Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB brak mocy. Prośba o analizę logów.


dareka44

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem zrobić program , niestety okazało się , że audi nie trzyma serii. Na hamowni wskazało 210nm i tylko 137,5km. Wymieniona turbina na K03s (pęknięta obudowa) , wymienione N75, Zawór DV, przepustnica, ponieważ stara nie chciała się już zaadoptować, świece, czujnik g31, Turbo ładuje do 0,5 chwilami nawet 0,8. Mechanik zapewniał , że dolot szczelny. Silnik zdrowy, na 15 tyś nie dolewam grama oleju , jeżdżę na mobil1- 5-40. Auto mam od 2003 roku , wcześniej nigdy nic nie było robione przy silniku i osprzęcie. Zmieniłem przepławkę na oryginał,nic się nie zmieniło. Padło podejrzenie na katalizator. Był czyściutki , ale i tak kazałem go wybebeszyć. Po tym zabiegu straciła kilka koni. (Zmierzyłem przyśpieszenie od 0-150 przed wycięciem i po wycięciu) Wtryski wyczyszczone , pompa paliwa pompuje do 5barów.

 LOGI NA 3 I 4 BIEGU.

 

http://log.malonetuning.com/chart/236470#H8KLCABDW2dbAgNNwovDkQrCgzAMRcO%2FJcOPCVjDpsOAfyl9w6hmw6gKwq7CkTQOw6fDl8OPKgwfw6%2FCucOneA9PeT9yYUoqw4tcAcK7woANTsKiecOjfSIkLsKsw5EYw47Cp3xYwo1MaMKlwrjDplbCnE0cR8O6w74RaE4vO8KSw4p2OXzChw5vw5jDox0HdHsJw67CsMOiYlLDpylbwpNcH8OCD1t5w4rCoMKcAAAA

 

Edytowane przez dareka44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zainteresowanie tematem. Wczoraj jeździłem z zegarem od ciśnienia. Przy wdepnięciu gazu od dolnego zakresu obrotów, przez sekunde, turbo doładuje do 0,6  po czym spada do 0,3 bara i tak schodzi do 0,2 bara przy 5500 obr. Podczas jazdy nie sprawdzałem ciśnienia. Wczoraj zwróciłem uwagę , że przy podłączeniu podciśnienia(od kolektora przy przepustnicy) pod regulator ciśnienia paliwa, pojawia się syczenie. Przy zatkanej palcem rurce lub z zegaremciśnienia,  nie ma syczenia. Nie wiem czy to tak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłem nowy katalizator, inne używane wtryski, nowy regulator ciśnienia paliwa, nowe świece, nowy cewki , nowy dv i n75. Dolot szczelny na 100%. Auto teraz trzyma w maksie ma 0,6 ale od 5 tys obotów leci do 0,2.  205km/h  jedzie i więcej nie chce.. Przypomnę , że turbina jest po regeneracji k03s. Przy wstawianiu katalizatora wyciągnięta i ponownie sprawdzona. Proszę o pomoc, bo straciłem już cierpliwość.

logi:

http://vaglogi.pl/log-002_007_025_2Zm54j.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...