Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana napinacza paska wielorowkowego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich, tydzień temu oddałem swoją audi do naprawy ponieważ po odpaleniu silnika zapaliła się kontrolka od ładowania akumulatora i brak wspomagania kierownicy. okazało się ze napinacz paska wielorowkowego wraz z uchwytem i z amortyzatorkiem drgan zakonczył swój żywot. czesci zamówiłem sam i zawiozłem do warsztatu w którym wczeescniej wymieniałem cały rozrząd  wraz z jednym napinaczem i rolkami prowadzącymi paska wielorowkowego.  Dzis zadzwoniłem do warsztatu zapytać się o koszt usługi i krzykneli mi 700-800 zł tylko za ten jeden napinacz strasznie mnie to zszokowało ponieważ ostatnio zapłaciłem za wymianę rozrządu 560 zł iteraz nie wiem czy wymiana napinacza jest bardziej skomplikowana od rozrzadu że aż tyle zawołali za robotę a i wspomnę że czesci kosztowały mnie 630 zł uchwyt ,tłumik drgań i rolka wszystko firmy ina oraz 2 paski contitecha także za usłuę bedę musiał zapłacić więcej niż za części. jeżeli ktoś z forumowiczów miał też taką awarie to niech mi napiszą ile zapłaciliscie za naprawę , dzięki

Opublikowano

Robiłem to kiedyś, zapłaciłem tyle co zainwestowałem swojego czasu bo robiłem sam, ale naprawa tego jest dość upierdliwa- trzeba rozebrać cały przód i do tego najlepiej zdemontować jeszcze chłodnicę oleju. Mimo to uważam, że 700 zł to dość słona cena, 500 zł brzmiało by bardziej adekwatnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...