zaraza23 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 Czołem, Właśnie dostałem interfejs BT i patrzę sobie w ustawienia samochodu w aplikacji AC Stag i w miejscu gdzie są elementy wykonawcze tj sonda lambda 1 oraz 2 nie są one uwzględnione, tj gazownik ustawił mi na niepodłączona. Mam dwie takie i pytanie czyo to jest zaznaczone prawidłowo? czy powinienem oba pola zmienić na napięciowa?
mszark Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Albo ten interfejs pokazuje co chce, albo tą instalację zakładał i ustawiał ktoś bez pojęcia. Pomijając sondy, przynajmniej pierwsza powinna pracować, popatrz na czasy wtrysku. Masz mnożnik x2. W górnym zakresie na 100% wtryski się zapętlają.
cysiek18 Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 54 minuty temu, mszark napisał: Albo ten interfejs pokazuje co chce, albo tą instalację zakładał i ustawiał ktoś bez pojęcia. Pomijając sondy, przynajmniej pierwsza powinna pracować, popatrz na czasy wtrysku. Masz mnożnik x2. W górnym zakresie na 100% wtryski się zapętlają. Ale koledze doradziłeś W tym silniku nie podpina się sondy do sterownika LPG i stroi się na podstawie AFR i korekt po OBD
mszark Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 To sorki, nie wiedziałem. Ale te czasy wtrysków to chyba na bogato, mnożnik wychodzi x2 czy 1.8t w b7 też tak się ustawia?
zaraza23 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 No właśnie dziś znaleźć dobrego gazownia to duży problem. Do tego qbox plus tak na dobrą sprawę stroi się sam bo ma opcję autokalibtacji w czasie rzeczywistym i na podstawie bieżącego odczytu ze sterownika sam się układa jak to mówi gazownik. Co uniwersalne to do d*py jak to mowią dlatego chcę go poprawić dopiero się uczę i mile widziane wskazówki wrzucę parę zdjęć jak to wygląda teraz , Dzięki cysiek za sondę jedno już wiem przynajmniej
zaraza23 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 Tak to wygląda po około 2000km na autokalibtacji. Chyba nawet całkiem spoko prawda ? Mam jeszcze kawałek mapy paliwowej do zebrania ale nie wiem skąd tak wysoko że ciężko mi wejść na takie obciążenie silnika ??
przem8 Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 A jak korekty dlugotermonowe na vagu? Włączona autokalibracja raczej nie jest zalecana i nie ma co patrzec na te mapki w stagu.
zaraza23 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 Dlatego chcę zrobić na sztywno sam ale to jest trochę jezdy i zabawy lepiej chyba zabiorę mapę od nowa jedną i drugą co ? Mieszcze się w 10%
cysiek18 Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Qbox plus nie jest zalecany do 1.8t bo ta funkcja autoadaptacji więcej robi złego niż dobrego, lepiej ją wyłączyć. Nowych map chyba nie ma sensu zbierać. Odpal vag'a z podglądem korekt sondy lambda. Przejedź się na benzynie i zobacz jakie masz korekty, potem tak ustaw mnożnik i korekty po obrotach, żeby wartości lambda były podobne na PB i LPG Bez drugiej osoby do pomocy raczej będzie ci ciężko, musi być to dość kumaty kierowca, żeby ustawić wszystko w każdym zakresie obrotów i obciążenia ?
zaraza23 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 no własnie jestem za granica i kiepsko o drugą osobę. qbox plus ma połączenie z obd i pokazuje na bieżąco podgląd parametrów więc jest trochę łatwiej. A nie mogę sobie zrobic przejażdżki, jakoś jej zapisać? np na oscyloskopie i potem sobie to odczytać i na podstawie tego stroić? myślę, że żaden gazownik nie robi tego w 2 os. Możesz rozwinąć temat dlaczego nie jest zalecana do tego motoru ? pierwsze słyszę o tym
mszark Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Mi od razu rzuciło się w oczy te czasy wtrysków na wolnych x2. Mapka nie jest miarodajna bo ciągle się zmienia. Jeździ się na mnożniku, to się chyba nie zmieniło. Tak samo mnożnik powinien dążyć do 1, a nie poniżej.
zaraza23 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 Ale gdzie tam jest 2.0? Ja widzę 1.4 ?
mszark Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Też widzę na mapach mnożnik 1.4 ale popatrz na pierwsze foto, czas benzyny 2,66, gazu 5,28.
przem8 Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Ile razy trzeba Ci powtarzać żeby stroic to na korekty z vaga a nie na ten podgląd w stagu? Bez drugiego kierowcy będzie bardzo ciężko i nieporęcznie przede wszystkim.
zaraza23 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 22 minuty temu, przem8 napisał: Ile razy trzeba Ci powtarzać żeby stroic to na korekty z vaga a nie na ten podgląd w stagu? Bez drugiego kierowcy będzie bardzo ciężko i nieporęcznie przede wszystkim. tyle żeby mi wytłumacz jaka jest różnica skoro stag jest podpięty do sterownika i ma bieżące i aktualne dane :))
zaraza23 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 Widzę że moja mapa benzynowa ma spora dziurę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się