mugolina Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2018 2 minuty temu, cysiek18 napisał: Poleciłem koledze odpiąć n75 nie w celu jego sprawdzenia bo z nim wszystko w porządku, tylko w celu sprawdzenia poprawności ustawienia wg bo stąd może brać się to niedoładowanie ? Ok, odepne n75 i znowu ktore kanały zlogowac ?
bartez90 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 (edytowane) 8 minut temu, cysiek18 napisał: Poleciłem koledze odpiąć n75 nie w celu jego sprawdzenia bo z nim wszystko w porządku, tylko w celu sprawdzenia poprawności ustawienia wg bo stąd może brać się to niedoładowanie ? Tak, wiem o co chodzi, niech autor odepnie jak pisales i sprawdzi. A jak nadal bedzie zle to turbo do regeneracji. Na razie mozna tak jezdzic, nic sie nie stanie raczej, ale trzeba pamietac zeby to zrobic przy nastepnej okazji. Logujesz 115+118 z odpietym n75. Edytowane 24 Czerwca 2018 przez bartez90
mugolina Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2018 2 godziny temu, bartez90 napisał: Tak, wiem o co chodzi, niech autor odepnie jak pisales i sprawdzi. A jak nadal bedzie zle to turbo do regeneracji. Na razie mozna tak jezdzic, nic sie nie stanie raczej, ale trzeba pamietac zeby to zrobic przy nastepnej okazji. Logujesz 115+118 z odpietym n75. Jutro wrzucę logi n75 to ten zawór co idzie tam koło przepływki ? Tzn tam bliżej osłony paska rozrządu ? Możecie podrzucić jakieś foto ?
cysiek18 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 (edytowane) Godzinę temu, mugolina napisał: Jutro wrzucę logi n75 to ten zawór co idzie tam koło przepływki ? Tzn tam bliżej osłony paska rozrządu ? Możecie podrzucić jakieś foto ? Ten wpięty w tip i między muszlę i gruszkę turbo. Edytowane 24 Czerwca 2018 przez cysiek18
mugolina Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2018 16 godzin temu, cysiek18 napisał: Ten wpięty w tip i między muszlę i gruszkę turbo. Zrobione http://vaglogi.pl/log-115_118_W802V.html
cysiek18 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) Turbo powinno ładować w całym zakresie 0,3 bar, u ciebie nie ma nawet 0.2 bar. Podkręć klapkę wg na cięgnie gruszki o 2 obroty i ponów loga. Jak dalej nie będzie 0.3 to dalej reguluj. Edytowane 25 Czerwca 2018 przez cysiek18
mugolina Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2018 28 minut temu, cysiek18 napisał: Turbo powinno ładować w całym zakresie 0,3 bar, u ciebie nie ma nawet 0.2 bar. Podkręć klapkę wg na cięgnie gruszki o 2 obroty i ponów loga. Jak dalej nie będzie 0.3 to dalej reguluj. Nie mam pojęcia jak to wyregulowac ? patrze w Google i też nie mogę nic znaleźć.. Może mógłbyś podpowiedzieć ? Czyli może turbo nie jest w takim tragicznym stanie tylko potrzeba regulacji ?
cysiek18 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 29 minut temu, mugolina napisał: Nie mam pojęcia jak to wyregulowac ? patrze w Google i też nie mogę nic znaleźć.. Może mógłbyś podpowiedzieć ? Czyli może turbo nie jest w takim tragicznym stanie tylko potrzeba regulacji ? Najpierw odkręć katalizator od turbo, odchyl go i sprawdź stan muszli i klapki wg (czy nie jest luźna). Sprawdź też luzy wirnika. Najlepiej po odchyleniu kata włożyć tam telefon i zrobić zdjęcia. Regulację możesz zrobić tak: 1. Zdjąć blaszkę zabezpieczająca. 2. Długą nasadką 10 poluzować pierwszą nakrętkę. 3. Drugą nakrętkę obrócić o 1-2 obroty w prawo (tak jakbyś ją zakręcał). 4. Dokręcić pierwszą nakrętkę i załóż blaszkę. 5. Dokręć kata i w drogę robić logi.
