Sceriond Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) Cześć. Mam problem. Mianowicie chodzi o to że cały samochód wibruje (nie tylko kierownica) podczas jazdy nawet jak jest te 10-20 km/h (również przy dojeżdżaniu do świateł) aż do momentu jak na liczniku będzie 0km/h. Wtedy wibracje ustają aż do ponownego ruszenia. Dociśnięcie sprzęgła nie sprawia że wibracje ustają. Mam wrażenie że te wibracje są takie jakby rytmiczne (można porównać do falowania silnika) a nie cały czas ciągła wibracja. Wymieniona została półoś lewa i hamulce z przodu (z tyłu były wymieniane jakoś pół roku temu) więc to raczej nie układ hamulcowy. Większe wibracje pojawiają się podczas skrętu w lewo. Przy skręcaniu w prawo momentalnie ustają dopóki się nie wyprostuje kół i znów zacznie się jechać na wprost. Myślałem że to łożysko i faktycznie jeden mechanik po przejechaniu się stwierdzil że pewnie łożysko, natomiast drugi mówił że sprawdził i wątpi że to może być przyczyną. Wibracje odczuwalne nie tylko przy przyśpieszaniu. Mając te kilkanaście/kilkadziesiąt km/h na liczniku i zwolnieniu nogi z gazu wciąż są odczuwalne jakby zaraz samochód miał się rozlecieć. Możliwe że podczas wymiany węża od pompy wspomagania (żeby się dostać i wymienić zdjęte zostało lewe koło) mechanik coś uszkodził i to daje efekty w postaci tych wibracji? Mam wrażenie że zaczęło tak buczeć i drżeć właśnie po tej wymianie. Może nie założył spowrotem pierścienia centrującego na to lewe koło(?). Już nie wiem co robić a nie chcę za bardzo ładować pieniędzy w samochód bo chciałbym go sprzedać. Miał ktoś podobną sytuację? Proszę o pomoc. Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez Sceriond Dodanie być może istotnej informacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się