mice666 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Witam, prośba o info. Czy w tej wersji silnika 1.6 montowany był oryginalnie zawór odmy (PCV) w jakim kolwiek roczniku ??? Mechanik po wymianie przepływomierza(wymieniony ponieważ źle podawał mieszanke paliwa, słab, szarpało autem, zalewał) i adaptacji przepustnicy mówi że być może był tu a ktoś go usunął i dlatego dostaje lewe powietrze do przepustnicy i efekt jest taki, że po zapaleniu obroty są w normie 800ob ale po przegazowaniu, przejechaniu obroty utrzymują się na biegu jałowym na ok. 1500 i nie chcą spaść . Po ściśnięciu palcami rurki idącej od przepustnicy do komory silnika (zmniejszenie objetości rurki) obroty spadają do normy. Czy ma ktoś może schemat całego układu z Audi lub VW odmy do audia4b5 99r 1.6 ? Wygląda na to, że jest montowany ale w 1.8T oraz wersjach diesela, ale o 1.6 nic nie piszą aby było montowane. Z góry dzięki za info.
sitar Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/1999/223/R/1/133/133024 odpowietrzenie idzie bezpośrednio do rury ssącej
mice666 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 ok, dzięki za info więc muszę szukać przyczyny gdzie indziej. Ponoć może to być odpowietrznik skrzyni korobowej, ponoć czujnik światła stopu, wychodzi że wszystko. Dzięki. Muszę sprawdzić węże dokładnie może być pierdoła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się