piotrek1993 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udało sie rozwiązać problem?:) jeśli nie to zacznij od poprawnego wykonania logów.... po pierwsze skasuj błedy silnika po drugie wyłacz wszystkie odbiorniki prądu podczas logów(klima,navi, coś wpiete w zapalniczke itd.) po trzecie logi robimy na 3 biegu od 1500-do6500 obrotów z gazem w podłodze(wiem że ciężko o tyle miejsca na drodze ale to da czysty obraz tego co sie dzieję w silniku.
mugolina Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2018 3 godziny temu, piotrek1993 napisał: Udało sie rozwiązać problem?:) jeśli nie to zacznij od poprawnego wykonania logów.... po pierwsze skasuj błedy silnika po drugie wyłacz wszystkie odbiorniki prądu podczas logów(klima,navi, coś wpiete w zapalniczke itd.) po trzecie logi robimy na 3 biegu od 1500-do6500 obrotów z gazem w podłodze(wiem że ciężko o tyle miejsca na drodze ale to da czysty obraz tego co sie dzieję w silniku. Tak też robiłem logi jak piszesz Jedynie się przyznam jechałem na dmuchawie ale bez klimy bo zapomniałem wyłączyć.
mugolina Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 10 godzin temu, piotrek1993 napisał: logi robiłeś na lpg czy pb? Na pb
piotrek1993 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Jedyne co widze to turbo.... do sprawdzenia dv goraca strona turbo i kolektor wydechowy sprawdz go dokladnie bo przerabialem podobny temat u siebie;) i byl pekniety miedzy srubami mocujacymi turbo plus uwalone byly 3 szpilik od kolektora przy 4 cylindrze udalo sie bez sciagania glowicy to ogarnac na szczescie
mugolina Opublikowano 20 Lipca 2018 Autor Opublikowano 20 Lipca 2018 Panowie powiedzcie że to jest przyczyną mojego niedoładowania i trochę późnego wstawania ? Czy coś jeszcze jest nie tak ? Bo z odpiętym n75 ładuje 0.2.https://youtu.be/TXoexlNmWK4
mugolina Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Opublikowano 21 Lipca 2018 Witam, nowe logi zrobione po regulacji wg. Robiłem z osobą która pierwszy raz to robiła i namieszała trochę :d Tzn nie wiem który teraz to który, jeden z n75 drugi z odpiętym. http://vaglogi.pl/log-115_118_7YgZ7.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_XtBLO.html
mugolina Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Opublikowano 21 Lipca 2018 Dobra, już mam dobrze zrobione logi, wg ustawiłem dosłownie z pół obrotu więcej niż było bo był minimalny luz na wg ale minimalny dosłownie a nie chciałem przedobrzyć a przestawić teraz to jest moment Tu jest bez n75 : http://vaglogi.pl/log-115_118_43o6a.html Tutaj z i inne : http://vaglogi.pl/log-115_118_EQV3u8h.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_a58w2o.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_263cJ.html A tutaj dam dla porównania stary z n75http://vaglogi.pl/log-115_118_P1cC2V.html
przem8 Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 12 minut temu, mugolina napisał: Tu jest bez n75 : http://vaglogi.pl/log-115_118_43o6a.html Ledwo 0,2 pompuje więc za mało podciągnąłeś albo turbo już kończy żywot skoro klapka miała luz. Prócz niedoładowania i późno wstającego turbo reszta w normie.
mugolina Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Opublikowano 21 Lipca 2018 1 godzinę temu, przem8 napisał: Ledwo 0,2 pompuje więc za mało podciągnąłeś albo turbo już kończy żywot skoro klapka miała luz. Prócz niedoładowania i późno wstającego turbo reszta w normie. Jak kolego myślisz regulować jeszcze ? Przekrecilem dosłownie z połowę obrotu żeby tylko zniwelować luz który tam był. A luz był bardzo mały bo jak wcisnolem klapke to było ok wystarczyło że tylko lekko ja ruszyłem i po jakis 3 minutach znowu lekko się popuscila. Więc skrecilem regulację tak żeby tego luzu nie było w ogóle. Zaraz podeślę tu jak wygląda turbo od środka. Luzu na wirniku nie czułem, trochę na boki. I wirnik lekko chodził, na pewno o nic nie wadzil.
przem8 Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 Spróbuj o obrót podkręcić jeszcze. Po tym białym nalocie można wnioskować, że trochę jeździłeś na ubogiej mieszance.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się