Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8t bfb logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 24.06.2018 o 15:52, cysiek18 napisał(a):

Poleciłem koledze odpiąć n75 nie w celu jego sprawdzenia bo z nim wszystko w porządku, tylko w celu sprawdzenia poprawności ustawienia wg bo stąd może brać się to niedoładowanie ?

Rozwiń  

Ok, odepne n75 i znowu ktore kanały zlogowac ? 

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 24.06.2018 o 15:52, cysiek18 napisał(a):

Poleciłem koledze odpiąć n75 nie w celu jego sprawdzenia bo z nim wszystko w porządku, tylko w celu sprawdzenia poprawności ustawienia wg bo stąd może brać się to niedoładowanie ?

Rozwiń  

Tak, wiem o co chodzi, niech autor odepnie jak pisales i sprawdzi.

A jak nadal bedzie zle to turbo do regeneracji. Na razie mozna tak jezdzic, nic sie nie stanie raczej, ale trzeba pamietac zeby to zrobic przy nastepnej okazji.

Logujesz 115+118 z odpietym n75.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano
  W dniu 24.06.2018 o 15:57, bartez90 napisał(a):

Tak, wiem o co chodzi, niech autor odepnie jak pisales i sprawdzi.

A jak nadal bedzie zle to turbo do regeneracji. Na razie mozna tak jezdzic, nic sie nie stanie raczej, ale trzeba pamietac zeby to zrobic przy nastepnej okazji.

Logujesz 115+118 z odpietym n75.

Rozwiń  

Jutro wrzucę logi :)

n75 to ten zawór co idzie tam koło przepływki ? Tzn tam bliżej osłony paska rozrządu ? Możecie podrzucić jakieś foto ? 

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 24.06.2018 o 18:18, mugolina napisał(a):

Jutro wrzucę logi :)

n75 to ten zawór co idzie tam koło przepływki ? Tzn tam bliżej osłony paska rozrządu ? Możecie podrzucić jakieś foto ? 

Rozwiń  

Ten wpięty w tip i między muszlę i gruszkę turbo. 

images?q=tbn:ANd9GcQxdIpTP8O_riYrKihkb8W

 

Edytowane przez cysiek18
Opublikowano (edytowane)

Turbo powinno ładować w całym zakresie 0,3 bar, u ciebie nie ma nawet 0.2 bar.

Podkręć klapkę wg na cięgnie gruszki o 2 obroty i ponów loga. Jak dalej nie będzie 0.3 to dalej reguluj. 

Edytowane przez cysiek18
Opublikowano
  W dniu 25.06.2018 o 13:13, cysiek18 napisał(a):

Turbo powinno ładować w całym zakresie 0,3 bar, u ciebie nie ma nawet 0.2 bar.

Podkręć klapkę wg na cięgnie gruszki o 2 obroty i ponów loga. Jak dalej nie będzie 0.3 to dalej reguluj. 

Rozwiń  

Nie mam pojęcia jak to wyregulowac ? patrze w Google i też nie mogę nic znaleźć.. Może mógłbyś podpowiedzieć ? 

Czyli może turbo nie jest w takim tragicznym stanie tylko potrzeba regulacji ? 

Opublikowano
  W dniu 25.06.2018 o 13:43, mugolina napisał(a):

Nie mam pojęcia jak to wyregulowac ? patrze w Google i też nie mogę nic znaleźć.. Może mógłbyś podpowiedzieć ? 

Czyli może turbo nie jest w takim tragicznym stanie tylko potrzeba regulacji ? 

Rozwiń  

Najpierw odkręć katalizator od turbo, odchyl go i sprawdź stan muszli i klapki wg (czy nie jest luźna). Sprawdź też luzy wirnika.  Najlepiej po odchyleniu kata włożyć tam telefon i zrobić zdjęcia. 

Regulację możesz zrobić tak:

1. Zdjąć blaszkę zabezpieczająca.

2. Długą nasadką 10 poluzować pierwszą nakrętkę.

3. Drugą nakrętkę obrócić o 1-2 obroty w prawo (tak jakbyś ją zakręcał).

4. Dokręcić pierwszą nakrętkę i załóż blaszkę.

5. Dokręć kata i w drogę robić logi. 

 

IMG_20180414_143323.jpg

Opublikowano

Udało sie rozwiązać problem?:) jeśli nie to zacznij od poprawnego wykonania logów.... po pierwsze skasuj błedy silnika po drugie wyłacz wszystkie odbiorniki prądu podczas logów(klima,navi, coś wpiete w zapalniczke itd.) po trzecie logi robimy na 3 biegu od 1500-do6500 obrotów z gazem w podłodze(wiem że ciężko o tyle miejsca na drodze ale to da czysty obraz tego co sie dzieję w silniku.

