dadziu11 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Witam, mógłby ktoś zerknąć na logi, auto po wymianie przepływomierza na nowy Bosch, wcześniejsza była już padnięta i usmarowana troche olejem, odma była nieźle zapchana więc przeczyściłem i wymieniłem częsci na nowe ( niektóre np kolanko pod kolektorem ssącym było w całkowitej rozsypce..), dv nowy, świece nowe ngk, niewiem jak z szczelnością dolotu bo nie miałem jeszcze możliwości sprawdzenia, może to n75?? jak na 150 koni to trochę to słabo jeszcze jedzie... Z góry dzięki http://vaglogi.pl/log-115_118_WQOCZ.html kolega troche za wczesnie wystartował http://vaglogi.pl/log-003_020_7sikYF.html
Łukasz13 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Zrób jeszcze 002+033, turbo działa ok, zaplony sporo cofa jak na serię.
dadziu11 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Zrób jeszcze 002+033, turbo działa ok, zaplony sporo cofa jak na serię. http://vaglogi.pl/log-002_033_05s3A.html tylko niepełne bo do 4000, ale może wystarczy żeby coś powiedzieć...
Łukasz13 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Tak ten ostatni wygląda ok, zostaje problem cofania zapłonów, paliwo 95? kompresje można zmierzyć, jakieś dodatkowe błedy wyskakuja?
dadziu11 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 34 minuty temu, Łukasz13 napisał: Tak ten ostatni wygląda ok, zostaje problem cofania zapłonów, paliwo 95? kompresje można zmierzyć, jakieś dodatkowe błedy wyskakuja? Paliwo 95, nie mam gazu, wcześniej miałem błąd o zbyt ubogiej mieszance, po wymianie przepływomierza błąd zniknął, tera jest Ok, cewki tez już dwa razy wymieniałem bo padły..
dadziu11 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 A przepływka nie powinna pokazywać trochę więcej?
ramzesss Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam podobny problem z mocą jak kolega wcześniej. Czy mógłby ktoś spojrzeć na logi? http://vaglogi.pl/log-002_033_ObXbhXs.html http://vaglogi.pl/log-115_118_kM6AY.html Z góry dziękuję.
cysiek18 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 20 minut temu, ramzesss napisał: Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam podobny problem z mocą jak kolega wcześniej. Czy mógłby ktoś spojrzeć na logi? http://vaglogi.pl/log-002_033_ObXbhXs.html http://vaglogi.pl/log-115_118_kM6AY.html Z góry dziękuję. Ciśnienie paliwa, szczelność dolotu. Logi bez sensu wykonane, odcinkę masz przy 4 tys ?
ramzesss Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Żółtodziób jestem jeszcze. Czytając forum przeczytałem, że logi wykonać trzeba na 3 biegu w zakresie obrotów od 1500 do 4000. Dlatego tak wykonałem. Jeśli coś źle zrobiłem to proszę powiedz co i jak, żeby możliwa była diagnoza.
przem8 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Logi do poprawki, bo robi się do odcinki i wcześniej kasuje błędy nawet jak ich nie ma.
ramzesss Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Błędy jak najbardziej wykasowane przed logami. Wykonywałem z wyłączoną klimatyzacją. Ok logi poprawię. 3 bieg w pełnym zakresie do odcięcia z butem w podłodze?
ramzesss Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Super, dzięki Ci. Lecę zaraz wykonać. Grupy 2 i 33 oraz 115 i 118 wystarczą czy jeszcze coś wykonać?
ramzesss Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Ok. Logi zrobione. Mam nadzieję, że te wykonane już lepiej. http://vaglogi.pl/log-002_033_Wdp13.html http://vaglogi.pl/log-003_020_J8LjK.html http://vaglogi.pl/log-115_118_v6hoV.html
cysiek18 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Chyba przepływomierz robi tu zamęt
ramzesss Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Wielkie Ci dzięki za podpowiedź. Poczytam więc co i jak z nim zrobić i ewentualnie wymienię.
ramzesss Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Dzięki. Zamawiam nowy i dam znać czy zadziałało. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
ramzesss Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Wczoraj wyjelem przeplywke i przeczyscilem. Przy okazji do czyszczenia poszla odma, n75. Auto jakby lepiej sie zbiera. Nie chce nadszarpnac waszej cierpliwosci ale zrobie jeszcze raz logi i wrzuce zeby upewnic sie czy napewno przeplywka jest do wymiany. Koszt w granicach 500 zl za boscha jest dosc duzy jesli mialbym to zrobic na chybil trafil. Oczywiscie jesli to mialoby uzdrowic konie pracujace pod maska, zaden koszt nie jest za duzy. ? Tylko chce miec w miare pewnosc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się