Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczące hamulce po wymianie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio wymieniałem klocki TRW na ATE. Tarcze zostawiłem te same ze względu na stan. Wczesniej piszczały przed wymiana. Myślałem że to przez kończące się klocki dodatkowo TRW ktore znane są z piszczenia. Teraz założyłem ATE a problem dalej ten sam. Jakies rady?

Opublikowano

Też mam to samo ? 
Przy hamowaniu poniżej 10km/h piszczy lewa strona ?

Niedługo będę się brał za to, z tego co wyczytałem to zacząć od porządnego wyczyszczenia jarzma. 
 

Opublikowano

Mam to samo, przy większych prędkościach 0 pisków.

Opublikowano

U mnie to samo, mogę wcisnąć hamulec na maks i nic a przy prędkości poniżej 10 km/h delikatne naciśnięcie i straszny pisk ? 
Pisałem do kolesia co od niego wziąłem te części to napisał że one tak mają bo twardy klocek ale nie wydaję mi się. 
Zacznij od porządnego wyczyszczenia bo może klocek idealnie nie dolegać do tarczy i piszczy, też się niedługo za to będę brał. 
jak Ci się uda to zrobić daj znać co zrobiłeś :)

 

Opublikowano

hamulce piszcza tylko i wylacznie od zlego montazu lub zuzytej piasty.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 9.07.2018 o 18:31, DivaynEays napisał:

hamulce piszcza tylko i wylacznie od zlego montazu lub zuzytej piasty.

To co w takim przypadku teraz zrobić ? Czy jeśli jest to spowodowane złym montażem czy teraz rozbieranie i złożenie tego raz jeszcze pomoże czy to już za późno ? 

Opublikowano

powinno ;) dobrze przygotowac powierzchnie, wszystko elegancko wyczyscic i powinno byc dobrze 

Opublikowano
7 godzin temu, DivaynEays napisał:

powinno ;) dobrze przygotowac powierzchnie, wszystko elegancko wyczyscic i powinno byc dobrze 

No podstawa żeby zaciski były dobrze wyczyszczone :P od razu jak miałem założone to było ok dopiero po jakimś +-1000km zaczęły popiskiwac i w sumie to tylko jedna strona. Czyli w sumie to mam odpowiedzieć że to nie wina klocków czy też tarcz bo prawa strona jest ok lewa piszczy ponizej 10km/h. Niedlugo sie za to wezmę i zobaczymy czy czyszczenie pomoże :)

Opublikowano
16 godzin temu, mugolina napisał:

To co w takim przypadku teraz zrobić ? Czy jeśli jest to spowodowane złym montażem czy teraz rozbieranie i złożenie tego raz jeszcze pomoże czy to już za późno ? 

Zdjąć zacisk i tarczę. Wyczyścić porządnie piastę na lustro, najlepiej metodą @Dev mocną szlifierką kątową z zamontowaną szczotką czołową. Sprawdzić czujnikiem zegarowym bicie piasty. Ma być 0,00mm (max. 0,02mm), potem sprawdzić bicie tarczy (przykręcić śrubami koła do piasty). Bicie max. 0,2 mm. Wyczyścić miejsce przylegania tarczy to piasty i koła. Wyczyścić prowadnice zacisku i miejsce w jarzmie po którym chodzi klocek, wszystko na sucho :)

Opublikowano

o to to to to to to ;) kwestia jeszcze czy tarczy Ci nie pokrzywilo od tego bicia juz 

Opublikowano
3 godziny temu, DivaynEays napisał:

o to to to to to to ;) kwestia jeszcze czy tarczy Ci nie pokrzywilo od tego bicia juz 

Raczej nie bo to tylko piszczy przy prędkości poniżej 10km/h no i przy wyższych prędkościach jak hamuje nic nie czuje żeby trzeslo na kierownicy :)

Opublikowano

Mi też piszczały, ostatnio robiłem tył prawy i odpowietrzałem układ. Piski ustały.... Zobaczymy jak długo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...