Skocz do zawartości
IGNOROWANY

(A4 B6 1.8t AVJ) Prośba o analize logów, brakuje mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mógłby ktoś zerknąć na logi, auto po wymianie przepływomierza na nowy Bosch, wcześniejsza była już padnięta i usmarowana troche olejem,   odma była nieźle zapchana więc przeczyściłem i wymieniłem częsci na nowe ( niektóre np kolanko pod kolektorem ssącym było w całkowitej rozsypce..), dv nowy, świece nowe ngk, niewiem jak z szczelnością dolotu bo nie miałem jeszcze możliwości sprawdzenia, może to n75?? jak na 150 koni to trochę to słabo jeszcze jedzie... Z góry dzięki

http://vaglogi.pl/log-115_118_WQOCZ.html  kolega troche za wczesnie wystartował :P

http://vaglogi.pl/log-003_020_7sikYF.html

Opublikowano

Zrób jeszcze 002+033, turbo działa ok, zaplony sporo cofa jak na serię.

Opublikowano
2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Zrób jeszcze 002+033, turbo działa ok, zaplony sporo cofa jak na serię.

http://vaglogi.pl/log-002_033_05s3A.html    tylko niepełne bo do 4000, ale może wystarczy żeby coś powiedzieć...

Opublikowano

Tak ten ostatni wygląda ok, zostaje problem cofania zapłonów, paliwo 95? kompresje można zmierzyć, jakieś dodatkowe błedy wyskakuja?

Opublikowano
34 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Tak ten ostatni wygląda ok, zostaje problem cofania zapłonów, paliwo 95? kompresje można zmierzyć, jakieś dodatkowe błedy wyskakuja?

Paliwo 95, nie mam gazu, wcześniej miałem błąd o zbyt ubogiej mieszance, po wymianie przepływomierza błąd zniknął, tera jest Ok, cewki tez już dwa razy wymieniałem bo padły..

Opublikowano

A przepływka nie powinna pokazywać trochę więcej? 

Opublikowano

Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam podobny problem z mocą jak kolega wcześniej. Czy mógłby ktoś spojrzeć na logi? http://vaglogi.pl/log-002_033_ObXbhXs.html  http://vaglogi.pl/log-115_118_kM6AY.html

Z góry dziękuję. 

Opublikowano
20 minut temu, ramzesss napisał:

Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam podobny problem z mocą jak kolega wcześniej. Czy mógłby ktoś spojrzeć na logi? http://vaglogi.pl/log-002_033_ObXbhXs.html  http://vaglogi.pl/log-115_118_kM6AY.html

Z góry dziękuję. 

Ciśnienie paliwa, szczelność dolotu.

Logi bez sensu wykonane, odcinkę masz przy 4 tys ?

Opublikowano

Żółtodziób jestem jeszcze. Czytając forum przeczytałem, że logi wykonać trzeba na 3 biegu w zakresie obrotów od 1500 do 4000. Dlatego tak wykonałem. Jeśli coś źle zrobiłem to proszę powiedz co i jak, żeby możliwa była diagnoza. 

Opublikowano

Logi do poprawki, bo robi się do odcinki i wcześniej kasuje błędy nawet jak ich nie ma.

Opublikowano

Błędy jak najbardziej wykasowane przed logami. Wykonywałem z wyłączoną klimatyzacją. Ok logi poprawię. 3 bieg w pełnym zakresie do odcięcia z butem w podłodze?

Opublikowano

Tak. W dieslu się robi do 4tys.

Opublikowano

Super, dzięki Ci. Lecę zaraz wykonać. Grupy 2 i 33 oraz 115 i 118 wystarczą czy jeszcze coś wykonać?

Opublikowano

Zrób dodatkowo jeszcze 3+20.

Opublikowano

Chyba przepływomierz robi tu zamęt :)

Opublikowano

Wielkie Ci dzięki za podpowiedź. Poczytam więc co i jak z nim zrobić i ewentualnie wymienię. 

Opublikowano

Dzięki. Zamawiam nowy i dam znać czy zadziałało. Jeszcze raz dzięki za pomoc. 

Opublikowano

Wczoraj wyjelem przeplywke i przeczyscilem. Przy okazji do czyszczenia poszla odma, n75. Auto jakby lepiej sie zbiera. Nie chce nadszarpnac waszej cierpliwosci ale zrobie jeszcze raz logi i wrzuce zeby upewnic sie czy napewno przeplywka jest do wymiany. Koszt w granicach 500 zl za boscha jest dosc duzy jesli mialbym to zrobic na chybil trafil. Oczywiscie jesli to mialoby uzdrowic konie pracujace pod maska, zaden koszt nie jest za duzy. ? Tylko chce miec w miare pewnosc. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...