Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 http://vaglogi.pl/log-003_009_011_P3J2Kf.html
kamil-vag Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Bez zmian, więc N75 można wykluczyć, zostaje Ci samo turbo albo grucha do sprawdzenia...
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 powiedz mi.....robiąc tą próbę wykluczylismy nie tylko n75,ale też czujnik map,oraz egr???
kamil-vag Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 EGR możesz na próbę zaślepić kawałkiem blaszki i zrobić loga, ale wydaje mi się, że to nic nie zmieni... Jak dla mnie MAP i MAF są sprawne... Narastanie przepływu powietrza jest tożsame ze wzrostem ciśnienia... Problem jest taki, że nie ma jakiejkolwiek reakcji na wysterowanie N75... wstaje wolno ok 8-10s do zadanego ciśnienia, po czym łapie zadane i nawet dalej przeładowuje... to może być coś nie tak z geometrią... Mimo, że na postoju sztanga chodzi lekko, to przy obciążeniu i temperaturze są problemy z wysterowaniem... Spróbuj jeszcze może bardziej podkręcić tą śrubę sztangi - skrócić ramię... a przeładowanie można by spróbować zmniejszyć ogranicznikiem... Ta turbina co wsadzałeś to używka czy jakaś po regeneracji ???
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 turbo jest po regeneracji z firmy genesis turbo olesnica brałem już chyba 8 turbin od nich i nie było problemu
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 blaszka jest już wsadzona miedzy chlodnicą spalin a egr,do tego wypięte i zaślepione jest sterowanie
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 a jak turbo bu było nie tędyś to by kopcił????
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 Aaaaaa. Jeszcze chciałem dodać do tematu to ze stare turbo było trochę wyplute (luz osiowy)i kidalo olejem w egr i gdzie popadnie....ale auto tez nie ciagło. Sztanga chodziła płynnie. Pomimo to tak samo ciągnął jak teraz i kopci. ..dlatego tak upieram się ze to nie turbina.Co jeszcze mogło by mieć na to wpływ,za tak chodzi?walek rozrzadu?,pompki?może z odmy ciągnie lewe powietrze?a może intercooler?
kamil-vag Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 A korekcje i bipy ? Pokaż grupy 013+018+023 statycznie i dynamicznie... Jakby była wgrana seria to też by się łatwiej to diagnozowało...
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 Jutro jak wstanę po nocce to porobić. ..z serią programem jest tak ze gość by musiał dwa razy płacić za wgranie serii,A potem znów za wirusa.chciał bym mu tego zaoszczedzic
Slawek350 Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Opublikowano 19 Lipca 2018 statyczny http://vaglogi.pl/log-013_018_023_448B3.html dynam. http://vaglogi.pl/log-013_018_023_713882t.html
Slawek350 Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Opublikowano 19 Lipca 2018 ten drugi to statyczno dynamiczny..na drugim garnku tak jak by kieskie połączenie wtrysku było,ale chyba niema bardzo to wpływu?
kamil-vag Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 Jest OK, wtryskiwacze odpadają... Ja jestem za turbo, ewentualnie ten program, bo nawet nie ma strażnika na odcięcie ustawionego, N75 nie próbuje nawet maksymalnym wysterowaniem zbić przeładowania...
Slawek350 Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Opublikowano 19 Lipca 2018 Kurcze...ale mogło by się coś wyspać w programie?auto zaraz po sofcie śmiało. ....później po ok 1.5 roku coś oslabnal...wymieniłem turbulum bo myślałem ze to główna przyczyna, a tu klops.Powiedz mi logami można jakoś nieszczelnosc w dolocie obczaić?
Slawek350 Opublikowano 20 Lipca 2018 Autor Opublikowano 20 Lipca 2018 a co mógłbym jeszcze zrobić żeby upewnić się czy to turbo czy coś innego?
kamil-vag Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 17 godzin temu, Slawek350 napisał: Powiedz mi logami można jakoś nieszczelnosc w dolocie obczaić? Nieszczelność Turbo - Kolektor - duży odczyt MAF, mały odczyt MAP (+ dymienie, bo mniej powietrza w cylindrach, niż zostało to zmierzone)... u Ciebie narasta proporcjonalnie... Jedynie gdzie mogłaby być nieszczelność to pomiędzy filtrem a turbo... ale wtedy jest niski MAF, co dalej cięta dawka... fizycznie do cylindrów wpada więcej powietrza niż to jest zmierzone... więc tu kopcenia nie ma... mniejsza moc... Powodem kopcenia może być też źle napisany program - źle dobrany AFR... Ja pomysłów więcej nie mam... może ktoś jeszcze będzie w stanie pomóc...
Slawek350 Opublikowano 20 Lipca 2018 Autor Opublikowano 20 Lipca 2018 Dzieki stary za pomoc...ja będę się bawił dalej..jak ogarnę to napisze co było.. jeszcze raz dzieki
Slawek350 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 hej.to znowu ja..nie mialem czasu zbytnio grzebać...ale coś zauważyłem...gdy mam blok 003 i pozycje trzecią MAF i tu jest knif. jak MAF jest 0k200 auto ciągnie od ok 2200-2500.ale wczoraj odpaliłem i MAF pokazywał ok 420-450 idzie tak jak iść powinien.Auto samo od siebie tak zaczęło iść.Jutro sprawdze czy znów tak pojedzie.A od czego może zależeć ta wartść MAF?
kamil-vag Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 A EGR zaslepiony czy nie na ten moment ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się