koch007 Opublikowano 6 Lipca 2018 Opublikowano 6 Lipca 2018 Panowie dołożyłem sobie napęd do swojej b6 od b7 2.0tfsi niestety wydech był bardzo głośny juz od 2tys obr. Przeglądając forum dowiedziałem się ze lubią się wypalac te tłumiki. Wiec kupiłem drugi tez 2.0tfsi na aucie był cichy ogólnie ładny zdrowy. Niestety po montażu to samo co na poprzednim ryczy niemiłosiernie. Wiecie może co może być przyczyną czy różnią się jakoś w porównaniu do tłumików 1.8t? Czy może ten ryk powoduje coś innego?
soul87 Opublikowano 7 Lipca 2018 Opublikowano 7 Lipca 2018 (edytowane) Sytuacja jest bardzo prosta i juz to przerabiałem. 1. Tłumiki tylne od 2.0 TFSI są prawie przelotowe. Inna budowa w środku od tych z 1.8t 2. w Avancie bardziej słychać wydech niz w sedanie. W sedanie wydech od TFSI byłby znośny. 3. Wydech od 2.0 TFSI jest głosniejszy w 1.8t niz w 2.0 TFSI ze wzgledu na budowe roznice w budowie kolektora wydechowego w 1.8 a 2.0 tfsi itp etc. Zostaje Ci się przyzwyczaić albo wspawać same puszki tylne od 1.8t , ważne ! muszą to być puszki od BFB lub BEX, bo te od AVJ tez sa minimalnie głośniejsze (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX. Edytowane 7 Lipca 2018 przez soul87
koch007 Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Opublikowano 10 Lipca 2018 W dniu 7.07.2018 o 16:05, soul87 napisał: Sytuacja jest bardzo prosta i juz to przerabiałem. 1. Tłumiki tylne od 2.0 TFSI są prawie przelotowe. Inna budowa w środku od tych z 1.8t 2. w Avancie bardziej słychać wydech niz w sedanie. W sedanie wydech od TFSI byłby znośny. 3. Wydech od 2.0 TFSI jest głosniejszy w 1.8t niz w 2.0 TFSI ze wzgledu na budowe roznice w budowie kolektora wydechowego w 1.8 a 2.0 tfsi itp etc. Zostaje Ci się przyzwyczaić albo wspawać same puszki tylne od 1.8t , ważne ! muszą to być puszki od BFB lub BEX, bo te od AVJ tez sa minimalnie głośniejsze (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX. Rozumiem. A z 3.0 asn?
soul87 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 Mogą być . Zależy też jaki środkowy zostaje czy tfsi czy 1.8t Do środkowego 1.8t puszki z 1.8t najlepiej bo średnica rur od środkowego do puszek do 45mm Jak środek od 2.0tfsi to mogą być od asn puszki bo też są pod 50 mm tak jak środkowy 2.0 tfsi
Misieqq7 Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 W dniu 6.07.2018 o 21:33, koch007 napisał: Panowie dołożyłem sobie napęd do swojej b6 od b7 2.0tfsi niestety wydech był bardzo głośny juz od 2tys obr. Przeglądając forum dowiedziałem się ze lubią się wypalac te tłumiki. Wiec kupiłem drugi tez 2.0tfsi na aucie był cichy ogólnie ładny zdrowy. Niestety po montażu to samo co na poprzednim ryczy niemiłosiernie. Wiecie może co może być przyczyną czy różnią się jakoś w porównaniu do tłumików 1.8t? Czy może ten ryk powoduje coś innego? Mam to samo co kolega. . Po montażu quattro . Póki nie założyłem Dp to było nawet ok teraz jest dość głośno i chyba końcowe wydechy z 1.8t wpadną bo mi cały wydech został . .
soul87 Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 16 godzin temu, Misieqq7 napisał: Mam to samo co kolega. . Po montażu quattro . Póki nie założyłem Dp to było nawet ok teraz jest dość głośno i chyba końcowe wydechy z 1.8t wpadną bo mi cały wydech został . . Dziwne. W sedanie słyszałem wydech z tfsi i prawie nie było różnicy w środku
Misieqq7 Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 54 minuty temu, soul87 napisał: Dziwne. W sedanie słyszałem wydech z tfsi i prawie nie było różnicy w środku w środku jest oki. jak szyby otworze to już mocno słychać i jak depnę mocno to aż się ludzie oglądają..;D boję się trochę przeglądu żeby się nie doczepili, bo głośno to zaraz będzie że kata pewnie nie ma, trzeba delikatnie z gazem .
