Jump to content

Głośny wydech z b7 2.0tfsi w b6 1.8t


Recommended Posts

Panowie dołożyłem sobie napęd do swojej b6 od b7 2.0tfsi niestety wydech był bardzo głośny juz od 2tys obr. Przeglądając forum dowiedziałem się ze lubią się wypalac te tłumiki. Wiec kupiłem drugi tez  2.0tfsi na aucie był cichy ogólnie ładny zdrowy. Niestety po montażu to samo co na poprzednim ryczy niemiłosiernie. Wiecie może co może być przyczyną czy różnią się jakoś w porównaniu do tłumików 1.8t? Czy może ten ryk powoduje coś innego?

Link to post
Share on other sites

Sytuacja jest bardzo prosta i juz to przerabiałem.

1. Tłumiki tylne od 2.0 TFSI są prawie przelotowe. Inna budowa w środku od tych z 1.8t

2. w Avancie bardziej słychać wydech niz w sedanie. W sedanie wydech od TFSI byłby znośny.

3. Wydech od 2.0 TFSI jest głosniejszy w 1.8t niz w 2.0 TFSI ze wzgledu na budowe roznice w budowie kolektora wydechowego w 1.8  a 2.0 tfsi itp etc. 

 

Zostaje Ci się przyzwyczaić albo wspawać same puszki tylne od 1.8t , ważne ! muszą to być puszki od BFB lub BEX, bo te od AVJ tez sa minimalnie głośniejsze (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX. 

Edited by soul87
Link to post
Share on other sites
W dniu 7.07.2018 o 16:05, soul87 napisał:

Sytuacja jest bardzo prosta i juz to przerabiałem.

1. Tłumiki tylne od 2.0 TFSI są prawie przelotowe. Inna budowa w środku od tych z 1.8t

2. w Avancie bardziej słychać wydech niz w sedanie. W sedanie wydech od TFSI byłby znośny.

3. Wydech od 2.0 TFSI jest głosniejszy w 1.8t niz w 2.0 TFSI ze wzgledu na budowe roznice w budowie kolektora wydechowego w 1.8  a 2.0 tfsi itp etc. 

 

Zostaje Ci się przyzwyczaić albo wspawać same puszki tylne od 1.8t , ważne ! muszą to być puszki od BFB lub BEX, bo te od AVJ tez sa minimalnie głośniejsze (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX. 

Rozumiem. A z 3.0 asn?

Link to post
Share on other sites

Mogą być . Zależy też jaki środkowy zostaje czy tfsi czy 1.8t 

Do środkowego 1.8t puszki z 1.8t najlepiej bo średnica rur od środkowego do puszek do 45mm

Jak środek od 2.0tfsi to mogą być od asn puszki bo też są pod 50 mm tak jak środkowy 2.0 tfsi 

Link to post
Share on other sites
W dniu 6.07.2018 o 21:33, koch007 napisał:

Panowie dołożyłem sobie napęd do swojej b6 od b7 2.0tfsi niestety wydech był bardzo głośny juz od 2tys obr. Przeglądając forum dowiedziałem się ze lubią się wypalac te tłumiki. Wiec kupiłem drugi tez  2.0tfsi na aucie był cichy ogólnie ładny zdrowy. Niestety po montażu to samo co na poprzednim ryczy niemiłosiernie. Wiecie może co może być przyczyną czy różnią się jakoś w porównaniu do tłumików 1.8t? Czy może ten ryk powoduje coś innego?

Mam to samo co kolega. . Po montażu quattro . Póki nie założyłem Dp to było nawet ok teraz jest dość głośno i chyba końcowe wydechy z  1.8t wpadną bo  mi cały wydech został . . 

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Misieqq7 napisał:

Mam to samo co kolega. . Po montażu quattro . Póki nie założyłem Dp to było nawet ok teraz jest dość głośno i chyba końcowe wydechy z  1.8t wpadną bo  mi cały wydech został . . 

