dawowo Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Witam. W drodze do Niemiec przy przyspieszaniu pojawiło się dość mocne syczenie przy podszybiu/kierownicy. Auto straciło minimalnie na mocy.. Dodatkowo na ściance grodziowej widać olej, tak jakby tryskało.. Gdzie mogę szukać problemu? Pacjent A4 B5 1.9TDI 96R
fanthomas18 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Przejrzyj rury idące od intercoolera do kolektora ssącego w okolicach tych plam oleju, gdzieś musi być dziura którą ucieka powietrze powietrze pompowane przez turbo, stąd syczenie i spadek mocy. Przyjrzyj się dobrze temu gumowemu łącznikowi, prawdopodobnie on będzie winny
dawowo Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Winna była ta gumowa złączka. Ta przy kolektorze też już była sparciała, wymieniłem obie. Dzięki za pomoc, będę mógł spokojnie wrócić do PL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się