soul87 Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 1 minutę temu, Misieqq7 napisał: w środku jest oki. jak szyby otworze to już mocno słychać i jak depnę mocno to aż się ludzie oglądają..;D boję się trochę przeglądu żeby się nie doczepili, bo głośno to zaraz będzie że kata pewnie nie ma, trzeba delikatnie z gazem . No i to jest właśnie w tym wydechu i sedanie fajne. W środku ciche a za Tobą rasowo ryczy. Na przeglądzie nie sądzę żeby ktoś usłyszał różnicę
Venoneq971 Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 Odgrzeję trochę kotleta. A czy różnica między avj, a 2.0 tfsi jest znacząco duża ( jeżeli chodzi o dźwięk). W dniu 7.07.2018 o 16:05, soul87 napisał: (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX.
Mloty4x Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 Mtez odgrzeje temat. Może głupie pytanie ale czy ma ktoś filmik jak to mruczy? Mam 1.8t bez kata cały wydech ori Ale chce założyć końcowe z 2.0t, żeby zaczęła mruczec ale żeby nie było ryku.
Luk Wasky Opublikowano 24 Marca 2021 Opublikowano 24 Marca 2021 Więc i ja podłącze się do tematu posiadam 2.0 TFSI miałem wypalony kat i wstawiłem dp. Teraz dość głośno chodzi i to bardzo nieładnie. Czy wymiana dwóch końcowych z bex bądź bfb poprawi dźwięk? A w zasadzie uciszy ?
Mloty4x Opublikowano 25 Marca 2021 Opublikowano 25 Marca 2021 (edytowane) 6 godzin temu, Luk Wasky napisał: Więc i ja podłącze się do tematu posiadam 2.0 TFSI miałem wypalony kat i wstawiłem dp. Teraz dość głośno chodzi i to bardzo nieładnie. Czy wymiana dwóch końcowych z bex bądź bfb poprawi dźwięk? A w zasadzie uciszy ? Wiesz co trochę się doczytałem w temacie, A więc tak. 2.0t ma wydech 50mm z kolei 1.8t 45mm różnica nie jest tylko w średnicy ale też w końcowych puszkach ponieważ w 2.0t końcowe są praktycznie przelotowe a w 1.8t komorowe. Tym bardziej bfb oraz bex mają jedne z cichszych puszek. Także powinno ci to pomóc. Jeśli chciałbyś numery oem z końcowych z 1.8t bfb to mogę Ci spisać bo akurat mam 1.8t bfb w ośce. A sam przechodzę na wydech z 2.0t (kąt wyciągnięty ale puszka zostala) Edytowane 25 Marca 2021 przez Mloty4x
Luk Wasky Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 W dniu 25.03.2021 o 06:56, Mloty4x napisał: Wiesz co trochę się doczytałem w temacie, A więc tak. 2.0t ma wydech 50mm z kolei 1.8t 45mm różnica nie jest tylko w średnicy ale też w końcowych puszkach ponieważ w 2.0t końcowe są praktycznie przelotowe a w 1.8t komorowe. Tym bardziej bfb oraz bex mają jedne z cichszych puszek. Także powinno ci to pomóc. Jeśli chciałbyś numery oem z końcowych z 1.8t bfb to mogę Ci spisać bo akurat mam 1.8t bfb w ośce. A sam przechodzę na wydech z 2.0t (kąt wyciągnięty ale puszka zostala) A puchy z ASN też będą cichsze ?
Skowrix Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 Ja mam w BFB wydech z ASN i nie słysze większej różnicy wewnątrz w stosunku do ori wydechu
Gelooo Opublikowano 20 Lutego 2022 Opublikowano 20 Lutego 2022 Czy ma ktos nr. Tlumikow z 2.0 tfsi? Mam u siebie bfb wymienil bym na te z 2.0 tylko jak sie widzi aukcje sa rozne nr tlumikow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się