kobys691 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Witam, mam problem z braniem oleju około 1L na 2000 tyś km. po odkręceniu korka oleju widać jakiś nagar (coś jakby spalony olej). Turbina jest po regeneracji. Chce oddać samochód do warsztatu, ale najpierw chciałbym wiedzieć czy miał ktoś ten problem, czy silnik do remontu (może głowica, pierścienie, uszczelniacze, tłoki)?? Jeśli tak to są jakieś po zmianowe części i czy lepiej kupić ori czy jakieś zamienniki? Sytuacja wydaje się poważna, a moje Audi chciałbym zatrzymać jak najdłużej, dla tego proszę o Waszą pomoc. Silnik BFB 1.8T 163 KM Benzyna. Pozdro.
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zacznij od zalania cylindrów naftą, mogą być zapieczone pierścienie. Warto też wyczyścić ten syf pod pokrywą, zwalić misę i przeprowadzić czyszczenie smoka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się