Adas2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Witam Wiem, że przewinęło się kilka wątków dot. bremse i czytałem ich większość ale mój problem jest trochę nietypowy. Dolałem płynu DOT4 firmy K2 do zbiorniczka, ponieważ wcześniej co jakiś czas na rondzie skręcając w prawo zapalała mi się kontrolka "bremse" ale gasła, natomiast od razu po dolaniu płynu włączyła się na stałe (płyn dolewałem na rozgrzanym aucie). Myślałem, że przyczyną będzie przepalona żarówka stopu ale ją wymieniłem, problem postał. Dolałem również płynu do wspomagania bo był lekko poniżej min, problem pozostał. Mi na Vagu i VCDs nie pokazuje żadnego błędu, pojechałem do mechanika powiedział, że sprawdził wszystkie czujniki w kołach i jest ok, weryfikował przez kompa czujnik stopu i ręcznego mówi, że ok. Pojechałem na szrot po czujnik który jest w zbiorniczku płynu hamulcowego bo wymianie, problem pozostał. Kolejnym krokiem jaki chce robić mechanik jest odsłonięcie podszybia gdzie są wycieraczki i sprawdzenie czy nie ma gdzieś zaśniedziałych przewodów. Przerabiał może ktoś aż taki problem związany z tym "bremse" - zdjęcie w załączniku.
Wandej Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 W dniu 4.07.2018 o 21:12, Adas2018 napisał: Witam Wiem, że przewinęło się kilka wątków dot. bremse i czytałem ich większość ale mój problem jest trochę nietypowy. Dolałem płynu DOT4 firmy K2 do zbiorniczka, ponieważ wcześniej co jakiś czas na rondzie skręcając w prawo zapalała mi się kontrolka "bremse" ale gasła, natomiast od razu po dolaniu płynu włączyła się na stałe (płyn dolewałem na rozgrzanym aucie). Myślałem, że przyczyną będzie przepalona żarówka stopu ale ją wymieniłem, problem postał. Dolałem również płynu do wspomagania bo był lekko poniżej min, problem pozostał. Mi na Vagu i VCDs nie pokazuje żadnego błędu, pojechałem do mechanika powiedział, że sprawdził wszystkie czujniki w kołach i jest ok, weryfikował przez kompa czujnik stopu i ręcznego mówi, że ok. Pojechałem na szrot po czujnik który jest w zbiorniczku płynu hamulcowego bo wymianie, problem pozostał. Kolejnym krokiem jaki chce robić mechanik jest odsłonięcie podszybia gdzie są wycieraczki i sprawdzenie czy nie ma gdzieś zaśniedziałych przewodów. Przerabiał może ktoś aż taki problem związany z tym "bremse" - zdjęcie w załączniku. Przy ręcznym nic nie kombinowałeś? tam czujnik może padł
Samsung19 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Sprawdź czy czasem nie przelałeś płynu poza skalą maks jak nie to prawdopodobnie aku daje znać że umiera spróbuj podładować prostownikiem na 24h i daj relacje później.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się