Opublikowano
  W dniu 29.06.2018 o 17:45, piotrek1993 napisał(a):

Udało sie rozwiązać problem?:) jeśli nie to zacznij od poprawnego wykonania logów.... po pierwsze skasuj błedy silnika po drugie wyłacz wszystkie odbiorniki prądu podczas logów(klima,navi, coś wpiete w zapalniczke itd.) po trzecie logi robimy na 3 biegu od 1500-do6500 obrotów z gazem w podłodze(wiem że ciężko o tyle miejsca na drodze ale to da czysty obraz tego co sie dzieję w silniku.

Rozwiń  

Tak też robiłem logi jak piszesz ;)

Jedynie się przyznam jechałem na dmuchawie ale bez klimy bo zapomniałem wyłączyć.

Opublikowano

logi robiłeś na lpg czy pb?

Opublikowano
  W dniu 29.06.2018 o 20:56, piotrek1993 napisał(a):

logi robiłeś na lpg czy pb?

Rozwiń  

Na pb

Opublikowano

Jedyne co widze to turbo.... do sprawdzenia dv goraca strona turbo i kolektor wydechowy sprawdz go dokladnie bo przerabialem podobny temat u siebie;) i byl pekniety miedzy srubami mocujacymi turbo plus uwalone byly 3 szpilik od kolektora  przy 4 cylindrze ;) udalo sie bez sciagania glowicy to ogarnac na szczescie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie powiedzcie że to jest  przyczyną mojego niedoładowania i trochę późnego wstawania ? 
Czy coś jeszcze jest nie tak ? Bo z odpiętym n75 ładuje 0.2.

https://youtu.be/TXoexlNmWK4

Opublikowano

Witam, nowe logi zrobione po regulacji wg. Robiłem z osobą która pierwszy raz to robiła i namieszała trochę :d
Tzn nie wiem który teraz to który, jeden z n75 drugi z odpiętym. 

http://vaglogi.pl/log-115_118_7YgZ7.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_XtBLO.html

Opublikowano

Dobra, już mam dobrze zrobione logi, wg ustawiłem dosłownie z pół obrotu więcej niż było bo był  minimalny luz na wg ale minimalny dosłownie a nie chciałem przedobrzyć a przestawić teraz to jest moment :D Tu jest bez n75 : 
http://vaglogi.pl/log-115_118_43o6a.html
Tutaj z i inne : 
http://vaglogi.pl/log-115_118_EQV3u8h.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_a58w2o.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_263cJ.html

A tutaj dam dla porównania stary z n75

http://vaglogi.pl/log-115_118_P1cC2V.html

Opublikowano
  W dniu 21.07.2018 o 18:10, mugolina napisał(a):
Rozwiń  

Ledwo 0,2 pompuje więc za mało podciągnąłeś albo turbo już kończy żywot skoro klapka miała luz. Prócz niedoładowania i późno wstającego turbo reszta w normie.

Opublikowano
  W dniu 21.07.2018 o 18:23, przem8 napisał(a):

Ledwo 0,2 pompuje więc za mało podciągnąłeś albo turbo już kończy żywot skoro klapka miała luz. Prócz niedoładowania i późno wstającego turbo reszta w normie.

Rozwiń  

Jak kolego myślisz regulować jeszcze ? Przekrecilem dosłownie z połowę obrotu żeby tylko zniwelować luz który tam był. 

A luz był bardzo mały bo jak wcisnolem klapke to było ok wystarczyło że tylko lekko ja ruszyłem i po jakis 3 minutach znowu lekko się popuscila. Więc skrecilem regulację tak żeby tego luzu nie było w ogóle. 

Zaraz podeślę tu jak wygląda turbo od środka. 

Luzu na wirniku nie czułem, trochę na boki. I wirnik lekko chodził, na pewno o nic nie wadzil.

Opublikowano

 

Opublikowano

Spróbuj o obrót podkręcić jeszcze. Po tym białym nalocie można wnioskować, że trochę jeździłeś na ubogiej mieszance.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...