kamil-vag Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Daj spokoj, tyle to mi B6 pali w mieszanym teraz polo z 1.9 ponizej 6 bez problemu... Mi srednio wychodzilo 5.8 z 1.4... Moze logi trzeba zrobic ? Moze cos niedomaga ? Ja termostaty zawsze biore z behra to jest to samo co ori. W zime ciezko go zagrzac bylo, ale tak jak teraz to nie powinno być problemu Norbert. Zrób test, pojezdzij troche, zatrzymaj sie i sprawdz waz wychodzacy z termostatu, ma byc zimny, jesli na zegarach nie ma 90... Pocieszę Cię, że w rzeczywistości licznikowe 90 to 75-78 stopni Czujnik powinien przeklamywac 2-3 stopnie max, wiecej to juz wymiana, i najlepiej sprawdzic jeszcze rano po nocy... I popraw tytuł, nie ALT tylko ATL
trepek Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Cos duzo Ci pali bo moj ATL w mieszanym cyklu (trasa Olkusz-Krakow we dwie osoby) na kolach 185/50/16 pali 4.6-4.8l... i to po chipie na 115 kunia!
Norbas Opublikowano 11 Października 2018 Autor Opublikowano 11 Października 2018 5 godzin temu, kamil-vag napisał: Daj spokoj, tyle to mi B6 pali w mieszanym teraz polo z 1.9 ponizej 6 bez problemu... Mi srednio wychodzilo 5.8 z 1.4... Moze logi trzeba zrobic ? Moze cos niedomaga ? Ja termostaty zawsze biore z behra to jest to samo co ori. W zime ciezko go zagrzac bylo, ale tak jak teraz to nie powinno być problemu Norbert. Zrób test, pojezdzij troche, zatrzymaj sie i sprawdz waz wychodzacy z termostatu, ma byc zimny, jesli na zegarach nie ma 90... Pocieszę Cię, że w rzeczywistości licznikowe 90 to 75-78 stopni Czujnik powinien przeklamywac 2-3 stopnie max, wiecej to juz wymiana, i najlepiej sprawdzic jeszcze rano po nocy... I popraw tytuł, nie ALT tylko ATL Spoko tylko nie miał lekko przez te 100km Sprawdziłem vagiem wskazania na silniku i w liczniku.... Jest 7 * różnicy po między nimi. Na silniku pokazuje 86-88 po kilku kilosach. Wąż idący od termo w dół jest zimny ale przy lączniku silnik- wąż czuć ciepło. Wąż idący do nagrzewnicy i chłodnicy pali jutro jeszcze sprawdzę jak bede leciał do pracy 4 minuty temu, trepek napisał: Cos duzo Ci pali bo moj ATL w mieszanym cyklu (trasa Olkusz-Krakow we dwie osoby) na kolach 185/50/16 pali 4.6-4.8l... i to po chipie na 115 kunia! Zrobię jesscze raz pomiar przy dystrybutorze a kąt synchor ma być pomiędzy -3/+3 ? Może pompki nie ogarniąją... no nic zrobię logi
trepek Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Kat synchronizacji zblizony do 0. Zobacz na stan pompek i napisz mi jakie masz BIPy bo u mnie sa strasznie na minusie... jakby mu paliwa brakowalo co dziwne, bo seria wyplula u mnie 94 kunie.
Norbas Opublikowano 11 Października 2018 Autor Opublikowano 11 Października 2018 53 minuty temu, trepek napisał: Kat synchronizacji zblizony do 0. Zobacz na stan pompek i napisz mi jakie masz BIPy bo u mnie sa strasznie na minusie... jakby mu paliwa brakowalo co dziwne, bo seria wyplula u mnie 94 kunie. Byłem sprawdzić Kąt synchro mam na 0 więc jest niby ok... Bipy mam -50/-66/-54... chyba trzeba zmienić uszczelniacze na pompkach za jakiś czas bo korekty są na postoju nawet -1,05 na pierwszym/ +0,32 na drugim / +0,88 na trzecim ?
trepek Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 BIPy jak u mnie, tylko korekty mam nieco lepsze. A jak wciśniesz sprzęgło to zmieniają Ci się korekcje?
Norbas Opublikowano 13 Października 2018 Autor Opublikowano 13 Października 2018 W dniu 12.10.2018 o 07:57, trepek napisał: BIPy jak u mnie, tylko korekty mam nieco lepsze. A jak wciśniesz sprzęgło to zmieniają Ci się korekcje? No na zimnym to dramat mogłem nie sprawdzać i żył bym spokojnie ?? na każdym po wyżej 1.5 a czasem i nawet miałem 2.99 ? o co kaman ? Na wciśniętym jest git. Na ciepłym w ogóle wsio się nastawia do max 0,55/-0,55 no i jeszcze raz zrobiłem test spalania bez ganiania go. Oto taki wynik na dystrybutorze w cyklu mieszanym
kamil-vag Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Pewnie oringi do wymiany do tego podmienic najwiekszy minus z plusem miejscami Czyli 4,7 na 100 ?
Norbas Opublikowano 13 Października 2018 Autor Opublikowano 13 Października 2018 20 minut temu, kamil-vag napisał: Pewnie oringi do wymiany do tego podmienic najwiekszy minus z plusem miejscami Czyli 4,7 na 100 ? No to za jakiś czas będzie trzeba zrobić... tak spalanie ze 101,2 km dokładnie ?
trepek Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Dam Ci radę odnośnie 1.4 TDI - jeśli coś zaczyna źle w nim działać, jakieś dziwne dźwięki czy coś, podkręć głośniej radio ? 1
instruktor83 Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 19 godzin temu, trepek napisał: Dam Ci radę odnośnie 1.4 TDI - jeśli coś zaczyna źle w nim działać, jakieś dziwne dźwięki czy coś, podkręć głośniej radio ? ?
Norbas Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 Akcji ciąg dalszy... ciekawe czego brakuje na ostatnim zdjęciu ? graty zamówione i mam nadzieje, ze rozwiąże to problem z biegami ?
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 A propo korekcji, dobra cena na zestawy uszczelnień na forum: https://a4-klub.pl/offers/offer/8581-zestaw-do-wymiany-uszczelnień-pompowtryskiwacza/
Norbas Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Raczej już ja tego nie zrobie. Auto sprzedane do Gostka co będzie używał go jako mini dostawczaka ? wcześniej miał 1.4 tdi 75 i był zadowolony a szukał teraz 1.4 tdi 90. Skrzynie ogarnąłem i poszła ponad 600km dalej ? Jak coś to można zamknąć temat
Rekomendowane odpowiedzi