tasior_m Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Witam. Obecnie jeżdzę na zimówkach 205/55/r16. Planuję zakupić sobie na lato takie 17-tki. http://allegro.pl/item551871756_5_sztuk_s_line_audi_najtaniej_5_112_et45_oryginal.html Czy może być ET45 oraz kapcie 235/45/r17 i nic nie będzie obcierało? Po założeniu kół myślę też aby obniżyć zawiechę o -20mm i nie wiem właśnie czy nie będzie obcierało przy tej szerokości koła. Jak zmiana kół ma się do przekłamania na liczniku oraz czy nie będzie jakichś błędów z ESP i ABS? Z góry dzięki za info. Pozdrawiam
Dibo Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Jak dobrze dobierzesz rozmiar opony do felgi to nie będzie przekłamywać. Od tego jest przelicznik rozmiarów. Z błędami ABS i ESP nie będziesz miał żadnych problemów. Co do ET to ja bym poszukał felg z ET35.
Azunia Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Co do ET to ja bym poszukał felg z ET35. bzdury, ET45 jest dobre i nic nie ociera, my mamy 235/45R17 Felgi ET 45, 7,5'' szerokie i jest ok. Jeśli chodzi o obniżenie -20mm to minimum żeby wyglądało Jeśli zaś chodzi o przekłamania licznika, to raczej nie powinno, ale czasem się zdaża :gwizdanie: BTW. takie właśnie mamy fele, jak te co zamieściłeś, identyko :good:to są s-line od A4 B6 fabryczne, więc będą idealne
Dibo Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Co do ET to ja bym poszukał felg z ET35. bzdury, ET45 jest dobre i nic nie ociera, my mamy 235/45R17 Felgi ET 45, 7,5'' szerokie i jest ok. Jeśli chodzi o obniżenie -20mm to minimum żeby wyglądało Jeśli zaś chodzi o przekłamania licznika, to raczej nie powinno, ale czasem się zdaża :gwizdanie: BTW. takie właśnie mamy fele, jak te co zamieściłeś, identyko :good:to są s-line od A4 B6 fabryczne, więc będą idealne Tylko że to jest B6. Poza tym nie napisałem że będzie coś obcierało. Z tym ET35 chodziło żeby felgi nie były tak schowane, względy estetyczne
Azunia Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Tylko że to jest B6. Poza tym nie napisałem że będzie coś obcierało. Z tym ET35 chodziło żeby felgi nie były tak schowane, względy estetyczne nie będę się z Tobą kłócić, ty wiesz swoje a ja swoje. poza tym te auta na tych felach wyjeżdżały z fabryki więc... reszty się domyśl
Dibo Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Tylko że to jest B6. Poza tym nie napisałem że będzie coś obcierało. Z tym ET35 chodziło żeby felgi nie były tak schowane, względy estetyczne nie będę się z Tobą kłócić, ty wiesz swoje a ja swoje. poza tym te auta na tych felach wyjeżdżały z fabryki więc... reszty się domyśl Ale ja się nie sprzeczam, tymbardziej z dziewczyną ET45 da radę ale mi chodziło o coś innego. Zobacz sobie na auto Trzenia u niego przy ET35 i 8,5" feldze elegancko to wygląda i jest spasowane. Jeden woli mieć felgę schowaną drugi równo z nadkolem, kwestia gustu. I o takie coś mi chodziło z tą propozycją ET.
Azunia Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 ok Dibo, ale kolega się pyta czy ET45 nie będzie ocierać, nie pyta się czy będzie źle wyglądać. Poza tym tak jak mówisz, kwestia gustu, jak dla mnie jak są trochę schowane w nadkolu, to po 1 nie ochlapiesz auta tak jak by było spasowane z nadkolem, a przy większym załadunku nie będą ocierać o nadkole
letallec Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 O estetyce sie nie wypowiadam Licznik/ESP/ABS powinien zaadaptować się samoczynnie do nowego rozmiaru felg po przejachaniu paru km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się