Majk009 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Witam. Może ktoś pomóc w interpretacji kodów błędów? VCDS-Lite Version: Release 1.2 Sunday, 15 July 2018, 17:11:01:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 909 518 Component: 1.8L R4/5VT 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 VCID: EDADCAB7B489 3 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.LBL Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: DECF9D7B492F 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.LBL Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 VCID: 341B9FD31723 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.LBL Controller: 8E0 959 655 Component: Airbag 8.4E 3001 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63351 VCID: F49BDFD3D7A3 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.LBL Controller: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 02012 Shop #: WSC 63351 VCID: 3C0BB7F33F73 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL Controller: 8E0 920 900 H Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D25 Coding: 00000 Shop #: WSC 00186 VCID: 29257EA7C0E1 WAUZZZ8E32A146291 AUZ6Z0A0267157 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.LBL Controller: 8E0 959 433 AD Component: Komfortgerát T85 0315 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 VCID: 73995CCF52AD 6 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation 01560 - Passenger Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01812 - Supply Voltage for Door Controller; Pass. Side (J387) 37-10 - Faulty - Intermittent 01802 - Door Warning Lamp; Pass Side (W36) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.LBL Controller: 8E0 035 186 Component: concert II GRO 0007 Coding: 00005 Shop #: WSC 63351 VCID: E4BBAF936743 1 Fault Found: 00852 - Loudspeaker(s); Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent End --------------------------------------------------------------------------------------------------
KamilW89 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Jeśli chodzi o błędy silnika to sprawdz czujnik temp ( możesz mieć dwa jeden dla komputera jeden dla licznika dla wskazówki ) oba musza poprawnie wskazywać , drugi bład jest to od katalizatora efektywność poniżej poziomu ( bład może wywalać róznież w zwiazku z walnientym czujnikiem tem. płynu za pomocą którego ustalana jest mieszanka paliwowo powietrzna) a trzeci bład to za duża rezystancja wewnętrzna sondy lambda poprostu moze być walnieta lub kabelki:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się