lmatys Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Witam. Otoz po jakims czasie po zakupie autka zaczelo mnie lekko znosic na prawo. Pojechalem na zbieznosc (robili to 3 godziny, bo zapieczone na maxa bylo), ustawili i auto smigalo prosciutko. Po ok 2 tyg. autko zaczelo znosic na lewo ;-). Pojechalem, poprawili (bylo lekko przestawione w zbieznosci), ok 2-3 tyg, i teraz znowu na prawo...o co biega?!?!;-). Dodam, ze przed pierwszym ustawieniem zbieznosci, mialem oponki Michelin Pilot Primacy(ale juz zajechane na maxa!), ale takze mnie sciagalo (dlatego juz sie wtedy wybieralem na przeglad), kupilem nowe Sava Eskimo 3 na zime...ale na nich to mi sie tragicznie jezdzi w porownaniu do Michelinow.. Teraz juz nie wiem co myslec, moze cos z zawiechą mam zwajchwane... Jutro zmieniam opony na Dunlop SP SPORT MAXX ...(nowe). Ale co o tym sadzicie? Czy moze byc cos skopane, co powoduje ze zbieznosc sie sama przestawia? Czy poprostu jakis dziwny zbieg okolicznosci, moze zlych opon...ehh;-).. Za sugestie dziekuje, i pozdrawiam.
Gość elmo Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Moze na jakims wahaczu jest luz i robi robote.... ze jak ustawią ok, to pojezdzisz chwile i wahacz z luzem sie ciut zle ustawi i juz nie ma zbieżność. Ale niech sie wypowie ktos kto bardziej siedzi w tym temacie.
mrog Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Jak dlugo jeździłeś bez problemów? Bo jeżeli co 2-3 tygodnie trzeba ustawiać zbieżnośc to nic dobrego nie wróży, obym się mylił ale może masz całą zawieche sfatygowaną lub inne uszkodzenia po dzwonie. Przyjrzyj się dokładnie wahaczom i końcówka drążka
lmatys Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Opublikowano 13 Marca 2007 Jak dlugo jeżdziłeś bez problemów? Bo jeżeli co 2-3 tygodnie trzeba ustawiać zbieżnośc to nic dobrego nie wróży, obym się mylił ale może masz całą zawieche sfatygowaną lub inne uszkodzenia po dzwonie. Przyjżyj się dokładnie wahaczom i końcówka drążka ..dzwona nie bylo...auto sprzedane w Audi w Poznaniu, i tam je kupilem...jestem drugim wlascicielem, mial tylko stluczke, lampa wymieniona to tyle...Zbieznosc ustawiali mi w NorAuto..sprawdzali zawieche, zadnych luzów...ponoc jakis minimalny na jednym wahaczu...moze lepiej do ASO jechac? [ Dodano: 13-03-2007, 20:40 ] Jak dlugo jeżdziłeś bez problemów? ..po zakupie auta..okolo miesiaca jezdzilem bezproblemowo... [ Dodano: 13-03-2007, 21:09 ] Jak dlugo jeżdziłeś bez problemów? Bo jeżeli co 2-3 tygodnie trzeba ustawiać zbieżnośc to nic dobrego nie wróży, obym się mylił ale może masz całą zawieche sfatygowaną lub inne uszkodzenia po dzwonie. Przyjżyj się dokładnie wahaczom i końcówka drążka i jeszcze dwie uwagi: jak jade z pasazerem, to bardziej mnie sciaga...a jak wsiadzie ktos z tylu po stronie pasazera to juz bardzo wyraznie...co ciekawe, jak hamuje mocno na prostej, to jedzie idealnie prosto;-). Rebus;-).
mrog Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 Dziwny ten twój przypadek, wymień końcówki drążków (koszt ok. 130 zł) (robili to 3 godziny, bo zapieczone na maxa bylo), to też troche dziwne ja w swoim leciwym autku wymieniałem może 1/2 godz.
areckid Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 Pomierz moze geometrie calego autka, czy nie zostawia wiecej niz dwa slady. Moze diagnosci przy ustawianiu zbieznosci, slabo kontruja koncowki drazkow. Kiedys jak szukalem przyczyn stukow w zawieszeniu i bylem na stacji diagnostycznej to koles zastanawial sie czy sruba kontrujaca jest z dobrej strony drazka ach ci mechanicy mrog, koledze pewnie chodzi o czas regulacji, a nie sama wymiane. Jak drazki sa stare to ciezko sie reguluje, nie wszyscy diagnosci chca ustawiac zbieznosc przy starych-zapieczonych drazkach kierowniczych.
lmatys Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 Pomierz moze geometrie calego autka, czy nie zostawia wiecej niz dwa slady. Moze diagnosci przy ustawianiu zbieznosci, slabo kontruja koncowki drazkow. Kiedys jak szukalem przyczyn stukow w zawieszeniu i bylem na stacji diagnostycznej to koles zastanawial sie czy sruba kontrujaca jest z dobrej strony drazka ach ci mechanicy mrog, koledze pewnie chodzi o czas regulacji, a nie sama wymiane. Jak drazki sa stare to ciezko sie reguluje, nie wszyscy diagnosci chca ustawiac zbieznosc przy starych-zapieczonych drazkach kierowniczych. witam...no wiec...jestem po wymianie oponek z gównianych Sava Eskimo 3, na Dunlopy SP SPORT MAXX...musze powiedziec ze auto jedzie prawie idealnie prosto..(a moze jedzie idealnie prosto, tylko jestem przewrazliwiony). Juz nigdy w zyciu nie kupie takiego badziewia jak Sava...SP SPORTY MAXX to totalna rewelka...wrazenie jak jazda tramwajem-po torach;-). Micheliny Pilot Primacy sie chowają;-). P.S-ale dla swietego spokoju jade na sprawdzenie zawiechy, i niech sprawdza zbieżność;-). Pozdrawiam. [ Dodano: 14-03-2007, 21:48 ] Dziwny ten twój przypadek, wymień końcówki drążków (koszt ok. 130 zł) (robili to 3 godziny, bo zapieczone na maxa bylo), to też troche dziwne ja w swoim leciwym autku wymieniałem może 1/2 godz. Jakiej firmy polecasz koncowki drazkow?
areckid Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 a założyłem Febi. ja tez ostatnio na takie wymienilem
empire20 Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 Witam!!! mam pytanie moze dziwne ale jaki jest problem z ustawieniem zbieznosci i geometri kol w a4 jestem w angli pomiedzy londynem a birmingham i w wielu warsztatach slysze tylko ze nie robia audi i wysylaja do aso w ktorym zaspiewali mi 135 funtow plus vat i to mi nie daja gwaranji na to jeszcze. Czemu inne nieautoryzowane warsztaty typu halfords, hi-q, kwik-fit unikaja mojej niuni ??
kris_lpgcars Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 jezeli dalej nie kumasz rodaku na wyspie to zaklady ktore wymieniles sa z serii zrobimy szybko a ty jestes potencjalnym klientem ktory wroci a dlaczego bo zawiasy sa zbyt niepewne w tym autku a przysluguje ci gwarancja na wykonana robote wiec jak juz ktos ci sie zgodzi to popros o wydruk cyferek z kompa przed i po- dobra rada a najlepiej jak bys mogl to widziec. pozdrowionka
bratpit Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Ja założyłem Febi. też założyłem FEBI wzmocnione - bo są 2 rodzaje
tomaszu Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Imatys, rozumiem, ze unikaż krawężników, dziur itp.? A czy ktoś oprocz Ciebie jeździ czasem tym autem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się