Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9TDI AVG] - logi


Gość zdeniu

Rekomendowane odpowiedzi

pierwsze podłączenie nowego nabytku

czy można tu sie do czegoś przyczepić :question:

PS. auto jest podtegowane a to chyba ma znaczenie na wartości poniżej

wykrespt0.th.jpg

:arrowr: basic (000) :arrowr: 3 bieg (003, 004, 008, 010, 011, 013) :arrowr: luz (001, 003, 004)

000wm3.th.jpg biegbv9.th.jpg luzju2.th.jpg

:arrowr: 3 bieg (003, 008, 011) :arrowr: luz (013)

003008011zv4.th.jpg 013df1.th.jpg

kolejne logi po wycięciu kata

:arrowr: 3 bieg (003, 004, 008, 011)

003004008011mp5.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możesz powtórzyć 011, ale samą ? Żeby częściej próbkowało ?

Interesujące są wartości przy 2500 i 2800, może jakiś wężyk lekko przytarty, a może N75 ?

anyone ? 20.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyniki pod obciazeniem sa za rzadkie ... :twisted:

ale jak dla mnie wszystko jest OK ...

jedyne czego mozna sie przyczepic (z tego co widac) to :

blok 000 kat wtrysku troszke opozniony (41) a powinno byc 49-54 .... :wink:

blok 001 poz 2 dawka 3.6 mg/skok .... mozna delikatnie zwiekszyc do 3.0 mg/skok ... :twisted:

p.s jednym słowem fura zdrowa :exclaim: nic tylko jezdzic :twisted:

p.s 2. 013 zrób na jałowym ..... :wink:

a możesz powtórzyć 011, ale samą ? Żeby częściej próbkowało ?

Interesujące są wartości przy 2500 i 2800, może jakiś wężyk lekko przytarty, a może N75 ?

olał bym to .... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre_pl napisał/a:

a możesz powtórzyć 011, ale samą ? Żeby częściej próbkowało ?

Interesujące są wartości przy 2500 i 2800, może jakiś wężyk lekko przytarty, a może N75 ?

olał bym to ....

napewno nie zaszkodzi powtorzyc loga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre_pl, tak jak radziłeś powtórzyłem logi (w pierwszym poście)

p.s jednym słowem fura zdrowa :exclaim: nic tylko jezdzic :twisted:

chyba nie za bardzo

blok 000 kat wtrysku troszke opozniony (41) a powinno byc 49-54 .... :wink:

chyba źle spojrzałeś w 000, bo kat wtrysku wyraźnie widać jest w zakresie 33-35 więc chyba zbyt bardzo opóźniony :question:

no i czy to może być powodem dość okrutnego jednak kopcenia na czarno :question:

p.s 2. 013 zrób na jałowym ..... :wink:

log w pierwszym poście

blok 001 poz 2 dawka 3.6 mg/skok .... mozna delikatnie zwiekszyc do 3.0 mg/skok ... :twisted:

udało mi się zejść na 3.2 mg/skok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok 000 kat wtrysku troszke opozniony (41) a powinno byc 49-54 .... :wink:

chyba źle spojrzałeś w 000, bo kat wtrysku wyraźnie widać jest w zakresie 33-35 więc chyba zbyt bardzo opóźniony :question:

no i czy to może być powodem dość okrutnego jednak kopcenia na czarno :question:

masz racje .. zle spojrzałem .. ale to nie zmienia faktu aby go poprawic ... :wink:

a co do dymienia .. hmmmmmmm ciezko cos powiedziec z logow wynika ze szukasz dziury w doopie ..... :wink:

ale jezeli mowisz ze strasznie (pojecie wzgledne :wink: ) dymi to moze Twoje poszukiwania sa sluszne .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co Ci nie gra, że tak logujesz i logujesz ?

