Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD ARL] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bez zmian, więc N75 można wykluczyć, zostaje Ci samo turbo albo grucha do sprawdzenia...

Opublikowano

EGR możesz na próbę zaślepić kawałkiem blaszki i zrobić loga, ale wydaje mi się, że to nic nie zmieni... Jak dla mnie MAP i MAF są sprawne... Narastanie przepływu powietrza jest tożsame ze wzrostem ciśnienia... 

Problem jest taki, że nie ma jakiejkolwiek reakcji na wysterowanie N75... wstaje wolno ok 8-10s do zadanego ciśnienia, po czym łapie zadane i nawet dalej przeładowuje... to może być coś nie tak z geometrią... 

Mimo, że na postoju sztanga chodzi lekko, to przy obciążeniu i temperaturze są problemy z wysterowaniem... 

Spróbuj jeszcze może bardziej podkręcić tą śrubę sztangi - skrócić ramię... a przeładowanie można by spróbować zmniejszyć ogranicznikiem... 

Ta turbina co wsadzałeś to używka czy jakaś po regeneracji ???

Opublikowano

Aaaaaa. Jeszcze chciałem dodać do tematu to ze stare turbo było trochę wyplute (luz osiowy)i kidalo olejem w egr i gdzie popadnie....ale auto tez nie ciagło. Sztanga chodziła płynnie. Pomimo to tak samo ciągnął jak teraz i kopci. ..dlatego tak upieram się ze to nie turbina.Co jeszcze mogło by mieć na to wpływ,za tak chodzi?walek rozrzadu?,pompki?może z odmy ciągnie lewe powietrze?a może intercooler?

Opublikowano

A korekcje i bipy ? Pokaż grupy 013+018+023 statycznie i dynamicznie...

Jakby była wgrana seria to też by się łatwiej to diagnozowało... 

Opublikowano

Jutro jak wstanę po nocce to porobić. ..z serią programem jest tak ze gość by musiał dwa razy płacić za wgranie serii,A potem znów za wirusa.chciał bym mu tego zaoszczedzic

Opublikowano

ten drugi to statyczno  dynamiczny..na drugim garnku tak jak by kieskie połączenie wtrysku było,ale chyba niema bardzo to wpływu?

Opublikowano

Jest OK, wtryskiwacze odpadają... 

Ja jestem za turbo, ewentualnie ten program, bo nawet nie ma strażnika na odcięcie ustawionego, N75 nie próbuje nawet maksymalnym wysterowaniem zbić przeładowania... 

Opublikowano

Kurcze...ale mogło by się coś wyspać w programie?auto zaraz po sofcie śmiało. ....później po ok 1.5 roku coś oslabnal...wymieniłem turbulum bo myślałem ze to główna przyczyna, a tu klops.Powiedz mi logami można jakoś nieszczelnosc w dolocie obczaić? 

Opublikowano
17 godzin temu, Slawek350 napisał:

Powiedz mi logami można jakoś nieszczelnosc w dolocie obczaić? 

Nieszczelność Turbo - Kolektor - duży odczyt MAF, mały odczyt MAP (+ dymienie, bo mniej powietrza w cylindrach, niż zostało to zmierzone)... u Ciebie narasta proporcjonalnie... 

Jedynie gdzie mogłaby być nieszczelność to pomiędzy filtrem a turbo... ale wtedy jest niski MAF, co dalej cięta dawka... fizycznie do cylindrów wpada więcej powietrza niż to jest zmierzone... więc tu kopcenia nie ma... mniejsza moc... 

Powodem kopcenia może być też źle napisany program - źle dobrany AFR... 

Ja pomysłów więcej nie mam... może ktoś jeszcze będzie w stanie pomóc... 

Opublikowano

hej.to znowu ja..nie mialem czasu zbytnio grzebać...ale coś zauważyłem...gdy mam blok 003 i pozycje trzecią MAF i tu jest knif. jak MAF jest 0k200 auto ciągnie od ok 2200-2500.ale wczoraj odpaliłem i MAF pokazywał ok 420-450 idzie tak jak iść  powinien.Auto samo od siebie tak zaczęło iść.Jutro sprawdze czy znów tak pojedzie.A od czego może zależeć ta wartść MAF? 

Opublikowano

A EGR zaslepiony czy nie na ten moment ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...