marcin4x4 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) 5 minut temu, wampir napisał: Tu chyba chodzi o to kto i jak obsługuje ten sprzęt oba zmierza prawdę i fantazje w zależności od potrzeb. ba Tu doświadczenie i chęci operatora są podstawą. Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez marcin4x4
Kykv Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, marcin4x4 napisał: PRO sprzęt za kupę hajsu ma problem z realnym pomiarem a chiński telefon za 200 zł i apka ma być miarodajna... po za tym gdzie Ty chcesz to mierzyć ? u mnie 4 bieg to 160km/h do pomiaru musisz mieć idealnie równą i długą drogą. 2 bieg do odcinki w dieslu to chyba wystarczy kawałeczek drogi? zasada działania i parametry pobierane do pomiaru są w apce, szkoda dyskutować. jestem w stanie przełknąć błąd pomiaru apki ~5KM za te 45zł tylko przykład eot Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez Kykv
marcin4x4 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 12 godzin temu, Kykv napisał: 2 bieg do odcinki w dieslu to chyba wystarczy kawałeczek drogi? 2 nie jest miarodajna a w mocniejszych autach nawet 3jka jest zbyt krótka by wykonać dokładny pomiar, pomijam wszelkiej maści szybkie automaty.
Gibons Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Co Ci da to że podjadę autem np tak samo wystrojonym jak na wynik ma wpływ masa czynników. Chodźby wyposażenie auta (większy/niejszy) ciężar. Nie wspomne o kołach. Nawet swap zacisków może mieć wpływ na przyśpieszenie znam taki przypadek w A5. Jeżdzenie od jednej hamowni do drugiej też nie ma sensu. Te pomiary i wykresy są tylko do wglądu żeby wiedzieć mniej więcej co i jak. Widzisz że nawet auta z salonu nowe wyjeżdzają z różną mocą a katalogowo mają podaną jedną. No chyba że masz rozbierzność 50PS między jedną hamownią a drugą wtedy rozumiem że można się denerwować.
marcin4x4 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Ciężar na kołach ma bardzo duży wpływ na przyspieszanie, hamowanie uwzględniają takie rzeczy i wszystko potrafią przeliczyć. Każdy silnik ma "charakterystykę programową", graty muszą to osiągać i koniec tu nie ma więcej / mniej a pomiary są przeprowadzane w ściśle określonych warunkach. Silniki są docierane i mierzone w fabrykach potem wszystko leci do budy. Oczywiście są różnice w dystrybucjach np na Afrykę czy USA i takie auto w europie wylegitymuje się inną mocą. Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez marcin4x4
Kodzak33 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 W dniu 4.08.2018 o 14:30, tkuczera napisał: Pokaże. Poczekam jeszcze tydzień i jak nikt się nie zgłosi do porównania to zamieszczę wykresy jak i zdjęcia z RL z czasami. ???
heko Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 i kaj te wykresy? bede teraz swoje stroił na kółku, zobaczymy co wyjdzie a co do pomiarów, w szczególności tego silnika, gdzie wodny IC działaj jak działa, temperatura i wydajność nadmuchu na rolkach, ma meeega znaczenia bo to puchnie znacznie, szczególnie na mniejszym kółku 450KM nie zobaczysz, jeśli odcinka nie pójdzie na 7000, a do tego trzeba skrzynie przeprogramować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się