2.0ALT przepływomierz i duże spalanie
0

    17 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Nie wiem czy odpowiedni dział ale Witajcie popsuł mi się przepływomierz błąd ESP wiec  wymieniłem na używkę która miałem już od dawna w szafce wszystko ok spalanie w normie lekkie szarpnięcia przy zmianie biegów i falowanie obrotów czasami przy dojeżdżaniu do skrzyżowania jeździłem tak kilka miesięcy aż kupiłem kolejny przepływomierz w internecie oczywiście numery się zgadzają i tutaj pojawił się problem: spalanie około 14-16 litrów na trasie przy 140 km/h wcześniej było 11-12maxxx 

    po odpaleniu ciepłego silnika i energicznym naciśnięciu pedału gazu samochód jakby miał się zadławić jest to jednorazowy objaw zaraz po przełączeniu się samochodu na gaz.

    lecz na tej przepływce nie ma szarpnięć jazda jest bardziej płynna teraz moje pytanie:

    czy po wymianie przepływki powinienem jechać do gazownika coś ustawiać bo może jest to wymagane stad tak wysokie spalanie czy jest jakiś inny powód ? 

    No i drugie pytanie: czy poprostu kupić kolejny przepływomierz i  Zobaczyc ? 

    Prosze o jakieś pomysły bo jak się domyślacie nie rajcuje mnie cena 35 zł za 100 km 😜 pozdrawiam 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moja pali 12 przy 80km/h na nowej przepływce haha :) Po 1. przepływka ori ? Zamiennik wywal od razu. Po drugie doprowadź silnik do stanu używalności na benzynie. Do sprawdzenia szczelność dolotu i podciśnienia. Potem wyregulować gaz. Spalanie powinno zejść.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przeplywka oryginalna naturalnie ale używka, tylko zaznaczam ze na poprzednich dwóch przepływkach spalanie 10-11 więc dziwi mnie dlaczego na tej przepływce aż tak wysokie spalanie....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    17 godzin temu, chicel napisał:

    czy po wymianie przepływki powinienem jechać do gazownika coś ustawiać bo może jest to wymagane stad tak wysokie spalanie czy jest jakiś inny powód ? 

    No i drugie pytanie: czy poprostu kupić kolejny przepływomierz i  Zobaczyc ? 

    Na pewno pasuje sprawdzić ustawienie ale najpierw jak masz możliwość to wrzuć log dynamiczny 2+33 zarówno na pb jak i lpg - to pokaże wskazania przepływki i korekty.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam co prawda kabel za 40 zł i polskiego Vaga ale nie wiem gdzie to odczytać hehe pojadę w sumie w jakiś dzień do gazownika bo mam niestety 30km i zobaczymy co powiedzą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W dziale diagnostyka masz vaga/vcds więc jak masz kabel to nie widzę  problemu żeby to ogarnąć. Jak robić logi to też mnóstwo instrukcji jest zarówno tu na forum jak i filmików na youtube :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    22 godziny temu, chicel napisał:

    Mam co prawda kabel za 40 zł i polskiego Vaga ale nie wiem gdzie to odczytać hehe pojadę w sumie w jakiś dzień do gazownika bo mam niestety 30km i zobaczymy co powiedzą.

    Nie możesz uzupełnić profilu ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie trzeba jechać do gazownika. Pojedziesz, powiesz, że za dużo pali, zmniejszy dawkę i będzie ubogo. Jak masz kabel to logi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    byłem u gazownika i stwierdził ze za duże ciśnienie na parowniku zmniejszył z 1.3 bara na w sumie nie wiem ile, jeszcze nie wiem czy pali mniej ale napewno mam problem przy gwałtownym wciśnięciu gazu tak jakby się chciał przydusić dopiero startuje po 1 sekundzie, muszę wciskać gaz płynnie

    czy mogła to być wina złego ciśnienia na parowniku ? Swoją droga co ma to wspólnego z wymiana przepływki skoro przed było dobrze 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Co to za gazownik, zmień go..

    Jeżeli Ci dławi to sprawdź na VCDS parametry jakie pokazuje przepływomierz i sprawdź czy masz jakieś błędy..

    Jeżeli to będzie wina gazu to może, któryś wtryskiwacz LPG jest zapchany syfem. Zawsze w programie LPG można zrobić test wtryskiwaczy i postawić jakąś diagnozę :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    56 minut temu, k232 napisał:

    Co to za gazownik, zmień go..

    Jeżeli Ci dławi to sprawdź na VCDS parametry jakie pokazuje przepływomierz i sprawdź czy masz jakieś błędy..

    Jeżeli to będzie wina gazu to może, któryś wtryskiwacz LPG jest zapchany syfem. Zawsze w programie LPG można zrobić test wtryskiwaczy i postawić jakąś diagnozę :)

    No właśnie moj gazownik był na urlopie i dlatego pojechałem do innego, a da się to zrobić na polskim vagu ? Bo moj kabel nie działa z vcds.... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4 minuty temu, chicel napisał:

    na polskim vagu

    Da się ale musisz poszukać, ja Ci w tym nie pomogę bo nie używam polskiego Vag.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, chicel napisał:

    czy mogła to być wina złego ciśnienia na parowniku ? Swoją droga co ma to wspólnego z wymiana przepływki skoro przed było dobrze 

    Stroił Ci to na korekty w czasie jazdy? Jak nie to wyrzuciłeś pieniądze w błoto i na pewno to nie będzie dobrze jeździć.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Generalnie coś tam ustawiał na tych klockach potem kazał mi się przejechać  po 3 km na benzynie i na gazie i potem stwierdził ze wykres się nałożył i na tym się zakończyło. 

    Jutro postaram się znaleźć ten blok z pomiarami przepływki tylko w jakiej jednostce jest to pokazywane żebym wiedział czego szukać :)?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przepływ jest w g/s. To Ci naustawiał... :facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No niestety nie mogę się podłączyć do samochodu ciagle przywracanie komunikacji itp, może jakiś problem jest z komputerem bo czasami drzwi kierowcy nie otwierają się z pilota tylko muszę kluczykiem....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Naustawiał mi tak na ciepłym ze na zimnym jest tragedia szarpie jakbym strzelał ze sprzęgła a na ciepłym jest ok, muszę odwiedzić mojego gazownika zaufanego

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.