Pikuś Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 chyba ze to silnik AHH ... ;-) O tego to nie wiedzialem. Myslalem ze wszystkie 90 maja zwykle turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 chyba ze to silnik AHH ... ;-) O tego to nie wiedzialem. Myslalem ze wszystkie 90 maja zwykle turbiny. czlowiek sie uczy cale zycie ... ;-) P.S silnik AHH jest dosyc ciekawym rozwiazaniem ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie. to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku. p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku.p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem. norma :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie. to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral: nie .... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie. to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral: nie .... :twisted: wieć co ??jeżeli koledzy mogą mnie oświecić, to się rusza i jest podłączone do zawou N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekTCS Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku.p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem. U mnie w cylku mieszanym, wyszło 6,1 Samo miasto (wiekszosć w korkach), wyszło 6,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Czy da się rozruszać te kierownice turbo bez wyciągania turbo z silnika? Dałem już mu popalić na drodze ale nadal czasami go przycina, jakaś inna metoda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie?Czy da się rozruszać te kierownice turbo bez wyciągania turbo z silnika? Dałem już mu popalić na drodze ale nadal czasami go przycina, jakaś inna metoda? nie "zawieszanie sie turbo " nie ma nic wspolnego z ubytkiem oliwy ..... da sie rozruszac ..... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 No to jak ją rozruszać bez wyjmowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Proponuje lekture 5 czy 6 tematow nizej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 No to moge się pochwalić, że u mnie problem z brakiem mocy zniknął. Wczoraj pogrzebałem sam przy silniku i okazało się, że zacisk na rurze od filtra powietrza do turbiny był luźny - niedokręcony. Po dokręceniu głupiego zacisku mój problem jak narazie zniknął . I jak tu oddawać nasz niunie mechanikom, jak nawet takiego bzdetu nie zauważyli :shock:. Wniosek... spradzać samemu co się tylko da i dopiero jechać do speców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się