gacyek Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Witam ? Panowie, problem polega prawdopodobnie na źle dobranym płynie. Klocki i tarcze przód nowe ATE, tył zestaw zimmerman a płyn ATE SL6 Dot 4. Wcześniej prawdopodobnie był płyn do wyższych temperatur, bo w tej chwili auto ma średnie hamowanie a przed było wszystko ok. Czy jest to możliwe? Jeśli tak, jaki płyn najlepiej zastosować? Dziękuję za pomoc ?
wesz82 Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Problemow moze byc kilka. Ale raczej watpie aby to byla wina plyny. Albo ktos tak nie umiejetnie zmienial plyn ze zapowietrzyl uklad-to jest malo prawdopodobne ale mozliwe. Nastepnie ktos moze nie odp pompy abs vagiem o czym Tomek pisal juz nie raz. Innym sprawa jest wymiana tarcz i klockow,czy przestrzegales tego by tarcze dotarly sie ladnie i nie hamowales na pale przez jakies 300km???? Inna sprawa ze hamulce po wymianie zawsze sa slabsze przez jakis czas potem wsio sie układa i gra gitara.. Jaki jest Twoj problem bo napisales tak z pupy troche..
gacyek Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 Problem jest prosty, auto słabo hamuje po prostu. Odpowietrzenie raczej odpada, ponieważ serwisuję audi od kilku lat w profesjonalnym warsztacie, ale sprawdzić można.... Oczywiście z tarczami obchodziłem się delikatnie po wymianie.
wesz82 Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Ile zrobiles km po wymianie?? Musza tez odp pompe vagiem.
wesz82 Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 To podjedz niech odp pompe tylko powinni to robic podczas wymiany plynu. Pedal wpada w podl???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się