czadzi jak batory i chyba ciutkę za dużo pali

ale jezeli mowisz ze strasznie (pojecie wzgledne :wink: ) dymi

to nie tylko moje slowa ale spostrzeżenia również innych chociażby naszych klubowiczów na wczorajszym spocie w 3miescie

Icemann jechal za mną calą drogę i może najlepiej powiedzieć a mówil ze nie wiele widzial bo ciemno bylo :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi jeszcze z grupy 004, a potem jedź wywalić kata do jakiegoś tłumikarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator jeśli jest, to raczej nie jest zatkany :wink:

Masz zmienione w stosunku do serii ograniczenie zadymienia. I dodatkowo jak na to doładowanie kiepską masę powietrza. A skoro dymi, to może jednak przepływka wskazuje prawidłowo? Czy w tym aucie EGR recylkuluje?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeniu, ja bym sie nie dziwil bo dawki sa na maksa juz, a turbinka chyba tak sobie pompuje jak na ten silnik (albo mi sie wydaje).

Ja tez szukalem dziury w calym, az stwierdzilem ze w moim przypadku jedynym wyjsciem jest powrot do serii.

Zrob filmik i pokaz jak Ci kopcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeniu, ja bym sie nie dziwil bo dawki sa na maksa juz, a turbinka chyba tak sobie pompuje jak na ten silnik (albo mi sie wydaje).

Ja tez szukalem dziury w calym, az stwierdzilem ze w moim przypadku jedynym wyjsciem jest powrot do serii.

Zrob filmik i pokaz jak Ci kopcji.

przy stałej predkosci 140-160 widzisz ciemny dym nonstopa :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie tak nie ma.

Przykopcji ale nie, ze caly czas.

Moim zdaniem przyczyny to mozesz tylko szukac w programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem przyczyny to mozesz tylko szukac w programie.

no chyba nie tylko bo kąt wtrysku jest stanowczo zbyt późny więc wróce do normy i zobaczymy

a swoja droga kata wywale bo po co zbedne kilogramy wozić :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie oszczędzcie sobie komentarzy typu to tylko wina programu albo dawki to sa na maxa bo naprawde nie są na miejscu i nie są w żadnym bądz razie adekwatne. Aby takie rzeczy pisać to trzeba wiedzieć co dokładnie jest w programie. Logi z Vaga bywają bardzo mylne :smile:

Generalnie nie wypuszczam kopcących aut z różnych względów począwszy od estetycznych skończywszy na czystko technicznych. I z Lookiera autem było podobnie...

Jeżeli chodzi o ten przypadek to kąt wtrysku nie jest bardzo póżny ani późny tylko troche spóźniony. Kolejna zastanawiająca sprawa to dymienie przy jeździe ze stałą prędkością świądczący o problemie raczej mechanicznym a nie programowym.

Nowy właściciel auta już poinformował mnie o problemie...

Dzękuje za cenne uwagi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i autko jest juz pozbawione kata

co do kwestii dymienia nie powiem nic ponieważ wracałem jak było już ciemnawo więc nic nie zauważyłem

co do jakiś odczuć np. przyrostu mocy również nie zauważyłem

Rogalotti, tak jak poradziłeś wykonałem logi i są w pierwszym poście :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego co się dzieje z kątem wtrysku to reszta w miare poprawnie. Daleko mieszkasz ciężko tak wróżyć na odległość. Jeżeli chcesz żebym pomógł łatwiej by mi było stojąc przy aucie :wink:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i autko jest juz pozbawione kata

co do kwestii dymienia nie powiem nic ponieważ wracałem jak było już ciemnawo więc nic nie zauważyłem

co do jakiś odczuć np. przyrostu mocy również nie zauważyłem

Rogalotti, tak jak poradziłeś wykonałem logi i są w pierwszym poście :wink:

jak jest ciemniej to tym bardziej widac dymienie w swiatłach samochodów jadacych za Toba .... ( wynika z tego ze Cie wszyscy wyprzedzali )... :twisted:

jak dla mnie logi sa OK ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...