Dziwne. W sedanie słyszałem wydech z tfsi i prawie nie było różnicy w środku 

Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, soul87 napisał:

Dziwne. W sedanie słyszałem wydech z tfsi i prawie nie było różnicy w środku 

w środku jest oki. jak szyby otworze to już mocno słychać i jak depnę mocno to aż się ludzie oglądają..;D

boję się trochę przeglądu żeby się nie doczepili, bo głośno to zaraz będzie że kata pewnie nie ma, trzeba delikatnie z gazem .

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Misieqq7 napisał:

w środku jest oki. jak szyby otworze to już mocno słychać i jak depnę mocno to aż się ludzie oglądają..;D

boję się trochę przeglądu żeby się nie doczepili, bo głośno to zaraz będzie że kata pewnie nie ma, trzeba delikatnie z gazem .

No i to jest właśnie w tym wydechu i sedanie fajne. W środku ciche a za Tobą rasowo ryczy.  Na przeglądzie nie sądzę żeby ktoś usłyszał różnicę 

Link to post
Share on other sites

Odgrzeję trochę kotleta. A czy różnica między avj, a 2.0 tfsi jest znacząco duża ( jeżeli chodzi o dźwięk).

W dniu 7.07.2018 o 16:05, soul87 napisał:

 

 

 (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX. 

 

Link to post
Share on other sites

nie, to te same tłumiki. 

Link to post
Share on other sites

Mtez odgrzeje temat. Może głupie pytanie ale czy ma ktoś filmik jak to mruczy? Mam 1.8t bez kata cały wydech ori Ale chce założyć końcowe z 2.0t, żeby zaczęła mruczec ale żeby nie było ryku.  

Link to post
Share on other sites

Więc i ja podłącze się do tematu posiadam 2.0 TFSI miałem wypalony kat i wstawiłem dp. Teraz dość głośno chodzi i to bardzo nieładnie. Czy wymiana dwóch końcowych z bex bądź bfb poprawi dźwięk? A w zasadzie  uciszy ? 

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Luk Wasky napisał:

Więc i ja podłącze się do tematu posiadam 2.0 TFSI miałem wypalony kat i wstawiłem dp. Teraz dość głośno chodzi i to bardzo nieładnie. Czy wymiana dwóch końcowych z bex bądź bfb poprawi dźwięk? A w zasadzie  uciszy ? 

Wiesz co trochę się doczytałem w temacie,  A więc tak. 2.0t ma wydech 50mm z kolei 1.8t 45mm różnica nie jest tylko w średnicy ale też w końcowych puszkach ponieważ w 2.0t końcowe są praktycznie przelotowe a w 1.8t komorowe. Tym bardziej bfb oraz bex mają jedne z cichszych puszek. Także powinno ci to pomóc. Jeśli chciałbyś numery oem z końcowych z 1.8t bfb to mogę Ci spisać bo akurat mam 1.8t bfb w ośce. A sam przechodzę na wydech z 2.0t (kąt wyciągnięty ale puszka zostala)  

Edited by Mloty4x
Link to post
Share on other sites
W dniu 25.03.2021 o 06:56, Mloty4x napisał:

Wiesz co trochę się doczytałem w temacie,  A więc tak. 2.0t ma wydech 50mm z kolei 1.8t 45mm różnica nie jest tylko w średnicy ale też w końcowych puszkach ponieważ w 2.0t końcowe są praktycznie przelotowe a w 1.8t komorowe. Tym bardziej bfb oraz bex mają jedne z cichszych puszek. Także powinno ci to pomóc. Jeśli chciałbyś numery oem z końcowych z 1.8t bfb to mogę Ci spisać bo akurat mam 1.8t bfb w ośce. A sam przechodzę na wydech z 2.0t (kąt wyciągnięty ale puszka zostala)  

A puchy z ASN też będą cichsze ?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...