marivs Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Temat do zamknięcia - problem rozwiązany. Wskazania to minimum 38 a maksimum 273 omy. Czy ktoś posiada wiedzę na temat czujnika poziomu paliwa w baku? Dokładnie chodzi o odczyt multimetrem wartości oporu przy pełnym i pustym zbiorniku. Miałem ponad 1/4 zbiornika gdy podczas jazdy wskaźnik opadł lekko powyżej dolnej kreski. Przy przekręceniu stacyjki lekko wstawał a teraz już wcale. To co widać poniżej to jedynie pomiar jaki udało mi się zmierzyć. W innych konfiguracjach nie ma przejścia. Wydaje mi się, bo nie mam pewności, że wartość 189 ohm jest ze wskaźnika poziomu a 2 ohm z silnika pompy. Pomiar wykonany po 100 km od zatankowania zbiornika do pełna. Jeszcze taka rzecz jest, że zmierzyłem również styki we wtyczce: styki dla wartości 2 ohm nie pokazują nic - czyli wg mnie prawidłowo, natomiast dla 189 ohm na wtyczce mam odczyt blisko 800 ohm - i tutaj nie jestem pewien czy tak być powinno? Test wskaźników VAG-em wyszedł poprawnie, wskaźnik paliwa działa poprawnie; błędów DCT nie ma. Edytowane 17 Lipca 2018 przez marivs aktualizacja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się