wojtek234 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Witam, jestem tutaj nowy, mam nadzieję, że post piszę w odpowiednim dziale. A więc, problem polega na tym, że zakupiłem sobie, dosyć niedawno, mój 2 samochód, Audi a4b5 96r, włożyłem w niego więcej kaski niż wyszedł mnie sam zakup. Wczoraj pojawił mi się problem z spalaniem, a mianowicie zawsze pokazywało na tym komputerku, że spala mi tak średnio te 5/6 litrów na 100, czy tam przy przyspieszaniu dochodziło do maks 12/14 litrow i tak było do wczoraj, potem zaczął mi jakoś wariować, na "1" jak ruszam juz mi potrafi dojsc do 12L potem na "2" do 18 czy tam nawet 20, a przy sredniej predkosci, jest o 3/4 litry wiecej niz zwykle.. Nie wiem co się mogło stać, dodam, że termostat wszystko pokazuje dobrze i ze codziennie robie trasy, raz 30km a raz 200/300km - zależy od potrzeb.
k232 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Komputer wylicza średnią, na to nie patrz. Zobacz po 100 km ile Ci pokaże komputer. Tutaj Ci wskazuje jak mocno dodasz gaz, im mocniej tym więcej Ci pokaże.
wojtek234 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 4 minuty temu, k232 napisał: Komputer wylicza średnią, na to nie patrz. Zobacz po 100 km ile Ci pokaże komputer. Tutaj Ci wskazuje jak mocno dodasz gaz, im mocniej tym więcej Ci pokaże. Wiem, ale chwilówkę też pokazuje no nie? I wlasnie chodzi o to, że w tej chwilowce mi nigdy tak wysoko nie podskakiwalo.
k232 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 W innych autach w których jeździłem czy to busy czy osobowe zawsze pokazuje tak a średnia się wylicza co 100 km. Pojeździj i zaobserwuj, jeżeli będzie za dużo to wtedy będziemy coś dalej myśleć
wojtek234 Opublikowano 22 Lipca 2018 Autor Opublikowano 22 Lipca 2018 Witam, spalanie się nie zmieniło, dodatkowo, doszła dziwna rzecz, zgasł mi 2 razy podczas jazdy na trasie i nie chciał zapalić około 2/3 minut
maciucha512 Opublikowano 22 Lipca 2018 Opublikowano 22 Lipca 2018 5 godzin temu, wojtek234 napisał: Witam, spalanie się nie zmieniło, dodatkowo, doszła dziwna rzecz, zgasł mi 2 razy podczas jazdy na trasie i nie chciał zapalić około 2/3 minut Ale już jeździ? Podłącz pod kompa i sprawdź błędy. Zgasł podczas jazdy czy podczas np. zmiany biegów jak gaz puściłeś?
wojtek234 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) 17 godzin temu, maciucha512 napisał: Ale już jeździ? Podłącz pod kompa i sprawdź błędy. Zgasł podczas jazdy czy podczas np. zmiany biegów jak gaz puściłeś? Ogólnie na autach się nie znam bo zacząłem się tym interesować od niedawna więc przepraszam jak czasem coś nazwe po "babsku" czy coś... A więc, jezdzi, kreci czasem dlugo, zawiozłem go do mechanika na komputerek i wyskoczyło coś z blokada silnika - czyli immoblizer ktory mi wymontowywał jakiś słaby mechanik skoro dalej jest źle i to wlasnie przez niego tak kreci i gasnie niby. (Pokazywało że sygnał nieciągły) Drugi blad byl zwiazany chyba z katalizatorem albo inna część na k, dziwi mnie, że nie wyszło nic z turbina bo myślałem, że jest do regeneracji (przestaje sie zalaczac) i nie ma mocy, mechanik mowił ze to raczej będzie przeplywomierz - w sumie wyjasnilo by to spalanie ostatnie. Ps. Zgasł chyba podczas jazdy, nie jestem pewien bo za bardzo nie myślałem o tym czy zmieniałem bieg, prędkość mała nie była a nagle wyłączyło się wspomaganie, więc słabo. Edytowane 23 Lipca 2018 przez wojtek234
maciucha512 Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 W dniu 23.07.2018 o 13:07, wojtek234 napisał: A więc, jezdzi, kreci czasem dlugo, zawiozłem go do mechanika na komputerek i wyskoczyło coś z blokada silnika - czyli immoblizer ktory mi wymontowywał jakiś słaby mechanik skoro dalej jest źle i to wlasnie przez niego tak kreci i gasnie niby. (Pokazywało że sygnał nieciągły) Jak immo to podczas zgaśnięcia powinna zapalić się kontrolka immo. Albo wymontował albo nie - możesz rozebrać obudowę kierownicy i przy stacyjce jest wtyczka immo - wyczyścić, dogiąć piny. W dniu 23.07.2018 o 13:07, wojtek234 napisał: Drugi blad byl zwiazany chyba z katalizatorem albo inna część na k, dziwi mnie, że nie wyszło nic z turbina bo myślałem, że jest do regeneracji (przestaje sie zalaczac) i nie ma mocy, mechanik mowił ze to raczej będzie przeplywomierz - w sumie wyjasnilo by to spalanie ostatnie. Z katalizatora nie będzie błędów. A do poprawnej diagnostyki potrzebne są logi. Zakup kabel i zrób sam albo poproś kogoś z okolicy o pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się