Nomaiks Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Witam, po podpięciu kompa wyskakują Mi taka seria blędów mógby ktos powiedziec co moze byc bo w sobote wybieram się w trase dłuzsza czy to coś bedzie przeszkadzało ewentualnie ? ; Control Module Part Number: 8E0 820 043 AM Component and/or Version: A4 Klimaautomat 2831 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 6 Faults Found: 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Dodam ze klima chodzi normalnie. tak jakby temperatura nie działała ... nie wiem pomożcie moze ktos cos takiego miał ? Pozdrawiam
lewiatan1989 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) Błędy wg mnie dotyczą sterowania klapkami klimatyzacji właśnie te odpowiadające min za to czy ciepłe czy zimne obieg i kierunek. Ja miałem w b6 kiedyś taki błąd u mnie co prawda jednego silnika (klapki) ale tego od sterowania zimno/ciepło - dmuchało cały czas wrzątkiem, climatronik notował wzrost temp i dmuchał coraz szybciej bo klapka cały czas stała w miejscu, ponad to miałem problem ze znalezieniem takiego silniczka. Wymontowałem silniczek i podłączyłem go na krótko pod akumulator, wkręcił się na obroty aż dym poszedł i ... Po ponownym zamontowaniu silniczek działał dalej do samej sprzedaży samochodu i bez błędów. Oczywiście robiłem to na własne ryzyko i nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ten sposób i możliwe uszkodzenia Pozdrawiam, Darek Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez lewiatan1989 Aktualizacja i błędy
MaTeo85 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Usuń bledy ze sterownika i zrob adaptacje klap. Jesli po tej operacji nadal beda podobne błędy to znak ze potencjometry w silniczkach sa do zrobienia/czyszczenia/podgiecia/wymiany na inne. Potencjometr "wysyla" sygnal zwrotny do sterownika zeby ten wiedział w jakim konkretnie położeniu znajduje sie kazda z klap sterujacych przepływem powietrza przez kanały. Jesli ten sygnal jest nieprawidłowy to sterownik bie wie co ma robić i np. Zamiast chlodzic to puszcza cieple powietrze lub na odwrot...
Nomaiks Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2018 47 minut temu, MaTeo85 napisał: Usuń bledy ze sterownika i zrob adaptacje klap. Jesli po tej operacji nadal beda podobne błędy to znak ze potencjometry w silniczkach sa do zrobienia/czyszczenia/podgiecia/wymiany na inne. Potencjometr "wysyla" sygnal zwrotny do sterownika zeby ten wiedział w jakim konkretnie położeniu znajduje sie kazda z klap sterujacych przepływem powietrza przez kanały. Jesli ten sygnal jest nieprawidłowy to sterownik bie wie co ma robić i np. Zamiast chlodzic to puszcza cieple powietrze lub na odwrot... Błedy wracają czyli pewnie potencjometry padły ale czy jest opcja że tak siadły wszystkie na raz ? dużo roboty jest z tym ? duzo tego jest ?
MaTeo85 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Poczytaj jest temat o silniczkach... gdzie sie znajduja itp.
Nomaiks Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 temat do zamknięcia, przyczyną nie były silniczki tylko nie dopięty środkowy wtyk w klimatroniku na szczescie ;) wpiąłem go zrobiłem adaptacie zero błedów ;) Dzieki wszystkim za odpowiedzi ;) Pozdrawiam ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się