelnić.

Mam jeszcze pytanie. Cały czas Ci to leciało czy podczas pracy silnika ? Bo mi cały czas niezależnie czy auto zgaszone czy nie.

Opublikowano
2 godziny temu, mugolina napisał:

Mam jeszcze pytanie. Cały czas Ci to leciało czy podczas pracy silnika ? Bo mi cały czas niezależnie czy auto zgaszone czy nie.

Już teraz nie pamiętam dokładnie ale puki nie zeszło ciśnienie z układu to kapało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...